1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, nu snap ik je..je hebt opzich wel gelijk..maar ik hack voornamelijk websites, niet echt hacken, maar meer zoeken naar exploits en dan meldingen van maken zodat de webmaster het kan maken..

En sorry van m´n uitval tegen je over je taalgebruikk.. :'-(

2. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Zullen we de zaken met betrekking tot hackthissite.org in de daarvoor geopende thread houden: hackthissite.org thread

En dan in deze thread verder discussiëren over de maatschappelijke kwestie van hacken? En aangezien dat redelijk serieus is, verplaats ik deze naar ASEL.

3. CHAOZ LORD

CHAOZ LORD Xlife

Leuk Bevonden:
    0
    Als je sites hackt(zeg liever loggen, klinkt wat echter dan hacken) dan doe je het dus niet om iemand te schaden maar om die site te helpen om de beveiliging beter te maken. ik ben er voor deze form van inbreken, hetzelfde doe ik ong. met ftp`s alleen dan haal ik ze vaak leeg en doe de inhoud op een door onze comunity gerunde openbaare server. De servers die ik scan/ripp/logg zijn dan ook vaak van bedrijven en niet van prive gebruikers, ja de het blijft inbreken en ik help het berdrijf er natuurlijk niet mee. Maar zonder die ene ftp kunnen ze ook wel , en ik doe het ook om andere gebruikers te helpen. Dus zit ik niet helemaal fout. O-)

4. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0

Mee eens..

Deel Deze Pagina