1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guusje nederhorst overleden!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rinus, 29 jan 2004.

1. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Dat vind ik werkelijk de meest onrespectloze reactie die ik de afgelopen maanden gehoord heb... :{

2. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Durf dat nog eens te zeggen als iemand in jouw directe omgeving aan kanke.r lijdt... :{

3. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Je heb mazzel dat je dat niet zeiwaar ik naast stond..anders had ik je echt ff een enorme ros op je bek gegeven!! sukkel!!

4. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Hoe lomp kan je zijn, ik heb het een aantal keer in mijn directe omgeving meegemaakt, het sloopt je.
    Je weet dat het einde nadert, je weet niet wanneer, je weet niet hoeveel pijn je gaat lijden.
    Maar waarschijnlijk ben jij dan ook iemand die het normaal vind om een ziekte te pas en te onpas over je lippen te laten komen omdat het een makkelijk scheldwoord is.

En het gaat er hier niet om dat het Guusje Nederhorst is, als je mijn eerste post had gelezen had je geweten waar het over gaat.

Een voorbeeld, graag zelfs:

Ik ben nou 28 en woon sinds september samen, veel plannen, reizen, trouwen, kinderen.
    Op het moment dat je dan hoort dat iemand van 34 overlijdt, en ze is niet de enige, er zijn er zoveel meer waarvan het niet op het nieuws komt.
    Op dat moment ga je toch meer waarde hechten aan hetgeen wat je hebt.
    Iedereen die de ware tegenkomt hoopt samen oud te worden.

5. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Hoe kinderachtig kan je zijn. Hou alsjeblieft je bek dicht als je geen idee hebt waar je het over hebt, idioot!

Zeggen dat het je niet kan schelen vind ik al heel ver gaan, maar jij gaat buiten elke grens.

:mad:

6. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Waar slaat dat nou weer op? :{ Die vrouw heeft veel succes gehad in haar leven waar jij alleen maar van kan dromen, dus ga niet zeggen dat ze er niets van merkt, want vertrouw me, dat merk je wel als je zo'n prachtig en succesvol leven met 3 jonge kinderen en een man zo snel verlaat! |:-

7. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Daar heb je natuurlijk een beetje gelijk in. Maar hetzelfde geld voor bekendheden die in ongelukken omkomen en ga zo maar door.
    Dat hoort ook bij het bekend zijn.
    Maar door dit soort dingen worden we wel weer op de feiten gedrukt hoe ernstig die ziekte is. Dat het niet leeftijds gebonden is en ga zo maar door.
    Het zal je verbazen hoeveel mensen nog denken dat je alleen ernstige vormen kan krijgen op latere leeftijd. Ik hoop dat de dood van guusje misschien mensen wakker schud waardoor ze zich misschien eerder laten controleren en daardoor hopelijk hun leven gered kan worden.
    Want 34 jaar is geen leeftijd natuurlijk, je begint dan eigenlijk nog net.

Sorry dude. Maar ik hoop voor jou dat jij dit nooit mee hoef te maken.
    Ieder greintje respect wat ik voor je had is nu dus wel weg.

Zowel mijn oma als mijn moeder hebben ****** gehad. Beide zijn ze succesvol behandeld ervoor maar zeker bij mijn moeder was het erg tricky. Die ziekte is zo sloperig, zelfs de behandeling is zo sloperig dat mijn moeder nu nog steeds de na-weeen ervan heb.

Mijn moeder verwachte elke dag het nieuws dat er niets meer aan te doen viel en dan weet je gewoon dat je dood gaat.
    Ik kan mij voorstellen dat guusje en haar familie hetzelfde hebben doorgemaakt en nee Guusje merkt er nu niets meer van.
    Maar het hele traject heeft ze wel meegemaakt en ook de wetenschap dat ze een man en een klein kind achter laat.
    Dus zelfs al had je haar de grootste bitch op aarde gevonden was een klein beetje respect nog op zijn plaats geweest.
    Iets wat je schijnbaar niet kan opbrengen. |:-

Laatst bewerkt: 30 jan 2004
  8. Sokkebokje

Sokkebokje Guest

ok het is natuurlijk wel erg maar alle ongevallen worden tegenwoordig zo gehyped door de media enzo... Word er een beetje gek van eerlijk gezegt...

9. dutch_badass

dutch_badass New Member

Leuk Bevonden:
    2
    mij oma heeft et ook dus ik heb et ook in mijn omgeving hoor

Ja ze is dood gegaan aan een ziekte
    Er gaan wel meer mensen per dag dood aan k anker
    En worden daar threads voor gehouden ?
    neej toch
    kerel hey ja het zoontje groeit op zonder mammie
    oooooooh
    elke dag leven er kinderen zonder hun moeder
    please zeg hey
    Alleen omdat ze beroemd is zegt iedereen
    Oooooh wat zielig
    Pfffff:eek:

10. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ach ja... als jou oma doodgaat merkt ze er ook niks van... Wat maakt het dan eigenlijk uit? Laten we met z'n allen k anker krijgen, we merken er toch niks van als we eindelijk dood zijn... :{

11. dutch_badass

dutch_badass New Member

Leuk Bevonden:
    2
    dat zei ik toch

12. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Loser! :{

13. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Wat een mieserig mannetje ben jij! Een moeder van een goede vriend van me is afgelopen zomer overleden door ******. Het gaat niet zozeer om guusje nederhorst het gaat gewoon om het feit dat er nog steeds veel mensen aan deze ziekte overlijden. Als ik jou in het echt tegenkwam had ik je echt voor je bek gerost. KANSLOZE STAKKER DAT JE BENT!

14. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    wat doen jullie ongelofelijk overdreven zeg...

ooit gehoord van vrijheid van meningsuiting??

als hij er zo tegenover staat moet hij het toch weten, zolang hij maar mensen respecteert die niet vinden dat de dood gewoon deel van het leven is :{

15. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Respecteert hij onze mening? Nee, dus waarom zouden wij zijn mening respecteren.

16. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Heeft hij respect voor Guusje Nederhorst die waarschijnlijk ontzettend geleden heeft door te zeggen "daar voelt ze toch niets van"? Nee.

Kan hij dus enig respect van mij verwachten? Nee.

17. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ik had onze vriend die zegt dat ze niks meer voelt niet geslagen. Ik zou hem eerder eens willen vragen in hoeverre hij bekend is met de ziekte ******. .....?

18. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    quote graag, van waar hij jou mening niet respecteerd :{

en al zou dat het geval zijn......wil jij dan op hem lijken??

Dit vind ik zulke bullshit......waarom zou je er niet mee mogen vloeken....dat snap ik gewoon echt niet.

Mijn opa had ******, en is hieraan overleden:'-(, ik vloek echter dagelijks meerderen keren met ******. En kom nou niet met dat ik niet om mn opa gaf, of dat ik het niet erg vond dat hij dood is. Waaraan hij is overleden maakt mij helemaal niets uit.

19. TheWalrus

TheWalrus Guest

Niet om het een of andere maar het woord ****** vind ik nogal beladen. ik vidn het niet erg als mensen het als cultuurgebonden vloek gebruiken maar ik zou het zelf nooit doen. Net als het woord godverdomme, vind ik gewoon niet lekker klinken. Ik ben niet religieus ofzo, maar goed ****** heeft een grotere lading, vooral in noordelijke delen van het land.

20. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Wat is nou de meerwaarde van dat woord om het wél te gebruiken? Zeker als je weet dat er zo veel mensen zijn die er aanstoot aan nemen (met vaak hele goede redenen). Verzin eens iets beters man.

Deel Deze Pagina