1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Oke is goed <--- Kijk ik kan wel tegen kritiek, alleen even dit nog, ik weet dat er ook nadelen aan Green Day zijn, zoals dat hun muziek niet iedereen zn favo. is. Verder dat sommige mensen hun kleding/uiterlijk niet zo aanspreekt, en dat ze volgens sommige simpele muziek maken, en dat ze volgens sommige comercieel zijn, en dat hun oudere muziek volgens sommige beter was dan nu, en dat ze hun backup gitaristen in een donker hoekje laten staan, en dat ze te weinig concerten geven in Nederland, kijk een hele post met alleen maar nadelen aan Green Day, en allemaal nog waar ook (sommige tot op zekere hoogte). Dus, maar ik hoor nooit eens van andere: Jah Green Day is indd een hele toffe band omdat.... Soms wel, maar om alleen maar kritiek te horen over de dingen die je leuk vind is niet altijd even leuk. _0/ :b:
     
  2. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Blijkbaar kunnen de mensen die hier reageren hun muziek minder waarderen dan jij dat doet. Dat risico loop je altijd. En de een onderbouwt zijn mening beter dan de ander. Maar een thread vol met trouwe volgelingen zul je toch niet krijgen, dus wen er maar aan...:eek:
     
  3. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Punk is sowieso niet echt mijn genre, dus ik ben hier dus niet te vinden (Mits het over The Offspring gaat8)...

    Geef mij maar oorverdovende brute metal:+
     
  4. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Greenday best leuke muziek maken. Ik ben geen muziek kenner en het maakt me dus echt geen reet uit of de muziek nu moeilijk of makkelijk te spelen is. Het gaat om het geheel. 3x3=9 Wortel(4+4)x3.182=9. Nu vind ik de moeilijkere berekening nou niet mooier dan de makkelijke. Voor mij kan makkelijk ook mooi zijn! En je zou het dan ook juist weer van de andere kant kunnen bekijken, toch knap, met zo'n "makkelijk" nummer de top 20 bereiken? Ik vind die olie campagne ook wel oke. Of het een commercieel media stuntje is of niet, het geeft in ieder geval aandacht voor het probleem, en dat is toch mooi meegenomen. Ik heb niet echt een hele duidelijke muziek smaak. Ik wil ook niet zeggen dat ik van "top40" muziek hou want dat is zo afgezaagd. Ik vind eigenlijk heel veel muziek leuk, van verschillende genres. Maar dat hele hip-hop gangster homie money 50 cent gedoe vind ik helemaal niks. Nu luister ik alleen wel is een nummertje van Greenday, ik ben geen fan, aanhanger of groupie van ze. Ik volg ze ook niet, wist niet eens hoe ze eruit zagen etc. Ik heb geen idee van hun politieke voorkeur (wat me ook totaal niet interesseert) , ik luister alleen hun muziek wel is, en daar blijft het bij.
     
  5. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ik had zelf totaal niet beter kunnen zeggen, ik dacht ook wel eens aan dat het best knap is met een simpel nummer de top20 te bereiken, maar zoals jij het brengt vind ik klasse! :thumbs: :b:
     
  6. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    alleen ben jij geobsedeerd door ze en wil je het liefst met ze trouwen:)
     
  7. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Mjah, dat laat mn aard niet toe, ik ben geen homo, anders, mja, mischen wel he.
    :b: 8)
     
  8. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Jodi Bernal heeft met Que si, Que no... 14 weken op nummer 1 in de top40 gestaan:{ Dat is tog ook echt geen hoogstaand nummer hoor.
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Nummers komen juist vaak hoog in de lijsten omdat het voor de massa gemaakt is. En als ik vaak naar die massa kijk dan schud ik hard mn hoofd.
     
  10. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    De muziek van Greenday een beetje zat?
    Zoek je een rockband die ook een politieke boodschap heeft? Of gewoon een band die ook écht rockt?
    Ga dan nu naar het audioslave topic.\o/ ;)
     
  11. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    SPAM SPAM SPAM!!! flikker op met die homo's uit mn topic. :b: 8)

    /Mod Fantastisch, maar gedraag je nu aub weer normaal, dit soort posts slaan echt alles - the matrix
     
  12. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    En daar begin je weer dat overdreven irritante fanboy-isme te vertonen. Je pikt echt geen andere bands he? Pff, vind audioslave trouwens muzikaal een x aantal treedjes hoger staan, maar dat is mijn mening.
     
  13. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ik pik heus wel andere bands, maar dit is een Green Day topic, geen topic van die andere lui, ik ga toch ook niet in zijn topic lopen zeggen: verlaat dit topic kom naar het Green Day topic. Wrm moet het nou zo nodig weer hier, alleen om mij te treiteren waarschijnlijk. En naast dat, wrm moet het zo overdreven gepost worden. :b:
     
  14. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Luister eens, ik post niks overdreven. Wijs de overdreven woorden maar aan, ik zeg waar het op staat, moet je je eigen reactie op Timmeh eens lezen, dat is zeker niet overdreven he?
    Tuurlijk snap ik dat je het over GreenDay wil hebben hier, maar wat Timmeh in feite doet is zijn mening geven over Greenday. Hij laat blijken dat hij het niks vindt en Audioslave verkiest boven Greenday.
     
  15. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    De muziek van Greenday een beetje zat?
    Zoek je een rockband die ook een politieke boodschap heeft? Of gewoon een band die ook écht rockt?
    Ga dan nu naar het audioslave topic

    En dat noem jij een mening, wrm moet het dan zo heel heel toevallig ook precies in dit topic. Heel vreemd dat ie net van al die topics precies deze kiest om dit in te posten. :confused: |:-
     
  16. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    greenday is gewoon zoetsappige rock. als je een 15 jarig meisje of een faggot ben kan ik het snappen dat je er naar luister, maar als je niet tot die categorie behoort, zit er een steekje bij je los.
     
  17. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ehm is gewoon een kwestie van smaak...Heeft niets met 15 jarige meisjes of 'faggots' te maken :{
     
  18. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee een Fanboy username is lekker ''straight'' :{
     
  19. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt hem gedist:+
     
  20. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    En wat zou je Snoop Dog willen noemen dan, naja ik verlaag me ook niet tot jouwn niveau. Beetje triest dit. :): |:-

    Nee indd. :thumbs:

    Ik hou het meer op grote fan, maar aangezien dat haast hetzelfde is, kan je het ook zo noemen ja. :b: :thumbs:
     

Deel Deze Pagina