1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Goeie Digitale Camera's

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door doOpY, 24 aug 2003.

1. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb zelf op dit mometn een Olmpus C-350 zoom, dies wel ietje goedkoper dan die prijsklasse denk ik 350 ofzo..
    Hij doet het perfect, zorg alleen dat je hem niet kapot maakt want je bent hem heel lang kwijt voor reparatie :mad: ik was em 8 weken kwijt...

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik ben opzoek naar een goedkope digitale camera voor website foto's en deze camera moet makkelijk mee te nemen zijn ... (niet te groot en niet te duur) ...welke raden jullie aan :) ... Echte foto's maak ik wel met mijn Nikon + de negatieve scanner van mijn vader :) ...

3. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    wat vind je goedkoop?
    ik heb een Medion, 5.0 mega pixels
    3x Optical
    2x digitial zoom.
    die koste meende ik 279.- (euro).
    mooi ding, waar je ook nog filmpje's mee kunt opnemen, alles er bij.
    ik heb hem bij de Aldi vandaan

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dat vind ik al een redelijke prijs :) ... maar ik denk dat ik voor een budget camera ga ... wat is ookal weer het verschil in aantal pixels? en welke resolutie is voldoende voor een website(weblog)

5. gerjan

gerjan Guest

Dat is zeker niet waar, mijn thrust camera, 3,2mp...(200euro's oid) heeft een lens van ...? goed merk iedergeval kweet niet meer welke, die lens laten ze maken door een ander bedrijf.

ik heb de 970z powerc@m optical zoom

enige minpuntje, levensduur van de batterij, maar dat probleem heb ik ook met mijn oude sony digi cam dusss..

Overigens zijn spiegelreflex camera's toch wel toppie, tis eigenlijk niet te vergelijken

Laatst bewerkt door een moderator: 30 dec 2003
  6. iverson

iverson Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een beetje goede kwaliteit foto's wil zou ik toch voor 5.0 megapixel gaan.

Op kieskeurig.nl kun je van heel veel camera's revieuws en prijzen bekijken. Scheelt soms zeer veel geld.....

Heb zelf een Minolta met 5.0 pixel gekocht voor 200 euro onder de winkelprijs. (350 euro in plaats van 550)

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    bedankt ... ik ga even kijken .. ik weet nog niet wat ik precies wil ... eigenlijk een hele kleine cara (makkelijk mee te nemen en minimaal 2 mega pixels)

8. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een jaartje nu de canon ixus II echt heel relax ding en is op t moment 300 euro geloof ik. Kijk maar even op canon.nl

9. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben nu een canon coolpixel 4300, 4 megapixel. Erg mooi, Alleen ik weet nog niks van de kwaliteit van de foto's! (hebben nog niet aangesloten!)

10. PhenomenoM

PhenomenoM Musique Electronique

Leuk Bevonden:
    0
    deleted*

Laatst bewerkt: 23 jan 2004
  11. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik had niet zo'n groot budget(wou ook nog tv tegelijkertijd kopen van 21 inch, JVC) dus had ik maar een uiterst mooi, klein en licht cameraatje van Konica gekocht, de Revio C2.
    70 gram, 1 cm dik, 5 hoog, 2× digitale zoom (:eek:), lekker groot lcd scherm
    klik voor plaatje Konica C2

jezus C.!!!! waarom doet die f** IMG tag het niet meer!?

Laatst bewerkt door een moderator: 2 jan 2004
  12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    kewl waar heb je die vandaan gehaald ... heb je ook voorbeeld foto's? Want ik zoek eigenlijk iets van deze grote ... portemonnee grote that is :)

13. iverson

iverson Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1,2 pixel zou ik niet doen. Krijg je zekers spijt van...

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Tja hij is eigenlijk alleen bedoeld voor snelle foto's ... ik wil er eentje die makkelijk mee te nemen is ... als er ergens foto's van deze camera staan ben ik al bijna overtuigd ... het echte werk blijf ik maken met mijn Nikon F80 ;)

15. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.konica.nl/product.asp?product=-1181225598

info over de Konica Revio C2...

en sorry, ik kan niet aan foto's komen even. Over een 6 dagen wel.

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
  17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    thnx ik kan nog wel ff wachten hoor .. hoeveel heeft ie gekost? als ik vragen mag

18. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik heb deze gekocht ,en is echt een vette camera hoor :).
    3.2 megapixel ,3x optische zoom en 5x digitale zoom. Je kan zeer lang filmpjes maken MET geluid ,SD memory.

deze foto is ermee getrokken. Is wel wat kwaliteit verloren door het verkleinen (was eerst 2000*1500 ofzo) (is btw mijn vader :)) [​IMG]

19. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb vandaag een HP735 gekocht. 250 euro / 3,2 Megapixel / 3x optische zoom / 5x digitale zoom. Een van de bekenste cameras geloof iik

20. PhenomenoM

PhenomenoM Musique Electronique

Leuk Bevonden:
    0
    kzie in heel veel krantjes een cybershot van Sony staan

voor 199,-

3,2 megapixels ,, 3x optische en smart zoom (9.6 met VGA)
    En je krijgt er een mem stick van 16 mb bij...

Klinkt aardig... ?!

Deel Deze Pagina