1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jokje

    jokje Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    yeuw volk ik kan alst goed gaat, deze week xbox live gebruike, zijn er al teams? kheb halo combat envolved samen met een kameraad op legendary uitgespeeld, dus als een team nog 2 man nodig heb...
     
  2. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    ik kreeg net een live update, weet iemand waar dat voor is?
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Iemand al king of the hill gespeeld? Speelde het net in dat kleine level. Damn wat een chaos. Je houdt het nog geen paar seconden uit of je bent weer neergeknald:D
     
  4. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je voor de grap eens bij Bungie.net je eigen gamertag invoeren. Je kunt alles bekijken daar, van je stats die je op Live ook kunt zien, tot je totale hoeveelheid gewonnen games tot blauwdrukken van je gespeelde games met daarop ook aangegeven hoe je iemand hebt vermoord.
    Als je je Gamertag nog niet hebt gelinkt met je .net passport zou ik dat snel doen. Dan kun je er nog makkelijker bij komen en kun je je profiel en clan onderhouden.
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
  6. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Net een lekker potje Rumble Pit gedaan! Was mijn eerste keer en ik moest tegen gasten van level 5 enzow. Was ik meteen een Running Riot! En alles ging gewoon goed ^^ Had uiteindelijk 19 Kills tegen de 11 van nummer 2. Zeker niet slecht dacht ik zo ;)
     
  7. goakhan

    goakhan Uns4n1ty

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het Live gedeelte echt slecht uitgewerkt (of ik snap het niet). Hoe kan je als Clanmatch zelf je game kiezen? Ik wil bijv. alleen Teamslayer spelen en die fokking computer zorgt ervoor dat je random gametypes krijgt (ctf, detonator etc). En ik wil zelf een lijst zien met gamers ipv. zo'n achterlijke matchmaking systeem. Ik hoop dat Bungie met een update komt dat je zelf kan kiezen wat je wil spelen (TS, CTF etc) i.p.v. Rumble shit enzo.
     
  8. Neveler

    Neveler 123

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is best goed jah ;)

    ik ga denk ik binnekort mijn 2 month trial activeren.. :D
     
  9. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    vinden jullie ook dat head2head zo zuigt? iedereen zit allleen maar met en zwaard te kloten
     
  10. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat zorgt er voor dat je alle gametypes speelt en niet alleen maar 1 soort. Hierdoor is het eerlijker als je tegen anderen speelt. En het is best fun ook ^^
     
  11. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Head 2 Head roeleert als een tosti met kaas.

    Als je last hebt van dat zwaard ben je misschien gewoon niet goed genoeg. Ik heb nooit veel moeite om m'n tegenspeler van het zwaard te ontdoen. Gewoon de goede mix wapens hebben. Plasma rifle + SMG en je bent practisch klaar. Je moet wel zorgen dat je genoeg afstand bewaard natuurlijk anders heb je geen kans. Ook de battle rifle of covenant carbine zijn goed tegen een tegenstander met zwaard. Dan kun je ze van een afstand neerknallen. Liefst als je hoger dan de ander staat.

    Head 2 Head is altijd superspannend, tenzij je een echte noob als tegenstander hebt. Vaak is het echt zenuwslopend omdat 't veel intenser is dan gewoon slayer.
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2004
  12. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    zwaard is inderdaad lastig, maar soms is het probleem dat ze gewoon hele tijd zitten te campen enzo. Dan kan je geen afstand bewaren (nades werken dan wel goed :D)
     
  13. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Head2Head is inderdaad echt enorm spannend!
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Speel nooit veel head to head. Het liefst met een teap Capture the flag, one flag.
    Tenminste, als ze echt in teamverband spelen. Hou er niet zo van als iedereen meteen in hun eentje in een warthog wegrijdt.
    Als ik met een echt team speel heb ik het veel meer naar me zin en voorkomt ook de nodige frustratie:D
     
  15. XeoN

    XeoN Guest

    Capture the Flag Classics op Zanzibar is toch wel mijn Favo !!
     
  16. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Net met SIC matchmaking gedaan en moesten we tegen een paar nederlanders. Dus ik had de sniper rifle en ik schoot een paar van die nederlanders neer, krijg ik op het eind bij de stats te horen dat wij maar zielig waren met het snipen enzo ... Ik heb met veel nederlanders gespeeld en veel moet ik er niet :mad:
     
  17. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    jup, stelletje grappige kereltjes waren dat.

    vind het zwaard heel erg zonde.(ja joep, echt waar!) het is gewoon noodzaak om degene met het zwaard bij je in het team te hebben, anders verlies je. zeker met en TD in een klein k*tlevel. halo2 heeft het online nèt niet helemaal, zonde. mis het teamplay gevoel zoals bij Wolfenstein
     
  18. I don't know

    I don't know blablabla

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad wel errug zielig ja....Dat slaat echt nergens op....
     
  19. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    laat ik nou net niet van tosties houden ;)
     
  20. Ghostkiller14

    Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Hetzelfde bij mij, ik speelde gister met Capture the Flag in zo'n NOOB team, eerst had ik de vlag gepakt en hun zouden wachten met warthog staat die warthog erniet :confused: toen de 2e keer kwam ik wel bij me basis trug maar onze vlag was er niet dus zei ik kijk is in hun basis of ze daar staan...
    Doen ze maar niet komt er zo'n gast bij mij in de basis killt me en hun scoren, voor ons GAME OVER:'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina