Je zegt
letterlijk dat wetenschappers en Hellspawn de theorie aannemen als waarheid en vervolgens zeg je
letterlijk 'ik denk dat de theorie waar is'. Maakt niet uit verder want iedereen begrijpt wat je bedoeld. Je
neemt aan (
) dat de evolutietheorie waar is, alleen je zei het een beetje scheef
Verder vond ik die uitspraak "gebruik je eigen hersens eens" oid, ook nogal vreemd, aangezien jij blijkbaar ook uitgaat van het waar zijn van de evolutietheorie. En volgens mij gebruikt Hellspawn juist zijn eigen hersens.
Beetje een tegenstrijdig stukje dus
Ok gast. Heb nu ook de rest effe zitten lezen maar volgens mij kun je het beter opgeven. Je gaat nu echt cirkelredeneren en je hebt nergens een punt...
Hellspawn verteld iets, dan vraag jij je af of hij er zelf wel over nadenkt en dat het maar een aanname is en geen bewezen waarheid. Vervolgens bevestigd Hellspawn dat min of meer en zegt ie dat ie er dus wel over nadenkt (volgens mij doet zo'n beetje iedereen dat die door het onderwerp is geboeid, of überhaupt in deze thread komt, maar dat ter zijde) en dan zeg je nu dat hij waarschijnlijk gelijk heeft, want hij denkt er over na en het is het meest
aannemelijke... Tsja, jullie zeggen dus gewoon precies hetzelfde alleen heb jij je ergens ingepraat omdat je wilde laten weten hoe veel jij er over hebt nagedacht en nu kom je het web van scheve vergelijkingen niet meer uit.
Dus hou er gewoon mee op, Hellspawn heeft gelijk in dit geval (en dan heb ik het niet eens over waar jullie het inhoudelijk over hebben/hadden, want daar zijn jullie het gewoon over eens
).
Klik om te vergroten...