1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Oke daar zit wat in, maar commercieel vind ik zo'n klote woord, ik hou het maar op populair.:) :thumbs:

2. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Omg8):emo: Ik lig zo in een scheur van jou......

comercieel en populair zit echt wel een verschil in hoor...:x

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Metallica is populair
    Green day is Commercieel

Allebei verkopen ze natuurlijk merchandise maar green day zie je egt super vaak in de media verschijnen, gewoon á la Ali B hoe gaar het ook klinkt (vind ik dan...)

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    khou eik zo'n beetje alleen maar van hiphop maar kvin van rock Green Day ook wel goed. Red Hot Chilli Peppers ook wel.
    Dus da vink eik wel wa zegge :p

5. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Doed praat nederlands:eek::x

6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat gezanik altijd over commercieel. Voor American Idiot kende amper mensen Green Day, AI werd een wereldwijd succes, na de stilte na Dookie, media aandacht lijkt me dan niet geheel onlogisch. Dan krijg je wel eens dat je wordt gevraag voor een interview, ja. Elke band die ook maar even op TV is wordt al commercieel genoemd door iemand (op een of andere negatieve manier), volgens mij weet degene dan niet wat commercieel is. Zodra je een plaat verkoopt ben je commercieel bezig, dohh.

De vergelijking met Ali B maakt me misselijk.

Laatst bewerkt: 26 jan 2007
  7. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    doed das goed te lezen hoor, heb het vaak stukke erger gezien :+

Zodra ze op tv komen noem ik ze niet commercieel maar ik heb het niet zo op bands die zich zo openbaar in de belangstelling zetten bij de dingen die ze doen. Dat ze dingen doen voor het goede doel of zich inzette ergens voor is goed maar ik vind dat ze dit soort dingen gewoon een beetje uitbuiten door er zo veel publiciteit uit te halen, doen ze ook voor zichzelf vind ik (mijn mening). Vergelijking met Ali B was gewoon het eerste wat in me op kwam...

Laatst bewerkt: 26 jan 2007
  8. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Voorbeeldje? Dan snap ik je beter denk ik.

9. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Waarschijnlijk het hele gezwemel om dat olie-protestje van ze.
    ;)

10. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, commercieel of niet, ik vind het wel goed dat ze er IETS tegendoen. ^^

11. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Saaie liedjes, zitten een paar leuke tussen. Doe mij maar blink 182 :)

12. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Greenday heeft masterlijke muziek vooral de oudere nummers zoals bijvoorbeeld Macy's day parade, I wanna be alone en Haha you're dead vind ik toch wel zo ongeveer de beste nummers:)

13. EenGespierdeOma

EenGespierdeOma Organized Konfusion!

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je eens Box Car Racer luisteren, zul je dan ook wel goed vinden

14. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Je neemt me letterlijk de woorden uit mn mond :eek: ---woorden---> 8)

Als iemand iets voor het goede doel doet, dan is het toch alleen maar beter als je heel veel comercie hebt, of begrijp ik hier iets verkeerd? :confused:

Damn right you are!:thumbs: :b:

15. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ninja met jouw is echt niet te praten, iets negatieft over GD...ag laat maar.
    Ik zei dus dat ik denk dat ze het ook voor zichzelf doen en dat heel veel gewoon schijn is, zo denk ik erover. Ik blijf trouwens maar weg uit dit topic, heeft echt geen nut om hier je mening te geven (maja wask al vanaf pagina 1 achter...)

16. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Neej is gezellig met je pikachu's die zijn lief, ik kan wel tegen kritiek, maar ik denk gewoon zo, als je een actie met een goed doel doet dan moet je juist heel veel publiciteit nemen en hebben, drm zeg ik, ik vind comercieel zo'n rot woord, dat klinkt zo arrogant vind ik, en zo:'' zolang het geld maar binnen stroomt''. Daarom noem ik het liever populariteit, hoewel het mischien niet helemaal met elkaar te maken heeft, maar dat is wta leuker. :thumbs: :b: Just stay oke_0/

17. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Je hebt wel een mooie logica man :+.

Ach, laten we gewoon dat hele gedoe van die olie actie opzij schuiven, schieten we verder niks mee op en het verziekt alleen maar de sfeer zoals het nu gaat ;).

18. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Naja die sfeer was gelijk al weg.

Ik kom toch nog even terug in dit topic. Ninja (ik weet dat het niet helpt maar tog..) jij lult alles recht wat krom is. Je zegt dat je open staat voor kritieik maar ik betwijfel dit ten strengste, als wij A zeggen, zeg jij B als iemand iets goed zegt over green day kom je met ":thumbs: " of "zo denk ik er ook precies over". Als iemand iets slechts erover zegt proberen je dit op de vreemste manieren goed te praten met argumenten die zo ver gezocht zijn. Sta gewoon open voor kritiek en loop niet iedereen die positieve dingen zegt over Green Day zo te aanbidden. Hou dus gewoon op met het fanboy gedrag en met je vage argumenten.

Ik weet dat alles wat ik zeg, of wat we ook zeggen, dat het toch niet helpt maar wou het toch ff kwijt. Green Day was best een goede band altijd maar met verloop van tijd merk je ook wel dat er betere/andere bands zijn. Houd trouwens ook op met zo negatief te praten over andere bands, zoals in de "wat luister je nu" thread, dat wordt ik nu ook aardig zat. Ik weet dat ik je eigenlijk gewoon links moet laten liggen maar daar ben ik nooit goed in geweest. Dus lees dit gewoon ff, of je er naar luistert moet jij weten, maakt me verder ook niet uit. Keep the soul alive! en have fun met al je Green Day fantasietjes ;)

19. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Jah dacht ik ook, lol8)

Hmmm, ze zijn momenteel bezig met een nieuw album, die moet ergens in 2008 uitkomen, en dit jaar waren nog de re-releases van de albums: 1,039/Smoothed Out Slappy Hours en Kerplunk. Check ook:

:thumbs:

20. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Vraag me ergens wel af waarom ze hun oude albums (die paar dan) als re-release willen? Opnieuw uitbrengen, presenteren als nieuw materiaal? Wat is daar nu weer de gedachte achter? Nice article though.

Deel Deze Pagina