1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 Geruchten en Feiten Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elite, 11 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan gewoon een fout.

    Ik heb net de multiplayer revieuw gelezen in het XBM. En hierdoor krijg ik nog meer zin om de game te spelen. Ze beschrijven een multiplayer level in Afrika waar ze capture the flag spelen. Een team moet een fort verdedigen met de vlag en de ander moet het veroveren. Het klinkt echt geweldig hoe die journalisten het ervaren. En het mooie is dat Bungie de nadruk op de gameplay heeft gelegd en niet op de graphics zoals velen. En zo moet het!
     
  2. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Een fout? Dat lijkt me sterk. Hoe kan je nou per ongeluk www.ilovebees.com in je trailer monteren? :+
     
  3. alibi

    alibi Guest

    inderdaad! dat kan er natuurlijk niet zomaar insluipen. er staan wel een paar dingen over microsoft op de site....

    nog steeds vreemd....
     
  4. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Zou 'gewoon' een marketing stunt kunnen zijn, zo word er wel druk gespeculeerd op fora (kijk maar op TeamXbox).

    Nou ja, het antwoord komt vroeger of later wel. :)
     
  5. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog even een vraagje: Hoe zit het met de scoreboards over live bij Halo 2. Krijgt Halo 2 scoreboards? Zo ja hoe regelen ze dit. Krijg je punten voor je kills net zoals in deel 1 of wat? Ik zou het eigenlijk helemaal niet zo erg vinden als deze game geen scoreboards kreeg aangezien dit dan een pure fun game wordt. Anders krijg je weer mensen die puur voor de statistics spelen en het voor anderen verpesten.
     
  6. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Nog niet bekend, zoals met veel dingen over Halo 2. Ben het met je eens dat er een grote kans is dat het verpest gaat worden door van die statistics-geeks. Dat is ook de enige reden om te gaan cheaten. Dat lijkt me echt zonde, maar we zien het wel. :)

    Ik denk dat het ongeveer het zelfde als in Halo zal werken, misschien wat complexer.
     
  7. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Iemand ?
     
  9. alibi

    alibi Guest

    misschien kan je ff zoeken met google ofzo...

    ik weet wel dat ik hem al "ge-pre-orderd" heb!!! :p
     
  10. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar dan?

    Het is trouwens wel cool dat ze waarschijnlijk ook maps uit Halo 1 in Halo 2 als multiplayer map gaan gebruiken. Want Blood Gulch en Sidewinder waren altijd fantastsich om te spelen.
     
  11. petunus

    petunus must....have...fable

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    de ilovebees.com site:
    ik denk dat....

    het er mee te maken heeft dat de covenant 'queen' naar de aarde komt. op de site zie je ook dat ze zogenaamd een tekst hebben ontvangen dat iedereen die de komst van de queen tegenhoud vernietigd zal worden.
    overigens staat er ook dat de site een 'flood' aan emails heeft ontvangen. engelsen gebruiken het woord flood geloof ik niet in zo'n context
     
  12. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG, de covenant zitten al in ons internet. Ze onderscheppen mail en rommelen aan onze sites :eek:
    De covenant maken plannen om de aarde aan te vallen. Ze menen dat zij het sterkste ras zijn, ze willen heersen over alle andere rassen (daarom de queen)
     
  13. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    :| Bungie.net forums, in 2 dagen 110 pagina's over de ilovebees.com site
    Er gaat iets gebeuren op 24 augustus... komt Halo 2 uit (zeer onwaarschijnlijk), gaat de wereld ten onder (onwaarschijnlijk), neemt Bungie de wereld over (waarschijnlijk) of gebeurt er iets anders (zeer waarschijnlijk). Iedereen help onze Halo 2 vrienden en help zoeken naar meer info!
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2004
  14. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan het ook overdrijven. :eek: }:] :)
     
  15. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad:).

    Ach ja leuk dat we erachter zijn:p.
     
  16. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    check de bnet forums is, 3010+ posts in 2 dagen
     
  17. GTA freak

    GTA freak Tha Chronic 2001

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien komt er op 24 augustus gewoon een demo-versie op de markt van halo 2 die een 10 euro kost ofzo :D
     
  18. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik zou er in ieder geval niet te veel op gaan rekenen dat er wat gebeurt. Alles kan, maar er zijn al zo veel zogenaamde speciale data geweest (ivm Halo 2) dat ik er nu al niet meer in geloof.
     
  19. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt de site al goed bekeken _O_
    Erg leuke site om op rond te struinen, lijkt wel gehackt *) Dit moet toch gewoon een marketingstunt zijn die zijn weerga niet kent... (I hope)
     
  20. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Klopt maar die zogenaamde data kwamen niet van MS of Bungie.... Nu zie je in de trailer al een link naar een site die (mijn inziens) 100% bij de marketing strategie hoort van MS/Bungie :9
    Laat ik het zo zeggen, ze hebben me nu al op het puntje van mn stoel (zie mijn thread over de commercial van Ninja Gaiden en Halo2)Ninja Gaiden commercial vs Halo2

    Nee mensen, de marketingmachine is gestart... Laten we nu maar gewoon hopen dat de verwachting overtroffen gaat worden :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina