Die ene club met die verlichte dansvloer, waar je ook een keer met een missie komt. Als ik daar kom dan staat er altijd: The Club is Currently Closed'. Kan ik daar toch naar binnen op de een of andere manier?
Ik heb hem uitgespeeld na 4 dagen.. In totaal 4 uur mee bezig geweest, is het zo snel al afgelopen :\ Nu maar die andere doen dan met die motors.
Zeker alleen maar taxi gepakt, filmpjes geskipt en main missions gedaan? Want 4 uur is wel erg kort zeg. The Lost and Damned (met die motors) duurt nog korter. Er zijn ook nog dingen te doen zoals parachute springen en kooivechten (voor achievements) te doen he!
Vorige week eindelijk deze addon eens gekocht. Ik heb er toch een goede 6/7 uur over gedaan, en eigenlijk heb ik niet veel anders gedaan dan de main story. Heb absoluut geen taxiritjes gedaan Ik vind dat dansen in die clubs zo strak he, die sfeer en die moves, gewoon super .
Filmpjes niet geskipt, taxi wel gepakt idd soms en de main missions wat bedoel ej daarmee? Die drugs wars etc heb ik niet allemalag edaan nee, dat doe ik wel als ik die andere ook heb uitgespeeld. Zijn er geen andere clubs? Die ene is altijd gesloten en die andere is altijd hetzelfde, kun je geen chicks regelen zoals dat met GTA IV wel kon?? En dat daten via internet krijg je ook nooit antwoord op..
Met main missions bedoel ik gewoon de story missions. Dus dat je geen dingen zoals parachute springen/drug wars/kooivechten hebt gedaan. Want daar ben je ook nog wel een aantal uurtjes mee kwijt. Er zijn 2 clubs waar je in kunt: Maisonette 9 and Hercules.
Ik heb nog een vraag.Ik heb helemaal geen geld meer.En ben bij de opdracht dat je Martha moet redden.Iemand een idee hoe je aan wapens komt?Heb ook geen zin om ze te zoeken.Weet niet of dat de enige manier is?Ik vind het heel jammer dat je geen andere opdrachten kunt doen om geld te verdienen.
Lol waar heb je al dat geld aan uitgegeven dan? Enige wat je met geld doet is ammo kopen toch, en een beetje eten? Sla wat mensen in elkaar en jat in geld, met name hoertjes hebben vaak geld op zak. Cage fight levert ook geld op. Ik weet niet meer of je voor base jumps geld kreeg...
Haha ik ben vaak af in missies en dan gaat je geld ook op.En ik koop ook geweren en ammo dus daar gaat het ook vaak aan op.Maar bedankt ik zal eens kijken of er iets lukt.Het gaat wel over Lost And The Damned.Ik weet niet of daar ook Cage Fighting in zit?
Ja die kan ik ook gaan doen een paar keer.Bedankt ieder geval.Meestal heb ik wel veel geld maar nu was ik vaak af.Dat kan je wel eens hebben.Nu heb ik hem wel gehaald doordat ik die races heb gedaan en geld heb verdiend en wapens kon kopen.
Trouwens wel het verkeerde topic pik. Ik heb er weer eens bij gepakt, even een uurtje base jumpen en ik kom weer van de 360 af. Wat kan ik daar toch lang mee bezig zijn, zoals een kat achter een balletje aan hobbelt.