1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gele Stickers in Amersfoort

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Phoenix NL, 8 apr 2006.

  1. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Sinds een aantal weken zie je overal in Amersfoort gele stickers op lantaarnpalen, bushokjes en andere dingen geplakt. Het staat zelfs in de krant en het was een keer op tv, maar niemand weet wat het nou precies inhoud. Ik woon zelf in het centrum van Amersfoort dus ik ben er wel benieuwd naar... Zo zien ze eruit:

    [​IMG]

    [​IMG]

    Als je naar de site gaat wordt je ook niet veel wijzer, je kan zelf stickers bestellen en zien hoeveel 'slachtoffers' er op de site zijn geweest (er staat ook een filmpje op bij Media). Wat denken jullie dat dit betekent? Gewoon een studentengrap of iets anders? Binnenkort word er meer informatie verteld.

    Hier een krantenartikel.

    Volgens de sticker-plakkers hebben ze zelfs plannen om landelijk te gaan...
     
  2. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon een slecht grap denk ik...
     
  3. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Het woordt slachtoffer zegt al wel wat. Ik vind het wel een grappige actie, gewoon stikkers plakken en op die manier proberen in de media te komen. En ze hoeven niet eens zelfs alles te plakken, omdat je gewoon stickers kan bestellen. Ze hebben gewoon iets kleins gestart en hopen dat het uitgroeit tot iets groots.
     
  4. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    nee goed
     
  5. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zie jou niet op tv komen!(?)
     
  6. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk eerder een marketingstunt om te weten te komen hoeveel mensen die de url zien op straat er daarna effectief thuis naar toe surfen. Daarmee zeg ik iets. hier in't dorp stond een bord nog met een url, ff checken... :D
     
  7. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow, ben ik al een geweest :cool: !
    Dan zie ik jou niet zo gauw op tv kommen!
     
  8. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Men wilt toch nog een kerncentrale bij gaan bouwen in NL? Zal het daar iets mee te maken hebben?

    Ik vind het opzich wel grappig, zolang ze het maar niet op mijn auto plakken.
     
  9. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Doom's day

    De wereld vergaat!1!1!!!1

    -----------

    "experiment GELESTICKER.COM"

    oftewijl ze willen kijken hoe nieuwsgierig mensen zijn
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2006
  10. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    HAhaa misschien een teken van Master Chief dat er aliens op komst zijn hier in NL O-)
     
  11. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    whaha, ik hou van doomsday conspiracy's:+

    Ik ben het eens met LeZe.. maar als dit landelijk gaat worden dan moet er toch wel een reden zijn.. niet?:confused:
     

Deel Deze Pagina