1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gilles de la Tourette

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tom Clancy, 27 mrt 2003.

1. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zou echt de deur niet mee uitgaan als ik Gilles zou hebben.

Moet je je voorstellen dat je gewoon over straat loopt en blind in de ruimte gaat lopen schelden zonder dat je het doorhebt! Lijkt me best kut eigenlijk.

2. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    "Moet je je voorstellen dat je gewoon over straat loopt en blind in de ruimte gaat lopen schelden zonder dat je het doorhebt!"

komt ie hè: " Lijkt me best kut eigenlijk......

*Zegt verder niks..

- Het is trouwens een erge ziekte, maar zoals met elke ziekte moet je gewoon door blijven leven en je niet er bij neer laten vallen, op tv heb ik gezien dat iemand heel de dag tegen iedereen zat te schelden (niet express natuurlijk) maar iedereen + hijzelf lachte er gewoon mee, ze maakten er grappen over. Zo vind ik dat er met een ziekte moet kunnen worden omgegaan, als diegene dat zelf wil natuurlijk.

3. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Dat is nou net het probleem met veel (erge) ziektes...

4. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    wtf bedoel je ?

het probleem bij erge ziektes is dat je niet door wilt leven ?

5. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    nee, het doorleven op zich. Maar dat is eigenlijk geen leuk grapje en ik neem het hierbij terug.

6. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iemand die mij zeer dierbaar is (mijn broertje) heeft het ook al van kinds af aan. En schelden is hetgeen dat het minst voorkomt, maar het blijft meestal wel het meest hangen, vandaar altijd de media aandacht naar die typische gevallen. Mijn broertje had het ook meer met oncontroleerbare bewegingen. Hij is nu volwassen, en heeft er enorm mee leren leven. En daar hebben ik, maar ook de rest van mijn familie en zijn vrienden respect voor.

Op dit moment zelfs zonder enige vorm van medicatie een normaal leven. Tien jaar terug was het soms echt huilen met de pet op.

Hij had er helaas echter ook een vorm van ADHD bij, wat de medicatie behandeling alleen maar bemoeilijkte. Bijvoorbeeld jaren in zijn jeugd om 19.00 uur naar bed door die versuffende shit.

GdlT is in ieder geval een ernstige *thanks Tom Clancy
    * afwijking. Maar de uitwerking van de ziekte en de houding van anderen maken het tot een even 'dodelijke' ziekte als elk andere ernstige ziekte.

Maar gelukkig is mijn broer nu iemand waar je het bijna niet aan zou kunnen merken.

Nogmaals schelden is maar 1 van de vele uitingsvormen, en de meesten zullen dit dus niet hebben. Hoe meer iedereen hier de nadruk op legt, des te moeilijker is het voor de mensen die het daadwerkelijk hebben er normaal mee om te gaan. (Ga eens na hoe het moet zijn dat je denkt dat iedereen op je let..dat is best kut)

sorry Tom Clancy: gelijk heb je, legt makkelijker uit zo, maar gelijk heb je..synapsen, neurotransmitters etcetc....all fucked up pretty badly

Laatst bewerkt: 29 mrt 2003
  7. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    ik vind het heel erg zielig voor je broertje, maar en jongen uit mijn klas kan dat heel erg goed nadoen. Zo van "meneer mag ik even naar de TIETENNEUKENKONT wc?

8. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1
    "Meneer -LIKKEN BEFFEN- mag ik even -MOET POEPEN MOET POEPEN- naar de -LETTERS LETTERS- WC?"
    BTW @ Mariaxi: Ik dacht dat GdlT geen psychische maar een neurologische aandoening was omdat een bepaald soort vocht zich in het hoofd in een te grote hoeveelheid bevind waardoor er teveel signaaltjes worden verzonden naar ledematen en ook de stembanden dus dat je zenuwstelsel niet goed onder controle is zeg maar.

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik geloof dat er een aantal mensen zijn die het alsnog niet helemaal normaal willen opnemen. Ik noem echter geen namen. *kuch*nosh*kuch*kuch*

10. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt respect voor mensen die daar goed mee kunnen leven.

Iemand bij mij in de klas heeft het ook, de eerste tijd is het vooral grappig. Tja wat wil je, er zijn inmiddels genoeg voorbeelden gegeven hierboven. Maar als je dat voor het eerst hoort schoot ik in ieder geval dubbel.
    Toch later komt er voor mij irritatie, alsof iemand een grap te vaak herhaalt.
    Maar als je dan weer beseft dat die jongen verschrikkelijk baalt als hij dat weer doet en je ziet hem ook balen dan is het ook weer sneu.
    Ik heb echt het grootste respect voor mensen die daar normaal mee kunnen leven

11. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij zijn er op dit forum genoeg mensen met symptomen...

Deel Deze Pagina