@ Hellspawn
Nou ik vind dat je echt zeer goede woorden doet en net als Svennies jullie tijd nemen hier jullie zegje te doen,respect
Maar nog even terug op het sexueele vlak,maar voordat ik daarop in ga wil ik even erbij zeggen dat ik redeneer vanuit mijn eigen kennis en ervaring omdat ik weet dat Kerken bijbeltaal verschilt.
Maar nu heb ik mensen in mijn familie die een christen religie hebben wat zover gaat dat je je moet laten omdopen en hun bijbel moet kopen en alleen daarvanuit moet studeren en opnemen en voortbrengen en noem maar op.
Maar het ding is dat alles wat met sexueel tinitingen te maken heeft al is het nog so soft als een vrijdagavond playboy op de buis,mag er niet naar gekeken worden en je er niet aan ophouden in welke vorm dan ook omdat als je het wel doet haal je de demonen in huis,althans hun geloof.
En daar stopt het nog niet maar zelfs televisie series zoals Charmed,Buffy,Angel,en zelfs animatie series wat ook maar iets met Heksen en of Vampieren te maken heeft zijn "ten strengst verboden".
En daar kom ik op het volgende,maar ikzelf ben werkzaam in de Kunst en ik werk meer met thema's zoals vrouwelijke Karakters in een soort van krachtige fantasie sferen als een soort Manga.
En daarnaast doe ik ook nog aan Fotomodellen fotografie,mijn punt is dat al deze vormen dus daar verboden zijn zogenoemt door hun duivels,en het maak niet uit of het nu voor Lingerie of Glamour is wat je fotografeert.
Maar het ding is dat alles van dat word geascioseert met sex al is het uit kunst bedoelt,maar bij dat geloof ben je dus slecht en met demonen bezig en zul je later niet in dat zogenaamde mooie paradijs komen.
En dus kun je je wel indenken wat het bij hen moet zijn als je over sex begint.
Maar dan zijn we er nog niet,want ook als je een andere Religie hebt of je ondersteunt iets anders acsepteren hun dat niet en proberen ze je op allerlei manieren te laten bekeren.
Nou ben ikzelf ook als kind met de christen manieren opgevoed en ook met de pinkster manieren,je kent het wel.
Maar ondanks dat hebben mij ouders me niet verboden om een sexfilm te checken of de Penthouse te lezen integendeel,hun woorden waren altijd sex zit ook in het leven.
Maar er zijn andere zoals nichtjes en tantes die weer een heel andere religie hebben waar dat dus wel verboden is,vraag me niet waarom maar hun bijbel slaat dus echt alles.
Klik om te vergroten...