1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    En met twee 't's in plaats van twee keer een 'l' is nog erger. ;)

Maar Green Day vind ik absoluut één van de betere bands, hun muziek is echt mooi en het is leuk dat ze ook een duidelijk politiek standpunt hebben. Ik ben ook erg benieuwd naar hun nieuwe album. :)

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Mwah vond die andere tog erger:9. Dacht eigenlijk dat CasPerZerZ het express deed maar volgens mij is da nie eens zo :mad:
    Ik vond de vorige albums tog beter dan die van nu. Te commercieel en het soort muziek is erg veranderd.

3. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Kap nou eens met je comerciele MTV lijst|:- Je loopt alleen maar bands af te zeiken omdat GD toch hoger staat in dat lijstje...

Doed, waar was jij toen muziek heilig was?

Je mag GD best een goede band vinden maar ga dan niet iedereen die GD niet de beste punk/rock band vind zeggen dat ze niks zijn omdat hun band onder GD staat:x

4. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Gozer dat moet je nou niet zeggen, eerst ga je mij flamen in de 'Wat luister je nu draad' omdat ik zeg dat het echt nergens op slaat wat hij allemaal zegt, en dan zeg je nu precies hetzelfde :confused:

5. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Toen kon ik hem nog niet:+
    Rondje van mij om het goed met je te maken:b:

Damn ik krijg het Ninja virus van hem met die emoticons.....

6. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    :+ Ja het is wel goed, en ja hij gebruikt erg veel emoticons 8)

7. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    The Fray, zit tussen pop en pianorock in.

8. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Ze zijn momenteel bezig met de reduce oil campane, dat houd in dat ze America van zo veel mogelijk olie willen af helpen, check:

http://www.nrdconline.org/campaign/greenday_beyondoil

verder komt er een film over een album van hun geloof ik, vreemd genoeg kan ik dat niet meer terug vinden. De re release van de albums 1,039/Smoothed Out Slappy Hours en Kerplunk was de 9nde van Januari, verder praat Green Day over een opvolger van American Idiot. Verder komt er een nieuw album uit in 2008. Geen emoticons verlopig meer voor mij. Maar ga dan niet zeuren als jullie me niet begrijpen zoals eerst.

Laatst bewerkt: 21 jan 2007
  9. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We begrijpen je wel zónder de emoticons, dat bedoelen ze juist! 8)
    De smileys waren juist overbodig.

Mja, Green Day. Ik luister af en toe naar Wake me up when september ends, Boulevard of broken dreams, die hebben wel lekkere riffs.
    Best goede muziek, ik vind alleen dat het iets teveel naar studio klinkt, en dat is voor een rockband juist iets negatiefs. :)

Oudere nummers van hun als Basket case en Time of your life blijven IMO het beste.

10. Mozilla

Mozilla Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Holiday FTW

11. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Nee maar luitjes, check echt ff deze link, want het si wel belangrijk, kijk de video even en vul dan je gegevens in aan de rechter kant, hoe meer mensen het doen hoe beter, bovendien is het wel een lagge filmpje. :b:

http://www.nrdconline.org/campaign/greenday_beyondoil

12. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Denk niet dat het ook maar enig effect zal hebben. Een commerciele band, dus gewoon groepje bekende mensen, die een soort van actie beginnen om een grootmacht als Amerika min of meer van de olie af te krijgen? Maakt totaal geen kans, komt op mij dan ook meer over als een of andere reclame/populariteits stunt.

13. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Haha, wat een lol, en als jouwn favo. band het had gedaan dan had je gezegd, moet je kijken wat voor goeds ze doen, trouwens Green Day is altijd al tegen dit soort dingen geweest, net als MikaKimi zei, ze hebben een politiek standpunt, ook voordat ze bekend werden, dus wat jij zegt is pure troep, en indd als we zo door gaan hebben we over 20 jaar niet of nauwlijks fosiele brandstoffen meer, en dan is het al te laat. En ook al zouden ze het doen om populariteit, wat dus niet zo is, maar dan is het alsnog goed wat ze doen. Als niemand het doet dan gaat de planeet naar de stront, en ook al lijkt dat nog lang te duren en overbodig, het gaat sneller dan dat jij denkt. Bovendien, Green Day is al bekend genoeg, dus hebben ze zo'n campagne zeker niet nodig voor de populariteit. Hoe durf je dat te zeggen, doet iemand er eens een keer iets tegen en dan is het weer niet goed. :mad:

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Alsof Green Day de eerste is die daar tegen is. Er zijn al honderden, zo niet duizenden mensen geweest en nog steeds actief die vechten om het oliegedoe.

15. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Hoe meer hoe beter!:)

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Als het een andere artiest was geweest had je dat echt nooit gezegd (waarschijnlijk)

17. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Tuurlijk wel, kvolg alleen andere artiesten niet zoveel, dus daar weet ik het niet van, bovendien is dit ook een Green Day topic he. Als er nog meer artiesten zijn die zoiets doen, en die je kan steunen net als hier, laat het me even weten, ik doe het meteen. :thumbs: Bovendien is Green Day een sterke aanwinst in het legertje mensen dat tegen olie verbruik strijd.

Laatst bewerkt: 21 jan 2007
  18. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Persoonlijk hou ik van wat ruiger zeg maar maar Green Day vind ik ook best wel een goeie band.

Boulevar of Broken dreams is ook een heerlijk nummer.

19. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Green Gay. :)

20. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ha-ha. :x

Deel Deze Pagina