1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Halo 3

    [​IMG]
    Met dank aan Willem en Dead Worm NL voor het onderhouden en verzamelen van info voor de vorige delen

    Informatie:

    Uitgever: Microsoft Game Studios
    Ontwikkelaar: Bungie
    Genre: First Person Shooter
    Release: TBA, in 2007

    [​IMG]

    Features:
    • Clan Support
    • Content Download
    • Custom Soundtracks
    • In-game Dolby Digital
    • Live Aware
    • Online marktplaats
    • Online Multiplayer
    • Online Scoreboards
    • Split-screen
    • System Link
    • Widescreen
    • Xbox Exclusief

    XBW Gamepage:

    http://archief.xboxworld.nl/game/1080/halo-3/

    Links:

    XBW Multiplayer Beta afgevaardigden
    Algemene Halo 3 Beta thread
    Halo 3 pagina op Bungie.net
    Halo3.com
    Halo 3 announcement trailer

    Screenshots:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    - Voor alle duidelijkheid: spreken over Halo 1 en 2 mag natuurlijk, maar flamen, fanboygedrag en ruzie maken laten we hier achterwegen. -
     
  2. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Djeezes het draait hier wel elke keer op een van de drie uit weet je...
    Misschien maar gewoon er een slotje op gooien....
    En ik ben lief, aangezien ik méér dan twee minuten gewacht heb om te posten.:+
    En één was de bom... twéé was maar zozo,en drie,wat wordt het het met drie als de dalende lijn wordt verdergezet....bagger ofzo...
     
  3. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Begin er dan ook niet over...
    Anders gewoon Reporten :)

    In elk geval zie ik de game wel zitten. Er komt langzamerhand ook steeds meer informatie vrij...
     
  4. Xly

    Xly Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de features staat clan support maar op welke manier gaat dit uitgewerkt worden, want het lijkt me niet chill om weer alles te moeten regelen via sites als game battles en clanbase.
     
  5. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog even uit het vorig deeltje. Ja, het zit zekerste weten in de beta :)

    Er is trouwens een nieuwe update @ bungie... Erg leuk om te lezen allemaal. Vooral het deeltje over geluidseffecten voor dichtbij en veraf klonken als muziek in de oren._O_
     
  6. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet, het lijkt me wel een coole game maar ze kondigen hem te vroeg aan en ik denk dat sommige dan teleurgesteld zijn omdat ze er meer van hadden verwacht
     
  7. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik hoop hetzelfde als bij halo2 _O_ Dit was echt geniaal uitgewerkt :)
     
  8. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwa, bungie ziet zelf ook in dat veel mensen teleurgesteld zijn... heck, dat zijn ze zelf ook. En ik denk niet dat ze 2 keer de fout in gaan door 2 oncomplete games te launchen..

    En wat mij betreft hoeven ze niet bang te zijn dat veel mensen boos gaan worden als ze het alsnog uitstellen.. Veel mensen hebben tegenwoordig liever een uitgestelde complete game dan een oncomplete game.
     
  9. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    juist maar dat komt gewoon doordat een aantal games die uitkwamen volgens ons gamers veel beter konden zijn. Veel mensen hadden dit bij halo2 ook.
    Ik vind het wel beter.. bungie voelt dit ook wel.. zij hebben nou ook zoiets van als de fans kunnen wachtten hebben wij de tijd om een betere game te maken..
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb ook liever dat ze nog ff wachten met het uitbrengen van het spel, zodat ze kunnen werken aan de compleetheid en bugs etc.

    In de tussentijd komen toch wel genoeg leuke games uit.
     
  11. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Svennies nog ff over jou reactie, ik wilde met die voorbeelden van andere games duidelijk maken dat een jetpack, echt niet bij de wereld van Halo past. ;)

    En Occicor hoe weet je dat zo zeker? ik heb zelfs niks gehoord hierover :confused: heeft bungie dat ergens een keer gepost?

    @The Matrix; Over wie heb je het? ik vond het gwoon een nette discussie. :confused:
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2007
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik las in 't vorige topic dat er alleen maar tegen Brutes gevochten zal worden? Ik weet niet meer wie het zei, maar waar haalt die het dan vandaan? De Elites zijn wel geen maatjes meer met de Prophets, maar vinden ze alle mensen aardig? En hebben álle Elites zich van de Covenant afgekeerd? Nee toch?! Dus volgens mij mogen we nog altijd Elites knallen hoor. Ik hoop het in ieder geval, die Brutes zijn suf, of ze nou nieuwe wapens, pantsers en shit hebben, ze blijven suf.
     
  13. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja geef je groot gelijk, geef mij maar gwoon weer de Elites.

    Ik weet nog wel dat de Arbiter vrede sloot met de MC, maar volgens mij geld dat niet voor de rest van de Elites.
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Precies. De Arbiter had nog zo'n maat, een witte Elite. Volgens mij is dat een Commander ofzo, dus die zal wel zijn clan meenemen. Maar de rest, weet ik nog niet hoor!
     
  15. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh Oh jongens moet ik dit nu echt gaan uitleggen, ben net weer bezig met het uitspelen van h2 singleplayer en geniet toch wel elke keer van het verhaal. Volgens mij hebben jullie het verhaal toch niet helemaal door, ik zal het nog eens helemaal duidelijk maken(de manier waarop ik het begrepen heb).

    H2:
    Zoals je ziet in het begin wordt de leider van de elites gestraft omdat hij gefaalt heeft(halo beschermen en zorgen dat de humans er niet op zouden komen of het zouden vernietigen), de elites waren de altijd beschermers van de prophets maar die taak wordt in halo 2 van hun afgenomen(doordat ze gefaalt hebben op/in h1) de brutes nemen hun plaats in en daar zijn de elites het niet over eens. Na een stuk of 5 a 6 missies zie je hoe er een oorlog uitbarst tussen de elites en de brutes, ik weet niet of het voor alle elites geld maar volgens mij wel. Je vecht dan samen(jij als de arbiter en voor de mensen die het niet wisten is de arbiter eigenlijk de leider van de elites die in h1 hun opdracht niet hebben kunnen doen slagen) met de elites tegen de brutes en probeert zo de prophets en brutes tegen te houden van het actieveren van H2.

    Volgens mij is dat zo'n beetje het verhaal en als je nog eens goed kijkt naar de beelden uit ''et tu bruut?'' dan zul je zien dat alles gericht is op de brutes en dat ze volgens mij ook nog eens zeggen dat je niet meer tegen de elites zult vechten en ze daarom zo hard aan de brutes werken om het net zo leuk te maken. Ik weet het natuurlijk niet allemaal zeker maar ik denk dat je er toch niet op moet rekenen dat je weer vol tegen de elites gaat vechten. Ik hoop echt dat het niet zo is maar ik vrees het ergste...

    pff langste post van mij ooit!
     
  16. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben wel bang dat het wel vooral om tegen brutes vechten zal gaan. Maar als ik het me goed herinner vechten de covenant onderelkaar (elites& gruntes& hunters vs Brutes& Jackels& die vliegende insecten) maar de MC vecht nog steeds tegen de covenant, alleen de Arbiter (wat wel duidelijk word gemaakt dat hij de leider was van de Cov in H1, je ziet heb btw nog in de outro van Halo1 op legendary) weet de echte waarheid over 'the great journey' dus sluit zich aan bij de MC en de andere mensen

    maar het is zolang gelede dat ik de H2 campaign heb gespeelt, het kan makkelijk anders zijn :+
     
  17. halo 3 is gewoon suuuuuper cool
     
  18. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    offtopic posts verwijderd.

    Jujulza; Volgende lompe post van je = OW
     
  19. Jujulza

    Jujulza Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is OW? als in ''ow ow ow'' of wat?
     
  20. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Officiele waarschuwing. Daarna volgt een ban.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina