Hahahahah, het is me meteen duidelijk waarom je zo anti chistenlijk bent . Zeg dat dan meteen, snap ik ook waarom je niet echt bepaald objectief te noemen bent. Je hebt het zelf niet door maar ondertussen bestempel jij christenen ook allemaal met hetzelfde etiket de afgelopen 3 posts, dus dat je vergeleken wordt met hem is echt je eigen schult (misschien moet je jezelf dan maar wat voorzichtiger uiten...en als ik dan op jou wat op te merken is dat ook aan mij, het is zoals je zegt een forum toch?). De reden waarom jij het niet hebt op die gasten is omdat ze misschien neerkijken (of is dat te grof door de bocht?) op je en idd hypocriet zijn, maar ook omdat hun normen en waarden 100% tegen die van jou ingaan. Misschien dat je jezelf daarom wat meer moet inbeelden in de geest van westerse mensen tegen de islam. Islamieten kijken ook neer op ons...is hier totaal geen overlap? Heeft Wilders dus totaal geen punt als hij zegt dat die normen en waarden niet horen in Nederland?
Het is waar, op homos hebben Christenen het niet zo (understatementje?). Maar ik ben blij voor jou dat je niet in het middenoosten bent opgegroeid, daar doen ze wel iets ergers met homos...geloof me, vreselijke dingen. Ik snap daarom ook niet waarom je de islam zo loopt te verdedigen...die denken MINSTENS net zo dogmatisch over jou... Als je me niet gelooft dan nodig ik je uit eens naar een willekeurige moskee te lopen en te bekijken of zij wel veel respect voor je tonen..
Laatst bewerkt: 24 mrt 2007