1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dat ie vandaag niet bereikbaar is ivm. de Azie actie. Ik vind het erg goed dat er geld wordt ingezameld voor Azie maar mensen moeten niet overdrijven. Wat heb je er in godsnaam aan als je je weblog een dag onbereikbaar houdt? Doe dan een banner waar je op kan klikken om geld in te zamelen ofzo.

2. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Om heel eerlijk te zijn vind ik het een beetje hypocriet. Jarenlang kon het ons geen reet schelen wat er in die landen gebeurde... In die tijd zijn er ook al miljoenen mensen gestorven door armoede en ziekte en nu zijn we in een keer de reddende engel. Miss was dit nodig om ons bewust te maken, en ik zal ook geven, maar met een dubbel gevoel dat wel...

3. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kheb wat sms-jes gestuurd. kheb 2,50 in de collectezak gestopt en ik denk dat ik nog 15 euro of meer overmaak. dat kan ik wel missen

4. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
    het gaat niet om de doden, die krijgen ze toch niet meer terug, het gaat erom dat er hele steden weggespoeld zijn, die moeten weer opgebouwd worden!

5. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Je had ook even een kijkje kunnen nemen natuurlijk ;). Links zie je in de sigs.

Dit is het plaatje of 'wit' zoals dat genoemd werd.

6. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Dat snap ik ook wel, maar blijkbaar moet er eerst zoiets gebeuren, willen wij met z'n allen hulp geven. Dat kon namelijk ook eerder. Nu is het meer nodig dat geef ik toe. Maar toch de hulp was al veeeeeeeeeel eerder welkom, en dan doel ik met name op Atjeh en niet op Thailand.

7. 60 Yen

60 Yen Monetary Disaster

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef niet. Op het moment dat er zo agressief (letterlijk en figuurlijk) geld gevraagd wordt, heb ik er weinig trek in. Tevens denk ik dat er een heleboel geld aan de kapstok blijft hangen. Ik stop het dan nog liever in kleinere projecten.

8. NLJohnny Cage

NLJohnny Cage Drunkn Munky

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt altijd al geld kunnen geven aan hulporginisaties, wat nu is is een NOODGEVAL, en alle hulporgenisaties hebben gewoon nu geld nodig, om alles weer op te bouwen

9. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of deze link hier ergens al is genoemd (vast wel) maar ik plaats hem toch wel: http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=555

ga daar naar toe elke keer komt er een cent van jou bij en die gaat dusnaar giro 555
    en ik had 20 euro overgemaakt ofso en een paar keer gesmst naar 2020:p

10. HIM

HIM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    giro 555 heeft weer een lekker bedrag erbij nog niet helemaal bekend maar

82miljoen euro is er nu al op gehaald op de tv

wij zelf hier hebben ook wat gestord ben ook bezig met tesmsen naar TMF maar kom er nog steeds niet door vind het voor een enorm goed doel die mensen hebben het geld en alles wat er maar bestaat nu harder nodig dan ons...

11. Daddy Snow NL

Daddy Snow NL Ijskoud de lekkerste

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mensen zoals jij da-Z heb ik maar 2 woorden: Val dood!!

Ten eerste maak ik alleen maar gebruik van een recht waar ik zelf jarenlang voor heb betaald middels allerlei premies die werden ingehouden van mijn zuurverdiende salaris, en nu zou ik mij mij moeten schamen omdat ik er gebruik van maak?? Flikker maar op.

Ten tweede heb jij geen idee van wat ik zoal doe online: zeggen dat ik online moet zoeken naar een baan is wel heel erg laag vind je zelf ook niet?? Ik wens het normaliter niemand toe, maar ik hoop van harte dat jij ook je baan verliest en dat je financieel zwaar komt te zitten. En met een beetje mazzel sta ik dan vanaf de zijlijn toe te kijken en roep ik je toe: Zoek een baan luie hond!!

12. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Kijk, met jou kan ik praten.
    Ik loop met zo ongeveer dezelfde gedachtengang.

13. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als ze dat geld van de kosten van die programma's nou es aan 555 gevan ipv mij froger te laten koren-_-'

14. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Der zijn haast geen kosten gemaakt man. Alles is vrijwillig gegaan, wat opzich een mooi gebaar is. Alleen zit ik ook een beetje met een dubbel gevoel. Al die tijd is er maar met een blind oog gekeken naar die landen en deed men net alsof de mensen daar in alle gezondheid leefden. Al hadden ze eerder in dit soort landen geinfesteerd had het dodenaantal lang niet zo hoog geweest. Ze waren zo kwetsbaar als wat, en net doen of men verbaasd is.. Maarja, misschien dat er nu wat meer op die landen gelet wordt...

15. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Net als die melder die er nu komt. Had hem een jaar eerder geplaatst en deze ramp had een heel andere wending gekregen.

16. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Die melder is echt grootste omzin..het duurt jaren..misschien wel eeuwen dat daar weer een zeebeving plaatsvindvan deze grote.

Er sterven dagelijk duizenden mensen in afrika aan aids..en daar is ook nog geen grote actie voor gehouden van deze schaal. En dat is niet bepaald minder erg. Ik kies dan ook voor sterilisatie van de vrouwen daar, heb je ook gelijk geen overbevolking meer. Maar dat is een beetje off-topic ;).

17. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik ondertussen wel wil weten hoe er met al dat geld wordt om gegaan. En niet alleen horen dat we voor eten en dat soort dingen zorgen. Niet verkeerd bedoeld maar de meeste mensen in die landen hadden al niet zoveel.

18. Jaywalker

Jaywalker XBW Elite

Leuk Bevonden:
    0
    ik sms naar tmf 1 keer krijg ik 2 smsjes terug :confused:.. dus niet 1,50 maar 3 euro.. maja het is voor een goed doel denk ik dan maar

19. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tmf he :l ik heb gewoon direct 10 euro over gemaakt, vind ik veel beter dan al die gedoe eromheen.

20. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0
    106,8 miljoen is het al:)

Deel Deze Pagina