1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat je het dan in je eigen huis doet of op plekken waar het mag. 9/10 keren vind ik graffiti lelijk. Ik vind een muur helemaal strak van bijv. planken veel mooier dan een muur waarop graffiti is gespoten. Dingen zoals treinen vind ik overigens nog 10x zo erg. Je gaat toch niet een beetje op iemand anders zijn spullen kalken.

2. Rutgerboy

Rutgerboy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Haha tuurlijk spuit ik het op een legalen muur:):
    Tja het blijft een mening he de een vind het kunst en de andere vandalisme.

Laatst bewerkt: 14 mei 2009
  3. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Eens met meerdere, ik vind het erg mooi maar alleen op plekken waar het toegestaan is. Ik vind het prachtig hoe oude bouwvallen opgeleukt worden met enorme paints, maar op nieuwbouw en openbaar vervoer vind ik het schandalig.

4. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Zolang je er een vette paint van maakt dan vind ik t altijd wel dope. Tags vind ik niet zo bijzonder, tenzij er op een bijna onmogelijke plek is getagged. En tja geef mij maar graffiti art ipv die lelijke gele treinen of die saaie bouwvallen!

5. Rutgerboy

Rutgerboy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik vind het ook altijd mooi bij de rijksweg als je uit de auto kijkt altijd mooi om te zien dat de gluidswanden bespuit zijn

Laatst bewerkt: 15 mei 2009
  6. Rutgerboy

Rutgerboy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    edit

Laatst bewerkt: 20 jan 2012
  7. marieke

marieke Brrrrrrrrrrrrr

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en dan kan de samenleving weer betalen voor de verwijdering ervan (via de belastingen. Het is ronduit belachelijk hoeveel geld en mankracht we per jaar kwijt zijn aan het verwijderen van die ZOOI op kunstwerken (bruggen, viaducten ed) en geluidsschermen. En dan moet je nagaan dat het meerendeel gewoon bliljft zitten om dat het TEVEEL geld kost om het op een fatsoenlijke manier te verwijderen. Op dit moment is onze stelregel: kwetsende teksten ed direct verwijderen, rest op een later moment.:mad::mad::mad:

In het verleden zijn hier wel een ECHTE KUNSTENAARS aan het werk geweest. Ze mochten dan een ontwerp maken en na goedkeuring vervolgens spuiten op een bepaalde locatie!! DAT IS NOU LEUK!:)

8. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Voor welke (overheids?)instantie werk je dan als ik vragen mag?

9. Rutgerboy

Rutgerboy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    edit

10. marieke

marieke Brrrrrrrrrrrrr

Leuk Bevonden:
    0
    Dat mag!
    Rijkswaterstaat (uitvoeringsorganisatie van het Ministerie van Verkeer en Waterstaat), als directievoerder (zeg maar dat ik controleer dat de aannemer doet wat afgesproken is in een contract (= bestek). Hieronder valt dus ook het schoonmaken van kunstwerken en geluidsschermen.

11. marieke

marieke Brrrrrrrrrrrrr

Leuk Bevonden:
    0
    Kan wel wezen dat jij dat vind maar die objecten zijn niet van jou maar van de staat. Daar heb je dus gewoon met je vingers af te blijven. Eventueel kan je bij de regionale directie een verzoek indienen om een object "bewerken". Dan is het wederom legaal.
    Ps schuld afschuiven op "toys" vind ik erg makkelijk:+

12. Ashavan

Ashavan Guest

Als iemand iets kunstzinnigs heeft ontworpen, in dient bij de lokale autoriteiten en dat het dan ergens op mag prima. Maar al die lelijke "kijk mij eens stoer zijn" tags zijn ranzig en die gasten moeten gewoon optyfen met hun geklieder.

13. Rutgerboy

Rutgerboy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ...

14. marieke

marieke Brrrrrrrrrrrrr

Leuk Bevonden:
    0
    Ja tuurlijk is het mooi vinden van iets subjectief. Maar zolang het object niet van jou is, of dat het met toestemming is aangebracht, is het "bekliederen" illegaal en dus vandalisme.
    V.w.b. je plaatje: ziet er best leuk uit, ik weet niet waar dat is. Het kan zijn dat de eigenaar van het object daar toestemming voor heeft verleent. Zoniet dan is het zijn goed recht om het te verwijderen.

15. Rutgerboy

Rutgerboy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja daar heb je natuurlijk volkomen gelijk in;)

16. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0

Zo kan het ook.

17. Rutgerboy

Rutgerboy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    edit

18. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Niet mooi8)

Ik vind dat echt mooi, grappig en geniaal.
    Banksy is echt goede kunstenaar, maar idd niet echt een typische grafitti gast

19. Rutgerboy

Rutgerboy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wie spuit hier trouwens nog meer graffiti:)

20. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    De jaren 90 :cool:

Deel Deze Pagina