1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Hackers] LulzSec

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Kevf, 14 jun 2011.

1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    Sta verrassend genoeg niet op de lijst, scheelt weer. EA heeft het wachtwoord voor mij al gereset dus moet hem sowieso veranderen :+

(Ik had toch echt die beta gespeeld)

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb het op deze manier gedaan:

Belangrijke grote sites zoals hotmail, paypall, facebook, xboxlive:
    - Ingewikkeld wachtwoord

Onbelangrijke kwetsbare sites:
    - Simpel wachtwoord

Er zijn maar een paar accounts die ik veilig wil hebben, voor de rest geef ik er niet zoveel om. Ook XBW niet. :+

Ik hoorde trouwens ook een verhaal op de lulzsec twitter van een chick dat naaktfoto's op haar email had. Mensen hadden in haar email ingebroken en met het zelfde wachtwoord op haar Facebook account zaten en haar profielfoto hebben veranderd met de naaktfoto. :+

Laatst bewerkt: 28 jun 2011
  3. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
  4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Sta met al mijn e-mails er niet op. Anyway, vorige week overal voor alles een andere aparte nieuwe wachtwoord aangemaakt. Viel me op dat al mijn oude sowieso wel erg simpel waren en vaak hetzelfde. Nu is alles anders en alles slaat echt nergens op, wel opgeschreven anders vergeet ik het. :+

5. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Alleen mijn username stond er op. Heb dat spel volgens mij maar 1x gecheckt. Toch maar even wat email en wachtwoord settings her en der aangepast. Klote hackers.

6. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.131
    Hmm, ik sta er op alleen met mijn username, dus hebben ze mijn emailadres/wachtwoord niet? :+

Oh wacht, er staat bij m'n ww ***, dus ik neem aan dat ze hem hebben :mad:

7. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Zij als in LulzSec hebben 'm wel, op die lijst zijn de wachtwoorden weg gelaten.

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Ik heb die van jullie ook zo, hoor. :cool:
    Die unsalted MD5 hashes van EA zijn echt hilarisch. :lol:

9. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Damnit ik stond er ook op (met alleen username maar toch).
    :mad:

Maar goed paar dagen geleden email gehad van EA al dat ik pass moest veranderen. Dus dat zit nu wel knor.

10. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.131
    Ik ga mijn wachtwoorden ook eens opschrijven, weet nu al van genoeg niet meer 8)

11. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/lastpass-password-manager/

Anonymous gaat door met hacks

Nieuws | 28 juni 2011 -
    Het einde van LulzSec betekent absoluut niet het einde van Anonymous, de groepering die het PSN plat legde vlak voor de PSN hack en ook verdacht wordt van de hack. Anonymous liet in een statement op Twitter weten dat de groep door zal gaan en suggereert dat de LulzSec leden zich bij Anonymous hebben aangesloten.

LulzSec
    In de tweet stelt Anonymous dat alle LulzSec leden gewoon vrij rondlopen en dat niemand zich verstopt. De hackers stellen dat alleen een naam is opgegeven in dienst van het 'hogere plan'.
    Orlando en Knesset
    In de tussentijd hackt Anonymous er vrolijk op los. De pijlen zijn voorlopig gericht op de stad Orlando, die mensen een welzijnsorganisatie die voedsel uitdeelt aan daklozen arresteerde omdat ze geen vergunning hebben. Ook het Israëlische parlement, de Knesset, wordt door Anonymous aangewezen als doelwit.

Laatst bewerkt: 29 jun 2011
  12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Klinkt in ieder geval al een stuk beter dan gamedevelopers kutten en websites ddossen.

Oud filmpje en het is foxnews, maar vanaf 1:50 weet het wel mijn aandacht te trekken
    [yt]V6RUrNVXYPc[/yt]

Laatst bewerkt: 29 jun 2011
  13. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Keepass. Veiliger dan opschrijven :+.

14. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe veilig is dat? Dan hoeven ze alleen dat ding te hacken en je ben zwaar de lul. Dan heb ik het liever op een papiertje staan :+

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Straks hacken ze je papiertje nog! Pas maar op. :+

16. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2

Deel Deze Pagina