Daar heb je natuurlijk een beetje gelijk in. Maar hetzelfde geld voor bekendheden die in ongelukken omkomen en ga zo maar door.
Dat hoort ook bij het bekend zijn.
Maar door dit soort dingen worden we wel weer op de feiten gedrukt hoe ernstig die ziekte is. Dat het niet leeftijds gebonden is en ga zo maar door.
Het zal je verbazen hoeveel mensen nog denken dat je alleen ernstige vormen kan krijgen op latere leeftijd. Ik hoop dat de dood van guusje misschien mensen wakker schud waardoor ze zich misschien eerder laten controleren en daardoor hopelijk hun leven gered kan worden.
Want 34 jaar is geen leeftijd natuurlijk, je begint dan eigenlijk nog net.
Sorry dude. Maar ik hoop voor jou dat jij dit nooit mee hoef te maken.
Ieder greintje respect wat ik voor je had is nu dus wel weg.
Zowel mijn oma als mijn moeder hebben ****** gehad. Beide zijn ze succesvol behandeld ervoor maar zeker bij mijn moeder was het erg tricky. Die ziekte is zo sloperig, zelfs de behandeling is zo sloperig dat mijn moeder nu nog steeds de na-weeen ervan heb.
Mijn moeder verwachte elke dag het nieuws dat er niets meer aan te doen viel en dan weet je gewoon dat je dood gaat.
Ik kan mij voorstellen dat guusje en haar familie hetzelfde hebben doorgemaakt en nee Guusje merkt er nu niets meer van.
Maar het hele traject heeft ze wel meegemaakt en ook de wetenschap dat ze een man en een klein kind achter laat.
Dus zelfs al had je haar de grootste bitch op aarde gevonden was een klein beetje respect nog op zijn plaats geweest.
Iets wat je schijnbaar niet kan opbrengen.
Laatst bewerkt: 30 jan 2004