1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gratis naar Marokko op kosten de staat

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hordo, 28 feb 2004.

1. Royal

Royal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar de hell baseer jij op dat dat bij andere rampen niet gebeurd ?

bron ?

en is ALTIJD zoiets als de bijzondere bijstand

2. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Waarom is de grondwet bagger!? Wat heeft de grondwet uberhaupt met dit onderwerp te maken?

Klopt, Marrokanen zijn immers vee, en geen mensen, dus afmaken is geen probleem... :{

3. Friends-Amerika

Friends-Amerika Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg geen wartaal ik zeg zoals het is
    zoals ik het zie en dat is een mening gelukkig leven we hier in een vrijland en mogen we allemaal gelukkig een eigen mening hebben en die zeg ik hier zoals iedereen doet.

dus of je mee eens bent of niet is je goed recht om te reageren erop en je mening te geven trek ik me niks van aan.

en ik ben het eens met wat hierboven ergens staat als er ergens anders een ramp gebeurd geveen ze ook geen tickets
    zoals toen met 11 september met de twin towers zullen ook best wel mensen hier in nederland familie gehad hebben daar heb ook niemand gehoord over gratis tickets erheen.

4. TheWalrus

TheWalrus Guest

Beetje een slecht vergelijk Friends, direct na de ramp lag al het vliegverkeer stil. Moesten we gratis roeiboten verstrekken zodat ze daarmee naar Amerika konden?

Laatst bewerkt door een moderator: 1 mrt 2004
  5. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Aardbevingingen in Iran? En als het vaker gebeurde was het echt niet nu zo in het nieuws.

6. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Meningen mag je geven, zolang ze maar inhoud hebben. En bléhren dat de grondwet bagger is zonder enige vorm van beargumentatie, of uitleg waarom de grondwet zo kut is valt daar niet onder..

7. Friends-Amerika

Leuk Bevonden:
    0
    ben helemaal niet zo kapot van nederland jullie wel dan?

en dat van amerika was eerste wat in me op kom maar als je vergeleikbaar iets wil

die mensen in afghanistan nadat ze opzoek waren naar die binladen en de boel daar plat gooien

dan nog in irak

zijn genoeg zaken
    en dan nog turkije net zo iets
    heb nergens gelezen of gehoord dat ze tickets gaven aan de turkse mensen om hun familie te gaan helpen

dus waarom dan wel de marokanen

alsof die zoveel meer zijn dan de andere

8. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Je moet dit land in een ander verband leggen dan bij Irak of iets dergelijks, als het over Suriname ging, of Curaçao hadden we een zelfde soort regeling gehad, Het is gewoon zo dat er veel mensen van ons land daarvandaan komen. En dus moet je er ook anders mee omgaan, en marrokanen gaan vergelijken met vee vindt ik echt diep, diep, diep triest

9. Friends-Amerika

Leuk Bevonden:
    0
    ik vergelijk ze niet met vee heb niks tegen marokanen turken

kortom moslims
    of welk geloof welk soort dan ook bruin blank i dont care iedereen is speciaal op ze manier.

maar nederland moet geen verschil gaan maken en ik heb zowat dit hele topic doorgelezen. en ben het eens met wat andere zeggen

nederland wil perfect zijn gaat weer bezuinigen en dan doen ze zoiets

10. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    @friends-america. Heb jij op een steno cursus gezeten ofzo? Djeeeez :{

11. Royal

Royal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is ook helemaal niet zo in het nieuws het wordt hier gewoon behoorlijk opgeblazen .. klik klik klik

en overigens krijgen die marokkanen niet zomaar een ticket ze moeten hiervoor wel het een en ander kunnen aantonen

valt me echt op dat hier veel mensen zitten die maar met de menigte mee praten zonder enige onderbouwing |:-

12. Royal

Royal Active Member

Leuk Bevonden:
    0

dude ... ken de feiten ... :'-(

13. Friends-Amerika

Leuk Bevonden:
    0
    yeah right nu heb ik het zeker weer gedaan

dit is volgens mij een onderwerp komt nooit uitgesproken

en als je heel nederland ga ondervragen krijg je heus niet allemaal het uitwoord vind het goed dit en dat

14. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Het moet kunnen dat een rijk land er alles aan doet om het leed te verzachten. Wij hebben het geld. De bedoeling is goed om mensen in staat te stellen hun familie bij te staan als het nodig is. En daar mogen we als Nederlanders zeker aan meehelpen.

Helaas komt het te vaak voor, dat achteraf blijkt dat er weer personen zijn die er misbruik van maken. Of ben ik nu weer te negatief???

15. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Tuurlijk is het doel goed, dat zie (hopelijk) iedereen wel in.
    Maar het moment dat ze hier voor kiezen vind ik/is verkeerd. Eerst een beetje praten over hoeveel miljoenen/miljarden ze wel niet willen gaan bezuinigen, en dan gaan ze tickets weg geven :confused:. Dat volg ik ff niet.

16. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    o_O

Ik heb je post nu 5 keer gelezen, en ik snap er nog steeds geen ene fuck van...

17. Romius

Romius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het geld voor de cursussen is op, daar heeft de staat al jaren geld in gestoken, met name inburgeringscursussen. Helaas zien we daar weinig van terug :{

18. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    schandalig................ meer woorden heb ik er niet voor:)

19. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    F*ck onze kabinet :mad: :mad: :mad:

Deel Deze Pagina