1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Rolf85000

Rolf85000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is dit nou weer voor een bling bling topic. opschepperij!

2. Jingles

Jingles -

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds wanneer woont een vader die geen boterhammen naar zijn werk kan meenemen omdat daar simpelweg geen geld voor is, in een luxeparadijs? Want zo erg is het bij een aantal mensen in Nederland gesteld.
    Komt nog bij dat alles in Nederland natuurlijk veel duurder is. Misschien zijn de mensen in Nederland absoluut wel rijker maar relatief niet.

3. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Omdat die vader mss nog een dak boven zijn hoofd heeft en werk heeft...

4. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    was er nog iemand die 3 minuten stilte heeft gehouden of kan het jullie geen ruk schelen wat er in Azie is gebeurt?

ik in ieder geval niet. ik was aant werk ik heb niet doorgehad dat het al twaalf uur was geweest. :eek: ik heb trouwens ook nog niks gegeven aan 555. :eek: :eek: mijn geld komt er wel op andere manieren

5. pharzimx

pharzimx Elite Kaas Member

Leuk Bevonden:
    1
    Krijgen mensen hier een harde plasser om hoeveel geld zij wel niet gestort hebben :|
    Al stort je 1 euro het maakt toch niks uit hoeveel je geeft.

6. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    mja, heb het wel gekeken.. op TV dan.
    Bijna alle zenders die je via de kabel (satalliet had ik niet aan staan) waren in de ban van azie, en das wel goed natuurlijk..

7. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dan zouden ze al geen cent meer hebben omdat eerst alle openstaande schulden betaald moesten worden. Meesterlijke actie overigesn _O__O_

8. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    klopt :p, maar ik las ergens dat de boetes maximaal 6000 euro waren.
    Vond wel grappig, al voordat de prijzen werden uitgedeeld was er al beslag gelegd:)..
    Sommige mensen hadden een miljoen of anderhalf. dus dan kan het weer wel.
    Zegt nog niks dat je moet geven, maar vond het een ''grappige'' opmerking:)

9. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Giro 555 een SUPER ACTIE. Ik heb zelf 20 eurie erop gepleurd. Kben nu echt trots op mezelf omdat ik verder geen cent heb. Maar jah... ik ben bijna jarig dus dan word ik ook weer een stukje rijker. Eigenlijk zou Giro 555 internationaal moeten zijn vinden jullie ook niet. Tenzijn er in elk ander Europees land ook zo'n stortdinges is.
    Super jongens!

10. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Uhm, je beseft wel dat de hele wereld aan het inzamelen is, toch?
    Duitsland, 500 miljoen euro.
    VS, 50 miljoen euro (geloof ik)

Om maar iets te noemen.

11. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    350 miljoen van amerika, ze hadden eerst 35 miljoen maar iedereen zat allemaal te zeiken. on te recht, vind ik want ze hebben een compleet vliegdekship naar de regio gestuurd met een shitload aan helicopters.

Tevens:
    australie - 577 miljoen
    japan - 375 miljoen

En jep, iedereen (ieder land) heeft wel z'n eigen ''giro 555''.

Genoeg geld voor de noodhulp.

Laatst bewerkt: 5 jan 2005
  12. R_vandockum

R_vandockum Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was ook druk aan het werk. Ach ja kan gebeuren. Veel collega's van mij hadden het ook niet in de gaten. 1 collega was zelfs bezig een stuk metaal eraf te slijpen met een slijptol en dat was wel te horen :p

Ik heb besloten om 100 euro te doneren. (Nou maar hopen dat ik snel mijn salaris krijg)

En nee mijn vorige post was geen bling bling post. Ik wou alleen maar uitleggen waarom ik nog geen geld heb gedoneerd.

Groetjes Ronald

Laatst bewerkt: 5 jan 2005
  13. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb 20 euro gedoneerd.

14. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
    oeioeioei! hier spreek je jezelf errug hard tegen ;)

ik heb iig wel 3 minuten stilte gehouden (niet dat het die mensen aan een huis helpt en ook hun familie krijgen ze er niet voor terug, maar toch een beetje respect uiten, he?)

15. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    In Belgie is het -> 00-0000012-12 waar je op kan storten...

16. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Nou, als je het hier niet bevalt, dan kan je ook verhuizen. Wellicht naar Azie? Misschien gaat de ramp je dan meer boeien _0/

Nee, zoals ik al een paar keer heb gezegd gaat het velen malen beter met ónze economie dan met bijvoorbeeld de Indonesische. Het feit dat jij achter je pc je berichtjes kan gtikken geeft aan dat het hier een stuk beter is dan daar denk je niet?

Ik heb één vraag voor je: wat doe je in godsnaam op deze website!? Ga liever online zoeken naar een baan als het geen vetpot voor je is! Mensen in Azie kunnen niet eens terugvallen op een UWV |:-

Laatst bewerkt: 6 jan 2005
  17. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    uhm lol @Alf - ieder land had het geld zelf ook kunnen gebruiken. Dat is dus niet het punt. Als ieder land zo dacht als jij nu denkt zou er amper geld zijn voor de hulp die nodig is om te geven aan de miljoenen slachtoffers. Nou ben ik totaal geen fan van goede doelen, maar je moet ze ook zeker niet onderschatten. Als er geen hulp voor Azië was geweest, dan had jij daar over een jaar vermoedelijk de consequenties al van kunnen aanvaarden. Je moet verder dan je neus lang is kijken.

Anyway; zelf een bedrag overgemaakt, al sta ik totaal niet achter goede doelen.. Wordt btw wel gek van dat hele propaganda gebeuren vandaag van Giro 555. Jezus wat een opdringerige bedelarij. En al die mensen op de radio en tv maar doen alsof zij de heiligen zijn, alsof zij dat geld persoonlijk nodig hebben voor cement om nieuwe huizen te kunnen bouwen voor de miljoenen daklozen. Afschuwelijk.. :{

18. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    True, wat ook wel speelt is dat er al vet veel geld is overgemaakt (60 miljoen geloof ik). En door die radio/tv show krijgen mensen een schuldgevoel en maken nog meer over. Misschien wel meer dan ze zelf kunnen missen.
    Hoe erg het daar ook is, moeten mensen hier ook gewoon kunnen blijven doen wat ze doen.

19. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Mij heb je nooit horen zeggen dat je egoistisch bent.

Je hebt absoluut een punt. En in jouw situatie begrijp ik het volkomen dat je geen geld kan doneren maar het probleem met de redenatie die jullie geven is dat je tussen de regels door kan lezen dat jullie volgens mij van mening zijn dat jullie meer recht hebben op het geld dan Azie. Vandaar dat sommige mensen jullie egoistisch noemen. Misschien terecht, misschien onterecht daar kan ik niet over oordelen.

PS Ik heb euro 25,- gestort.

Laatst bewerkt: 6 jan 2005
  20. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb geen geld overgemaakt naar 555, hoezo niet, we steunen het WNF al en zijn lid van de postcode loterij.

Verder hebben wij het afgelopen jaar kerstkaarten van Unicef verstuurd deze waren €17,00 per 10 kaarten en we hebben er 80 verstuurd.

Deel Deze Pagina