1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Geologie] De wereld in de toekomst

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door XBOXLIVE!, 28 sep 2003.

1. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Jij zegt: nogmaals, daar is nog niets van bewezen, overigens, met het broeikas-effect, bedoel ik, en de meeste anderen, de menselijke invloed daarop natuurlijk... En ik zeg vervolgens: Vertel jij me nu dat het natuurlijke broeikaseffect nooit heeft bestaan? En dan citeer jij dat ik de posts verdraai?? Jij zegt nu simpelweg dat het niet bewezen is dat het broeikaseffect bestaat. Het broeikaseffect heeft altijd al bestaan, maar nu (zoals ik al 3× heb ik gezegd) hebben we met een versterkt broeikas effect te maken..

2. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg, dat als ik praat over het broeikas effect, dat ik dan de menselijke invloed bedoel.......daarop zeg jij dat ik beweer dat het natuurlijke broeikaseffect niet bestaat......

ik zeg dat ik nog nooit van pole shifting heb gehoord, waarop jij antwoord, dat ik dan niet moet beweren dat dat BS is......waar je het vandaan haalt mag joost weten

3. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Raar, want jij hebt toch echt gezegd: 'Bovendien is ook het broeikas effect nog niet eens bewezen'....Dat had je wel wat beter kunnen formuleren, aangezien je de menselijke invloed op het broeikaseffect bedoeld....

4. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij één vulkaanuitbarsting komen meer schadelijke stoffen vrij dan bij een heel jaar auto rijden.

Wat heeft Kyoto dan nog voor nut, vraag je je af.

5. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Bedoel je alle autos op de wereld??

6. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    kyoto heeft sowieso geen zin, want de VS doet niet mee.....en dat is de grootste vervuiler van de wereld....

7. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Kyoto is een begin, maar een begin is nooit genoeg;)

Laatst bewerkt door een moderator: 6 okt 2003
  8. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Een goed begin is het eind van de Wereld8)

9. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Wat bedoel je daar in godsnaam mee?:confused:

10. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, was cynisch bedoeld. Ik heb het beste voor met de Wereld hoor, daar niet van. En het is mooi dat er in de Wereld aan het milieu gedacht word, maar als je dan nagaat wat voor troep er bijvoorbeeld geloost word, of expres of door een ongeluk, in alleen al de oceanen dan word ik daar een beetje triest van.

Deel Deze Pagina