Het schijnt dat wij individueel te sterk zijn om volledig door het katholieke geloof uitgeroeid te worden .
Eeuwenlang heeft de kerk ons en onze manier van denken ketters genoemd en daarom mijn geestesgenoten massaal uitgemoord wat hun gedeeltelijk is gelukt aangezien ze de katharen destijds volledig uitgeroeid hebben .
Maar als je nou wil weten wat ons écht drijft is het feit dat jullie maar eens een keer moeten gaan ophouden met alles en iedereen te willen bekeren.
Jullie hebben in de loop der eeuwen al talloze slachtoffers gemaakt om jullie visie aan anderen op te dringen , heeldere gemeenschappen en continenten zijn door jullie expansiedrang en bemoeienissen ten onder gegaan.
En daar waar de potentiele bekeerlingen niet van de eerste keer wilden luisteren , hebben jullie het er wel met de harde hand ingehamerd .
Heel jouw geloof heeft er voor gezorgd dat er in de hele wereld dank zij jullie meer is vernietigd dan dat er gered is voor die onbestaande god van jullie.
En nou wil jij mij gaan bekeren , vergeet het man , ik hoef geen bijbel om mijn kracht en gelijk uit te halen , dat put ik wel uit mezelf , en mijn geweten dat mijn gedrag bepaald is mij véél dierbaarder dan de nonsens die jij volgt omdat het zogenaamd het woord van god is , en dit zonder dat je er vanaf weet , wie , wat en vooral waarom die verhaaltjes schrijft die jij zo klakkeloos gebruikt.
@Hellspawn , welkom terug .
Klik om te vergroten...