1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    O oke, ach, hulp van buitenaf is altijd meegenomen. Over die top1000; meen je dat nou? Dat wist ik echt niet ;).

2. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Nogmaals dat is jouwn mening dus, bovendien vinden fans van Green Day dat weer niet, dus.

Oh en check dus ff nummer 164.

Laatst bewerkt: 22 jan 2007
  3. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Laat maar//

4. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Me, me , me! :thumbs:

5. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Dus DoeMaar staat er ook in:{

6. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Haha, DoeMaar is toch zo gek nog niet, voor een band van Nederlandse bodem ;).

7. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Napalm death is een band die heel hard vecht tegen onrecht in de wereld.

Vette band ook.

Klik!

/salute

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Dat valt niet echt bij mij in het straatje, maar toch bedankt.

Wat "zingt" die gast eigenlijk? :+

9. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Wat wil je hier nu precies mee bereiken? In een discussie geven mensen hun mening. Jij bent duidelijk een fan van Green Day en je kunt je vinden in de standpunten die ze innemen. Niets mis mee, vind ik leuk om te lezen/horen. Maar iedereen die dat niet doet, mag dat hier ook gewoon melden, daar is het tenslotte een discussie voor. Het is dan ook nergens voor nodig om op iedereen te reageren met: 'jouw mening, GD fans vinden van niet'.

Niet dat ik überhaupt iets heb met de muziek van deze tante, maar gedraag jij je nu niet precies hetzelfde als sommige mensen hier over Green Day? Je vind het niks, geeft je ongezoute mening....maar kan het niet verdragen als iemand zoiets over jouw favoriete band roept?

10. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Ik kom met redenen wrm ik Green Day steun, jullie nog niet.=( En wil jij beweren dat BS niet elke 5 minuten getrouwd is? dus wel!:lol: LOL

11. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik kom hier niet om de discussie over Green Day met je aan te gaan, want ik heb niets met de muziek die ze maken, niet mijn smaak. Daarnaast beweer ik nergens dat BS niet elke vijf minuten met een ander in het huwelijksbootjes stapt. Ik haalde jouw opmerking over haar alleen maar aan om een punt te maken.

12. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je niet beter deze thread gewoon sluiten? Je kan hem toch niet op andere gedachten brengen over GD en niemand hier zegt er iets zinnigs over...

13. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Mhwa kzou niet weten waarom, het is een discussie, en als jullie met harde feiten komen en goede reacties dan geloof ik jullie ook best wel, maar zoals ik al zei, ik weet meer dan de meesten hier van Green Day, en ik zeg dat ze het niet doen om pupliciteit maar alleen maar om te helpen, jullie zeggen wel steeds van, oh, oh o, het is een commerciele band die het alleen maar doet om eigen belang en om publiek te werfen, maar ik heb nog geen enkele reden laat staan feit gehoord waarom jullie dit zeggen, terwijl ik er al zo veel heb genoemd wrm ik mijn mening steun. Als jullie jezelf en jullie mening echt kunnen bewijzen, dat Green Day het om publiciteit doet enzo, dan ben ik voor 200% bereid dat te geloven, maar tot die tijd dus niet, dus ga me nou niet afschilderen als een of andere eigenwijze Green Day fan, want dat ben ik dus niet, nouja wel een fan uiteraard. Bovendien vind ik deze discussie best, daar is een forum toch voor, discussies voeren en meningen geven, dus tha Bomb wat je nou lult is onzin.|:- =( :b:

14. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Welk feit of welke bron heb jij gegeven dat uitwijst dat Green Day dit alleen doet voor het milieu en er verder geen eigenbelang aan vast zit?

Ik denk dat ik net zoveel afweet van Green Day dan jij dus ga mij nou niet afschilderen als een leugenaar die zijn mening uit zijn duim zuigt oke..

15. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Check dit:

Dus als jij denkt te beweren als niet Green Day fan dat je meer van ze afweet dan ik, jah dan noem ik je indd een leugenaar ja, dit is geen race van, wie weet er meer vanaf, kdenk toch dat ik dat in dit geval ben, (om wel ff vriendelijk te blijfen :thumbs: :b:

16. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent 16...je voelt jezelf echt een Green Day expert he, jij gelooft alles wat op internet staat over ze en denkt te weten doormiddel van filmpjes kijken hoe ze denken en waar ze voor staan... oke je hebt misschien over sommige dingen gelijk maar ga niet zeggen dat je ze beter kent dan wie dan ook op dit forum.

17. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Dat heb je me ook nooit horen zeggen, kheb gezegd dat ik meer weet dan de meesten hier in zeker deze topic. Bovendien wat maakt het uit dat je 16 bent en al ruim 10 jaar fan ofzo, of dat je 40 bent en al ruim 10 jaar fan ofzo. Bovendien, ik weet heel wat meer over Green Day dan dat jij denkt, dus. Maar goed je hebt ook wel een beetje gelijk, ik kan ook niet met feiten aankomen, maar ik ondersteun mn mening in elk geval, met goede redenen en enkele feiten.
    :thumbs: :b:

18. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Blargh, kappen nou.

Krijg een beetje een slecht humeur hiervan, en dan druk ik wel eens op verkeerde knopjes.

19. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Sorry, maar mag ik vragen wat er mis is met een discussie voeren? Oke een beetje heftige mischien, maar er is toch niks mis mee. :thumbs: :b: En sorry, we moeten indd weer een beetje meer ontopic.

20. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Ga toch weg man.
    Noem jij dit een discussie?

Ik noem het een fanboy die niet naar anderen wil luisteren. Iemand die niet open staat voor meningen van anderen en een wellus-nietus discussie een discussie durft te noemen.

Want ik weet het lekker toch beter.

Deel Deze Pagina