1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo de Film

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door NapoleJon, 4 feb 2005.

1. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Peter Jackson is slechts geldschieter en zijn fxstudio (WETA geloof ik) zal de special effects gaan verzorgen. Er is dus helemaal geen sprake dat Peter Jackson het gaat regisseren.

2. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht t wel?
    http://www.xboxyde.com/news_2080_en.html

3. Infinity

Infinity ryu hayabusha

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop wel dat er wat vloot gevechten inzitten tussen covenant en aardse schepen, bijv. een flashback bij the fall of reach :cool:
    wat dat betreft kun je wel mooi afkijken bij de introscene bij starwars ep 3 die was vet!

Laatst bewerkt: 6 okt 2005
  4. obi-wan

obi-wan THEY TOOK YOUR JOB!!

Leuk Bevonden:
    0
  5. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0

nice. Ik verheug me al op de eerste set beelden. Ben heel benieuwd hoe ze de covenant gaan neerzetten. Of 't allemaal CGI wordt of man in pak of wat dan ook.

6. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Script staat online!

SCRIPT DUS SPOILERS IN DEZE LINK!!!!
    http://www.latinoreview.com/scriptreviews/halo/review.html

Laatst bewerkt: 8 nov 2005
  7. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Spoilers zijn gelukkig niet al te groot [vind ik]. Ik zit toch echt op de beelden te wachten en die tekst verpest het niet. :) Ik kan niet wachten om de beelden ervan te zien.

8. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet die film echt zien. Tof dat Peter Jackson eraan werkt, alles waar hij aan werkt is meesterlijk. Kan echt niet wachten om de masterchief in de bios te zien *)

9. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    ach nu ik weet dat WETA er aan gaat werken heb ik teminsten een veilig gevoel.Ik ben een tijdje bang geweest dat ze George lucas zouden gebruiken.Nu kun je teminsten zeker zijn dat er mensen in pakken komen i.p.v geanimeerde beelden.

10. AgentSmith

AgentSmith Guest

Regisseur Halo-film eindelijk bekend gemaakt

Na vele speculaties is vandaag eindelijk bekend gemaakt wie de Halo-film zal gaan regisseren. Nadat eerder al Peter Jackson als producer werd aangewezen, hadden veel mensen ook een grote naam verwacht op de regiestoel van deze langverwachte game-verfilming. Niets blijkt echter minder waar, want de regisseur van de Halo-film zal de Zuid-Afrikaanse debutant Neil Blomkamp zijn.

Blomkamp is echter geen groentje op het filmgebied. Zo verwierf hij al faam met zijn korte films en met enkele tv-commercials. Ook werkte hij mee aan diverse tv-series en films, vooral op de afdeling van de visuele effecten. Halo zal in de zomer van 2008 in de wereldwijde bioscopen gaan draaien.

11. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De scriptschrijver heeft ook de scripts voor 28 Days Later en The Beach geschreven? Beide films zijn ook geregisseerd door Danny Boyle. Had me wel leuk geleken als Danny Boyle ook deze film had geregisseerd, maar ja, aan de andere kant, het is niet echt een film voor hem.

12. Shapes

Shapes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het beter dat Peter Jackson de Halo film gaat regiseren hij heeft het met King kong en LOTOR behoorlijk goed gedaan (ff bescheiden blijven:+ ).
    Ik heb ergens gelezen dat hij in nieuw zeeland zou worden opgenomen worden, net als King kong en LOTOR, maar what the hell doet hij daar want een het lanschap van nieuw zeeland komt nergens voor in waar de covenant of de master chief zijn gekomen. Kan die beter in Afrika zitten want daar ligt heel wat stuff van die ouderen (of hoe die bevolking ook heette, ken er ff niet op kome :+ ).

13. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Peter Jackson regisseert de film niet.

14. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Daarbij zou ik niet zo snel oordelen. Vergelijk de gebieden in Halo 1 maar eens met bijvoorbeeld Nieuw-Zeeland. Het is gewoon een land waar veel verschillende soorten natuur te vinden zijn. Ze hebben daar ook wel gletsjers volgens mij en in Halo heb je ook 'ijslevels'.

Het is overigens LOTR [ik prefereer zelfs nog LotR].

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik hoor iedereen denken: Wie is Neil Blomkamp?

Maar kunnen de mensen met argwaan een film op noemen van Peter Jackson voor Lord Of The Rings ;)

Het lijstje van Neil Blomkamp

wat ik intressant vind is zijn kennis van Sci-fi :) .. Star Gate was een zeer goede tv serie, dit is trouwens de beroemde citroen reclame :)

http://www.youtube.com/watch?v=NuECtwP9N5E

http://www.youtube.com/watch?v=Jmd8BDiB-qU <-- hele mooie korte film

16. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Je noemt Stargate SG-1, maar wat te denken van SG-1?! Laten we naar de special effects kijken en dan moet ik toch zeggen dat die in Smallville wel leuker/mooier zijn gedaan in Stargate SG-1. Ik heb wel een goed gevoel over hem en denk dat special effects toch wel belangrijk wordt in de Halo film.

Edit: Erg leuk filmpje van Yellow inderdaad! :)

Laatst bewerkt: 16 aug 2006
  17. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Intervieuw met Neill Blomkamp

dit maakt mij best bang...
    ach we zullen zien ;)

18. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    waar komt dat interview vandaan?

verder maakt dat mij absoluut niet bang! leuk interview.

19. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    is braindead van hem???
    Wat een tripper

20. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    tog jammer dat Peter Jackson de producer is, dat wil zeggen zijn special effects company de special effects gaan regelen en laten we eerlijk zijn, in King Kong lagen ze dik onder de maat, ik hoop dat ze zo min mogelijk CGI gaan doen (ik weet dat ie het zegt in het interview, maar peter is producer en die kan het niet laten om veel computer animated te maken)

Deel Deze Pagina