Ach, ik wist eigenlijk van te voren waar dit op uit zou draaien… Er valt met gelovige mensen eigenlijk niet te discussiëren… Ik heb al heel wat debatten gevoerd met christenen, maar ze zijn nogal overtuigd van hun geloof… En ik ben rotsvast overtuigd van mijn waarheid… Dus dat heeft weinig overeenkomsten, alleen dat iedereen koppig is…
Ik kap dus met deze discussie, het heeft totaal geen zin… Ik vind het alleen raar dat jij zegt “dat er is sinds 2000 jaar nog nooit zo respectloos naar God gekeken. alsof het een speeltje is ofzo.” Je overdrijft… Alsof we hier het godsbeeld helemaal in de grond hebben gestampt… Maar goed, laat ik niet weer beginnen, laten we eens ruimte maken voor anderen om hier de discussie aan te gaan…
Maar goed, ik heb excuus gemaakt, maar ik heb van jou nog niet vernomen of je eventueel spijt hebt van het feit dat je mij hebt vergeleken met de duivel... Ik dacht dat het over het algemeen een gentlemen's agreement was in het leven dat je elkaar de hand schudt en over en weer excuus maakt... Maar blijkbaar bestaat zoiets niet in jouw kringen???
Laatst bewerkt: 9 apr 2006