1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Pimboy

Pimboy Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb zelf vroeger best wel veel (hack) programma`s gemaakt en gebruikt. Gebruikte niet zo veel van die standaard dingen die zo te downloaden zijn enz..

Nu heb ik al super lang niet meer gehackt ofzo

Zelf kan ik er ook absoluut niet tegen als er mensen zonder mijn toestemming op me pc aant kloten zijn. Ik hielp vroeger paar vrienden met het opzoeken van beveiligings lekken op hun sites enz..

2. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
    Master Legolas..het kan zijn dat je de broncode niet kan openen omdat je tijdelijke internet bestanden vol zitten.
    Verwijder deze dus eerst en probeer het dan nog eens.

Pimboy, wat voor een exploits vond je dan zoal in de sites van je vrienden?
    En wat voor een soort programma's maakte je en gebruikte je?
    Heb je daar de broncode nog van, zoja, dan wil ik die wel graag zien.. :)

3. Pimboy

Pimboy Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    Wat voor weet ik echt allemaal niet meer, al bijna 2 jaar geleden dat ik voor het laatst bezig ben geweest.
    Gewoon soms (port)scanners of andere programma`s die een over flow genereede of de beveiliging checkte enz..
    De codes kan ik miss nog wel opzoeken ik had alles gemaakt met Visual Basic 6.0 Enterprise Edition weet ik wel maar of ik het nog terug kan vinden k weet niet.

4. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 28 jun 2004
  5. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
  6. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Wow ik zie dat je alles voltooid heb... misschien kun je www.net-force.nl eens gaan proberen al is het niet alleen maar hacken maar ook gewoon slim nadenken.

7. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die op die site ben ik ook al geregistreert, maar de missies daar vind ik niet zo leuk en niet zo realistisch. Daarnaast ken ik best veel op hackthissite.org

En daarnaast heb ik nog niet alles voltooid.. :)

8. Culemborg

Culemborg XBOX VERSLAAFD

Leuk Bevonden:
    1
    als ik op beeld>bron druk komt er niks ligt het aan mij.

9. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat ligt aan jou.
    Verwijder je cookies en tijdelijke internetbestanden maar eens..

10. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    en hoe doe je dat :p?

11. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Handmatig of doe gewoon schijfopruiming. Dat staat standaard ergens bij bureau-accessoires denk ik.

12. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Druk op taalbalk bij i-net op extra dan internet opties en dan bestanden verwijderen, en cookies verwijderen..

13. djlaulau

djlaulau Lamlendigheid

Leuk Bevonden:
    0
    jezus, ik wil geen hulp vragen maar ik doe het toch. level 1 en 2 heb ik zonder hulp uitgespeeld (simpel) maar van level 3 begrijp ik niks. Hij heeft nu dat password file wel geupload. Dat wil dei pagina openen door middel van fopen maar hoe kan je nou een password.PHP met fopen openen. dus ik denk nou daar moet dan password.txt ergens op deze pagina staan maar ik kon hem nergens vinden! kan iemand me helpen?

EDIT: ik heb hem al gevonden, maar er stond dit:

Warning: fopen(password.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/xec96/public_html/web/level3/index.php on line 9

(you have already beaten this level)

maar hoe kan password.php nou IN index.php staan? en trouwens, ik vond hem bij /web/level4/password.php (logisch, ik moest naar level 4 en zo heette het bestandje, maar toch, de error wijst toch echt naar een andere locatie

Laatst bewerkt: 30 jun 2004
  14. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
    Dat hij zegt dat je hem al hebt uitgespeeld is een fout. Dat komt doordat je de pagina al een keer eerde hebt geladen.
    Hij staat in password.php omdat hij daar een fout geeft. Hij geeft alleen de dir aan. Het klopt wel, want de site mist gewoon een index.php (nagspeeld dan.. ;) )

15. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
    Nog meer mensen met een 'hackstory' ?

16. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend van mij is nogal een hackerfreak, ik zal hem eens vragen als ie hier bij mij is dat ie wat post.

17. CHAOZ LORD

CHAOZ LORD Xlife

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, dit is alles andere als realisme.. Bij basic web hacking krijg je bijna alles zo voorgeschoteld, ik ben echt vel tegen dit soort sites. Niet alleen omdat het bull shit is nee, het geeft ook kleine script kiddies de mogelijkheid om een reele hack uit te voeren, en vaak worden deze misbruikt om bij iemand anders prive in te breken of bij iemand anders hun aparatuur dus danig te vernielen dat ze hem kunnen laten maken. Het top punt zijn nog wel White had hackers, deze gasten kunnen er zelf bijna niks van en geven hun informatie/scans aan hun o zo groote hack noob admin, deze gaat de scnas dan verder posten op een scan board zodat ie daar veel aanzien krijgt en natuurlijk de nodige loggin/hack/scan/ripp tools. Dus jongens ga a.u.b niet met zoiets iets kloten, veel sirieuze comunitys zijn er tegen (waaronder ook onze) en vaak krijg je dan alles dubbel zo hard terug. Dus neme het van mij aan inbreken in andermans prive dingen loont izch niet.

18. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
    Misters smartass, ten eerste is het: ´White hat´ ipv ´White had´

´dit is alles andere als realisme´ Het is ´anders dan realisme´

´reele´ is geen woord hoor..

´prive´ moet zijn privé

´groote´ moet zijn grote

´scnas´ Is ook al niks

´sirieuze comunitys´ serieuze communities

´neme´ is neem

´izch´ zich

Ga dus eerst maar ff naar school voordat je weer gaat praten..

Maar goed, vind het wel een eerlijk antwoord.

Je moet blij zijn dat white hat hackers er zijn! Zij informeren iig over kwetsbaarheden.
    White hat´s zijn de beste! Zij vernielen niet.
    Daarnaast moet informatie vrij zijn!
    DEEL DE SOUCRE CODE!!

Laatst bewerkt: 7 jul 2004
  19. CHAOZ LORD

CHAOZ LORD Xlife

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb tot nu toe alleen maar negatieve ervaringen gehad met white hats. Ze stelen informatie en geven het lekker door, en met die informatie kan hun o zo machtige admin wel aardig wat schade aanrichten. ik bedoel, ik heb er niks op tegen als ze ftp`s gaan leechen ofzo, ik bedoel daar heeft iedereen wat aan. Maar in prive comps inbreken heb ik een hekel aan, ik zelf heb het iig nog nooit gedaan en zou er ook gene tijd in willen besteden, ik ga ga liever Ftp`s/pub`s voor anderen loggen zodat iedereen er wat aan heeft.

Oja over die fouten, het was lat ik had wat op en typte snel. Dat zegt genoeg neem ik aan. Naar school wil/ga ik iig niet meer. :'-(

20. assepoester

assepoester Knight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier verder geen verstand van maar als ik alles zo lees zijn de meningen verdeeld, eigenlijk vind ik alles best als ze maar niet in computers van anderen zitten en irritante dingen bij je gaan doen (ongevraagt)

En over die site:
    Ik begin die dingen al aardig te snappen op die site, kom steeds een stukje verder. Ook door hulp vanaf hier :+ _O_
    Maar zit nu toch echt een beetje vast bij level4, snap nie echt wat je daar moet doen |:-
    Alvast bedankt Ass O-)

Deel Deze Pagina