1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Un Über männer

Un Über männer Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog niks overgemaakt maar m'n ouders willen wel voor mij iets bijdragen. Dus dat hoef ik niet zelf te betalen.

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    M'n abbonnement loopt maandag af O-) Maar v/d 30 euro gaat er zeker wel 20-25 euro naar 555.

3. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Of ik geen idee heb hoeveel 200.000 mensen zijn, veel maar ik denk dat jij evenmin goed kan vatten hoe die mensen zich daar voelen aangezien jij ook lekker warm achter een PC zit, spreek je jezelf mee tegen vind je niet (retorische vraag).

4. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    oh oke:) het is immers jou geld en als het toch afloopt idd, waarom niet :)

5. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 3 van die smsjes gestuurd

6. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Nee natuurlijk niet! Luister je nooit naar de radio? De SMS kost 1,50 euro en komt GEHEEL ten goede aan de slachtoffers in Azië. De telecombedrijven hebben dat nota bene toegezegd.

7. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Mijn moeder had 5000 euro gedoneerd.

8. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
    mijn ma heeft niet eens zoveel geld :{

ik heb 100 euri gestort

9. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dat dacht ik ook idd maar ben ervan niet echt op de hoogte. Anyway mijn overige beltegoed gaat erheen :)

10. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Mijn ouders hebben €100,- gedoneerd. (We hebben het niet al te breed, klinkt misschien lullig maar we kunnen dat geld nu eigenlijk goed gebruiken). Ook ik (15 jaar) heb wat gedoneerd. Niet veel, heb ook niet veel geld op dit moment. Mijn bijdrage: €25,- Volgens is het "feit dat je iets over hebt voor de mensen daar" al een groot en belangrijk iets, hoewel je met goede iedeeën weinig kunt, er moeten ook middelen voor zijn.

11. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    me moeder gaat iets doneren, ik zelf ben met een grotere actie bezig (wat heeeel veel geld op lever :eek:)

12. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    wat voor actie dan?

Ons gezin heeft 120 euro gegeven.

me zusje van 14 bijna niks, zij is zelfs te beroerd om krantenbezorgers geld mee te geven aan het eind van het jaar :eek:

13. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    wat voor actie dan

Ons gezin heeft 120 euro gegeven

Me zusje had het minst, die is zelfs te beroerd om krantenbezorgers iets te geven aan het eind van het jaar

14. Un Über männer

Un Über männer Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Dus het nummer is 2020 waar je heen kunt sms'en voor 555 (?)

15. Victor

Victor Guest

Ik heb geen geld dus ik kan niks geven.

16. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Yup. SMS het woord geef naar 2020.

17. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Ik nog niets, maar gaat wel gebeuren zodra ik mijn salaris binnen heb.

18. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb niks gestort, mijn ouders ook niet. Wel is mijn moeder van allerlei organisaties lid, waar ze dus ook geld aan geef. Bijvoorbeeld Greanpeace, die hebben pas nog het een of ander gedaan daar, dus er is wel indirect geld gegeven.

19. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nee, ik luister geen radio. Hmm.. Maar als je een smsje stuurt kost het je toch minimaal 6 cent(ofzo, ligt aan je provider). Of gaan die telecom gasten die minimale 6 cent terug storten/niet berekenen?

btw, je had het ook anders kunnen zeggen maar goed... |:-

*edit*

Zoals het zo staat klopt het gewoon zoals ik het zei. En die 1,50 gaat wel totaal naar 555. maar het kost wel gewoon kosten om je smsje naar 2020 te sturen.

Woonachtig in Rotterdam postcode 6068 ofzo?:+

Laatst bewerkt: 5 jan 2005
  20. R_vandockum

R_vandockum Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog niks gegeven aan giro 555.
    Gewoon omdat ik het niet compleet vertrouw. Ja het is erg in Azie en ja die mensen hebben ons hulp nodig. Als ik 100 % overtuigd ben dat het geld echt compleet naar de mensen gaat die het nodig hebben. Geef ik wel geld. Ik vertrouw al die bureaucraten niet. Ach ja misschien dat ik ook wel geld dan hebben die bureaucraten ook weer een paar euro extra.

Tevens ben ik van mening dat ze al veel geld hebben. Omdat de economie in dat gedeelte van de wereld relatief lager ligt dan van Nederland kunnen voor dat bedrag al heel wat monden voeren en mensen voorzien van voorzieningen.

En over het geld bedrag dat M. Schumacher geeft. 10 miljoen is veel. Maar dat is voor M. Schumacher een zak centje. Net zoiets als een scholier met een bijbaantje 25 euro geeft. Ik vindt het wel goed dat hij het doet daar niet van.

Dat was mijn mening. Bij mijn volgende post zal ik wel zeggen wat heb gedoneerd.

Laatst bewerkt: 5 jan 2005

Deel Deze Pagina