1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

grappen over saddam hoessein en bin laden

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door blackdisc, 27 nov 2003.

1. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Totdat je op elke willekeurige dag op het journaal ziet dat er weer zo'n mafketel met 25 kilo explosieven om zn middel een restaurant ingelopen is. Of tenminste, ik hoop dat je dan weer weet wie de echte terroristen zijn.

2. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Je kan ze vinden in je temporary internet files alleen kan je ze niet afspelen omdat je daarvoor flash nodig hebt. Het is namelijk een .swf bestand. Tenzij iemand anders een .swf player weet.

3. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    totdat ik DAN weer hoor dat je alle Irakezen het best aan een boom kunt hangen...

4. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Dat heb ik niet gehoord... Maar ik vind zeggen dat je iemand aan een boom gaat hangen iets anders dan een stuk of 8 onschuldige burgers mee de dood in sleuren (en een stuk of 15 levenslang verminken).

5. blackdisc

blackdisc Guest

maarjah volgens mij kunnen die grappen ook niet te ver gaan trouwens.......... eminem met zijn clip whitout me ging wel te ver en die kreeg een dreiging dat ze hem zouden dooden nou niej leuk als je zit te ontbijten de deurbel gaat en er staat een aufgaan met c-4 om zich heen te dansen of dat er opeens een passagiersvliegtuig oop je huis stort maar dan vind ik deze filmpjes niet grof genoeg voor

6. General Chaos

General Chaos I'm Back!

Leuk Bevonden:
    0
  7. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Precies, want Moslims zijn de enige die onschuldige burgers vermoorden.

8. math_mac

math_mac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    k vind dat sommige grappen zijn grappig zoals ''they are going to build a world trade center with a fly through'' vertaling: ze gaan een nieuwe world trade center met een mcdonalds of burger king vlieg door (fly thru)

9. math_mac

math_mac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ _O_ _O_ ALLAH _O_ _O_ _O_

10. Navy_Seal

Navy_Seal Guest

allah ? welk geloof ben jij ?

11. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben ketter, en jij?

12. Navy_Seal

Navy_Seal Guest

christene

13. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Echt? Wil je geen ketter worden? Bier en wijven all over the place man! En het mooie is dat niemand er iets van zegt!

14. Navy_Seal

Navy_Seal Guest

neej ik wil geen knetter worden en jij bent geen knetter maar knetter gek !

15. General Chaos

General Chaos I'm Back!

Leuk Bevonden:
    0
    Blijf aub is ontopic... dit is lijp...

16. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Je bent je ervan bewust dat de laatste ontopic reactie van 9 dagen geleden is? Laat dit nou gewoon rustig doodbloeden...

17. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ik heb zo'n hekel aan off topic gaan.....

Ik heb vandaag trouwens zuurkool gegeten, lekker man, unox worst erbij en eten maar :)

18. Navy_Seal

Navy_Seal Guest

maare blackdisc is tog gebanned .......... dus laat het offtopic maar komen :p

19. math_mac

math_mac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik? katholiek

20. Navy_Seal

Navy_Seal Guest

katholiek is tog hetzelfde al christene ? en anders als hjet niet zo is dan bedoelde ik dat ik katholiek ben

Deel Deze Pagina