Ik heb deze sony camera alweer bijna 3/4 jaar. Hij was duur maar dan heb je ook wat. Alleen WTF wat kan ik er slecht tegen dat ik bijna dezelfde camera (alleen dan met 5.0 megapixels) nu in de winkel voor bijna dezelfde prijs zie liggen als dat ik die van mij (4.0 megapixels) toendertijds heb gekocht.
Camera is goed en heeft ook optische zoom. En nog iets, je moet niet alleen naar de megapixels kijken maar er moet ook zeer zeker een goede lens in de camera zitten. Soms zie ik thrust camera's in de winkel liggen met 3.2 megapixels voor 139 euro, maar als je goed kijkt dan zit er een plastic speelgoedlensje in... :{ Sorry voor de mensen hier die zo'n camera hebben.
Heel vet van deze camera die ik heb is dat je er ook heel erg goed mee kan filmen, heb er nu een memory stick van 128MB in zitten en daar kan ik 6 minuten op ietsjes minder dan TV kwaliteit mee filmen...
Ik ga binnekort nog kijken naar de nieuwe memory stick kaarten van sony genaamd 'Magic gate'. Deze nieuwe memory kaarten gaan wel tot de 1GB!! *) *)
Maar ja, dan vliegen er weer een heel aantal flappen uit je letterlijke danwel digitale beurs...
Nou ja, zo ziet mijn camera er in ieder geval uit:
Laatst bewerkt: 16 sep 2003