Helaas kan ik sinds kort ook over dit onderwerp meepraten.
Ik merkte al een tijdje dat het steeds iets slechter ging tussen me ouders, ze hadde nsteeds ruzie en negeerde elkaar steeds meer. Op een ochtend vlak voordat ik naar school ging waren me ouders zoals gewoonlijk weer aan het ruzie maken. Toen ik echter beter luisterde hoorde ik me vader scheeuwen dat hij iemand wou "pakken en vermoorden". Natuurlijk weet ik dat me vader zoiets nooit zou doen (Ik hoop het i.i.g. niet) Maar vanaf dat moment wist ik dus dat me moeder was vreemd gegaan.
Ik ben toen ook naar de keuken gelopen en zei dat ik nu naar school ging omdat ik dit niet langer wou aanhoren (Waardoor ik dus 20 min te vroeg op school aan kwam)
Later zijn mijn moeder en vader met mij en mijn broertje gaan praten. Ze vertelde ons dat "mama verliefd is geworden op iemand anders". Wat ik erg vond was dat zij die man pas 2 maanden kende en zij hiervoor dus een huwlijk van 20 jaar waaruit 2 kinderen zijn gekomen op het spel zette.
Mijn ouders gaan nu veel naar therapie, maar dit blijkt niet te werken en de ruzies blijven doorgaan. Ze zijn haast nooit tegelijk thuis en zijn ze dit wel dan negeren ze elkaar.
Dit heeft veel negatief effect op mij gehad. Ik ben hierdoor slechtere cijfers gaan halen op school en ben een paar vrienden verloren omdat ik zonder na te denken dingen eruit flapte waarmee ik hun dus kwetste. (Als ik er achteraf over na denk dan denk ik dat het niet echt echte vrienden zijn geweest omdat echte vrienden je om zoiets niet zo snel dumpen)
Wel is er 1 positief iets uit gekomen. Ik ben door deze vervelende situatie weer in contact gekomen met een bepaald iemand (diegene zal het begrijpen zodra die dit leest) Waar ik in de toekomst veel steun aan hoop te hebben.
Laatst bewerkt: 19 jan 2004