1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 14 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Alleen GCShop.nl, omdat deze de prijs van €64,95 niet hanteerde.
     
  2. rieneman

    rieneman Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iedereen al een mailtje gekregen van gcshop? Ik heb namelijk nog niks gekregen :confused:
     
  3. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog geen mail, maar je kan wel een klachtmail sturen...
     
  4. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    mischien staat de mail in je ongewenste post?
     
  5. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    .. Als je hem download raak je daar MS niet mee, maar de mensen bij Bungie. MS krijgt toch wel genoeg geld binnen.
    En MS verdient er niks extra's aan als GCshop de game voor de prijs van €65,- verkoopt en verliest er ook niks aan als ze hem voor €40,- zouden verkopen.
    Het is echter oneerlijke concurrentie als het ware van GCshop aangezien zij de meeste orders binnen zullen slepen door zo'n prijs die andere shops niet kunnen hanteren. Waarschijnlijk heeft MS veel klachten van andere shops binnen gehad dat ze anders sancties zouden gaan stellen..
     
  6. rieneman

    rieneman Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    nope...(maar toch bedankt voor de tip :p)
     
  7. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
  8. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb zelf de gewone versie van Halo 2 besteld ('t gaat mij om de game, niet om die extra's van de limited edition), maar dit is echt ronduit belachelijk! Omdat GCshop geen winst hoeft te/wil maken (want het prijsverschil betaalt GCshop zelf en niet Microsoft) , krijgen ze niets. Wat in de standaard e-mail staat, is dan ook volkomen terecht; "Ik hoop dat u wel begrijpt dat dit een verkapte prijsafspraak is met de winkels die zich wel houden aan de adviesprijs, communiceren met u of Microsoft is blijkbaar niet mogelijk als men zich niet aan uw opgestelde prijzen houdt."

    Maar de gewone versie van Halo 2 wordt toch ook onder de adviesprijs verkocht (€ 47,50 excl. verzendkosten i.p.v. € 59,99). Waarom worden ze daar dan (ook) niet over teruggefloten ?!?
     
  9. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    MS moet zich ook niet bemoeien met de verkoopprijzen die de winkels hanteren. Concurrentie is goed voor de consument en ik zie niet waar GCShop hierin oneerlijk is. Nu trekt MS partij voor de verkopers met de hoogste prijs en laat (wederom) zijn consumenten in de kou staan.

    Had Ninteno een tijd terug geen boete van 80 mijoen euro moeten betalen vanwegen prijsafspraken ?
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2004
  10. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Als de winkels zeggen dat MS anders de pot op kan met zijn Halo 2 dan is het een heel ander verhaal..
    Gewoon eerst het hele verhaal afwachten voordat iedereen in paniek MS de grond in boort..
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Mjah toch is dit een gevalletje media schandaal ... een winkel mag volgens de wet vrij zijn wat zij voor haar produkten vraagt ... als men een vaste prijs afspraak toe staat ... (lees kartel vroming) is dit strafbaar ... dus laat dit maar voorkomen bij een rechter ... kan GCShop geen kortgeding aanspannen?
     
  12. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
  13. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    !!!!!!!!!!!!!!!!
     
  14. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja sorry hoor, maar deze topic is voor de geruchten en feiten. Dat andere is voor de Pre-Orders...
     
  15. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    volgens mij is hij het juist me jou eens en wou het nog eens benadrukken.. :confused:
     
  16. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ja inderdaad :) om maar even verder te gaan: Wat denken jullie dat dat nieuwe wapen inhoud, ik dacht dat Bungie onderhand wel door z'n ideeën heen zou zijn.
     
  17. Tijmen

    Tijmen Master Chief

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien iets van een bazooka voor de Covenant?
    Of hebben ze die al?
     
  18. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Sorry man ^^'

    Ehhmmm... Ze hebben dat Brute granaat wapen... Ik denk eerder dat het dan een shotgun variant wordt. Hoe ze dat gaan doen? GEEN idee!
     
  19. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me niet, hij wordt namelijk Dual-Wieldable..
     
  20. Lchero

    Lchero Lchero

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    niet echt een bazooka, maar de brute shot lijkt me ook wel een soortgelijk wapen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina