1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Goedkope DVD's

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WillemWalrus, 4 feb 2005.

1. AgentSmith

AgentSmith Guest

Alien vs Predator bij www.dvdsoon.com voor €15,- inclu sturen
    Ben je daar member, dan gaat er nog eens 14% af van de 15 euro.
    Je hebt wel een CC nodig. Haal er al jaren mijn dvd's.

2. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0

Ik heb er over gelezen in de ster- videotheek- krant een tijdje geleden. Nu zag ik Gladiatress te koop staan en dacht 'hé, laat ik die es kopen'. Geen idee of hij ecth goed is, maar hij lijkt mij zeer komisch. Anders moet ik weer helemaal naar de videotheek toe om hem te huren...

3. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Heb ook maar gladiator en Trainspotting gekocht ;)

4. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0

Dat is dus echt de domste film ooit...gladiatress...

5. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ja idd, wat was dat een klote film zeg. Slecht acteer werk, slecht gemaakt gewoon 1 en al brak. Het grappige kon ik er ook niet al te snel in ontdekken.

6. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Trainspotting
    O brother where are thou?
    The big Lebowski
    Memento

Ik heb de onderste 3, waarvan O Brother en vooral Big Lebowski 1 van mijn lievelingsfilms allertijden zijn (Coens rulen). Memento vind ik wel wat overschat.. Trainspotting maar eens kopen dan.

7. roedos

roedos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    psst ik weet dat het niet hier moet, maar om hier een nieuw topic voor te maken is ook nutteloos (volgens mods in iedergeval), dus komt mijn vraag:

waar kan ik op internet nieuwe groene hoesjes voor xbox spellen bestellen? ze moeten wel de zelfde kleur groen zijn...

8. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Laatst bewerkt: 5 feb 2005
  9. roedos

roedos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    had ik al gekeken, en daar komen ze maar met twee antwoorden, of media-madness of een site waar je niet echte groene hoesjes kan halen (zijn wel groen maar niet de goeie kleur groen)..........maar ff een hele andere vraag over dvd's:

ik spaar animatie films en nu wil ik toy story 1 en 2 op dvd kopen alleen ik kan ze nergens vinden, behalve bij dvdcrave.com alleen dat is australie en daar zijn de films regio 4 ofzoiets dus nu wil ik 2 dingen vragen:
    1) maakt het uit dat die films regio 4 zijn, dus kan ik ze hier nog afspelen of is dat niet mogelijk?
    2) heb ik een credit card nodig om daar te betalen?
    *edit*
    geen antwoorden meer nodig, want ik zoek toch wel dvd's met nederlandse ondertiteling dus ik zoek ff verder

Laatst bewerkt: 11 feb 2005

Deel Deze Pagina