jammer dat je op deze wijze moet reageren! is naar mijn idee wat kort door de bocht.
toevallig weet ik dit wel. nee de politie heeft ze niet bewust laten gaan, dat zou ook wel dom zijn om dat te sugereren aangezien de politie hier althans een ander doel heeft. Mensen weten vaak te ontkomen dat zie je maar weer. Op het journaal zeiden ze trouwens dat toen de politie de inval deed er 8 mensen wegrenden! dus maak je conclusie.
voor mij persoonlijk, omdat ik het helaas in mijn eigen omgeving heb gezien. Het karakter veranderde, emotieloos en de omgeving boeide niet meer.
Hier waar ik woon langs de maas barst het van de dealers en als ik dan van die kleine jongens en meisjes daar zie staan en van een willekeurige dealer wat aannemen, mag ik hopen dat er geen troep wordt gegeven. Als ik in mijn werkomgeving kijk, zie ik eveneens het, voor mij, ongeintereseerde gedrag ontstaan als iemand een joint heeft gebruikt. En helaas zijn deze jeugdigen er erg vatbaar voor om een stapje verder te gaan. Ik zeg nogmaals niet dat die enkele illegale koffieshop weg moet! Wel al die illegale kwekerijen.
dit vat ik dan maar op als een grapje
Ik weet dat er zoiets is als privacy maar dat hoeft naar mijn idee niet altijd te gelden. Dat hier de naam als bekend wordt gemaakt van de eventuele huurder of verhuurder van een pand waar illegaal softdrugs verhandeld wordt vind ik al een goede stap in de richting.
Het lijkt erop dat je je aangevallen voelt en dat vind ik alleen maar jammer!
Klik om te vergroten...