1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. DJ Lugs

DJ Lugs ---...::...---

Leuk Bevonden:
    0
    denk je dat ik niet van de edit knop heb gehoord gek
    maar 2 reacties staat toch ook leuk..

was gewoon benieuwd hoe mensen hier erover denken, maar mijn verwachtingen kloppen wel aardig..

@vandalzz..stuur me pm

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Graffiti vind ik echt super mooi. Ik zou het ook graag zelf willen doen. Maar waar? En hoe kom ik aan die spullen?
    Maarja, die smerige vage zwart-witte klote troep die je overal ziet is echt NIKS. Maar die echte graffiti is mooooooi. Zeker in Eindhoven bij die ene randweg, rondweg, weet ik veel hoe die rotonde heet. Of in Eindhoven bij dat winkelcentrum (twas iets met een P...?) in de buurt en in de binnenstad wordt ergens gebouwd en daar hebben ze langs de borden ook ram mooie dingen gespoten. In Heerlen zie je het ook wel. Dat vind ik echt kunst. _O_

edit:
    _O_

Laatst bewerkt: 28 mei 2004
  3. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Dat heet de Berenkuil :D Heb daar jaren geleden nog eens een middagje foto's geschoten met een klasgenoot, daar staat wel zulke vette shit hè :cool:!
    Als ik weet waar ik ze heb liggen zal ik eens kijken of ik ze kan inscannen, zitten een paar hele mooie tussen!
    Mooie foto btw, mooiste in de thread tot nu toe.. Vriend van me woont daar 1 minuutje lopen vandaan.

4. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    de berenkuil rockzzzz _O_
    _O_

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Mijn oma woont daar in Woensel, dus ik kom er altijd langs als ik daarnaartoe ga. Dan kijk ik mijn ogen uit._O_ Ik heb alleen nooit geweten dat dat Berenkuil heette.

6. Ik heb het een tijdje gedaan, kon er helemaal niks van maar het was wel grappig.

7. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    in veldhoven bij odeon is nou zo'n cursus graffiti spuiten. een vriend van me is daar mee bezig. kost echt zo goed als niks en je krijgt het materiaal gewoon daar.
    ik ben benieuwd waar hij mee aan komt zetten als ie klaar is. :D

8. DJ Lugs

DJ Lugs ---...::...---

Leuk Bevonden:
    0
    if you can't do the trick, just don't do it..

9. MultiSynC

MultiSynC Guest

ik spuit zelf graffiti nu. allemaal in odijk en omgeving(utrecht). ik ben redelijk goed als jullie wille post ik wat foto's. moet die dan nog wel ff maken.

10. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Post ze:).

Deel Deze Pagina