1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo: Reach [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 26 nov 2010.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    "From the beginning, you know the end"​






    [​IMG]

    [​IMG]
    ~~
    Platforms
    Xbox 360,
    ~
    Uitgever
    Microsoft
    ~
    Developer
    Bungie
    ~
    Genre
    FPS
    ~
    Release datum
    14 September 2010

    [gb]Informatie:[/gb]
    • Bungie and Microsoft are working on a new Halo game, called Halo: Reach.
    • It's out in 2010.
    • Purchasing Halo 3: ODST will net you entry into the Halo: Reach Xbox Live multiplayer beta.
    • You will probably buy it.


    ^top

    [gb]Screenshots:[/gb]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [gb]Character renders[/gb]


    Jun
    [​IMG]

    Emile
    [​IMG]

    Jorge
    [​IMG]

    Kat
    [​IMG]

    Carter
    [​IMG]

    Noble Six [dat ben jij]
    [​IMG]



    [gb]Artwork[/gb]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [gb]Singleplayer[/gb]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    [gb]Multiplayer[/gb]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    ^top

    [gb]Trailers:[/gb]

    [gb]Ingame[/gb]






    [gb]Live Action[/gb]








    [gb]ViDoc[/gb]






    ^top

    [gb]Achievements:[/gb]

    [​IMG]

    ^top

    [gb]Boxart:[/gb]

    Standaard - €59.99
    • De game. En een handleiding.

    [​IMG]


    Limited Edition - €79.99
    • Een gamedisc in een speciale hoes in de vorm van een teruggevonden ONI datamodule
    • Een speciale in-game Elite harnasset om te gebruiken in de multiplayermodi van Reach
    • Artifact Bag met een volledig nieuw gedeelte van het uitgebreide Halo universe: de persoonlijke notities en documenten van de maker van het SPARTAN rogramma: Dr. Catherine HaLsey.
    • Dr. HaLsey’s ONI Security Badge
    • Geborduurde Spartan II Patch

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]




    Legendary Edition - €149.99

    • Noble Team standbeeld, vakkundig vervaardigd door de experts van McFarLane Toys. Het standbeeld is individueel gemodelleerd en met de hand beschilderd. Een must-have voor elke serieuze ‘Halo’ fan.
    • Speciale verpakking met UNSC-thema
    • Een exclusief in-game Spartan armor effect
    • De volledige inhoud van de Halo: Reach Limited Edition, waaronder: ONI data module box, Dr. HaLsey’s JournaL,geborduurde Spartan II patch, Dr. Halsey’s ONI Badge,en de Limited Edition ELite in-game armor.


    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]





    ^top

    [gb]Officiële website:[/gb]

    http://www.bungie.net/Projects/Reach/default.aspx

    http://halo.xbox.com/en-us//games/haloreach

    ^top

    [gb]Opmerkingen:[/gb]
    Tsja, er is inmiddels niet veel meer te zeggen over deze game. De meesten van ons hebben de beta gespeeld, dus we weten wat er te verwachten valt.

    Een legendarische game waar je vele uren mee zoet bent. Een game waar meer inhoud in zit dan in welke andere game dan ook. Een game met vertrouwde en inmiddels geperfectioneerde gameplay. Een game wat niet bang is om zijn wereld kleur te geven. Een game... fuck it. Een game wat Halo heet. Meer hoef je niet te weten. Koop het!

    De hype kwam wat langzaam op gang, maar %&*$(%^&#^$*( WAAR BLIJFT DE GAME?

    ^top



    [gb]De Game[/gb]

    [gb]Eh? Hoezo?[/gb]
    Als je games van tegenwoordig bekijkt zou je het bijna ongeëvenaard kunnen noemen wat Bungie met Halo Reach doet. Er is zoveel inhoud. Je hebt dit en komend jaar eigenlijk geen andere game meer nodig.

    [gb]Waarom?[/gb]

    Dat wilde ik je in dit stukje vertellen...

    [gb]Oh. Kom maar op![/gb]

    Ok. Ik zal niet al te veel in detail treden en het in grote lijnen vertellen. Ik zou je niet willen vervelen natuurlijk!

    Singleplayer

    Dit is natuurlijk standaard in iedere game. Maar vrij weinig games weten de goede balans te vinden tussen speelduur, variatie in de gameplay en verhaal.
    En je vecht voor de verandering eens een keer niet met luidruchtige Amerikanen tegen Russen of een willekeurig land uit het Midden-Oosten.

    [​IMG]

    Oeh, en eindelijk eens wat anders om mee te schieten dan weer een MP5 of AK-47.

    Needle Rifle ftw!


    De game is ook niet belachelijk kort, maar gaat ook niet tot vervelens toe door.
    Het heeft een fatsoenlijk verhaal.
    Je verveelt je nooit;
    Ga lekker liggen snipen.
    Ga iedereen omraggen met een warthog.
    Probeer een rambo te zijn en ga iedereen te lijf met een shottie en je vuistjes.
    Probeer ´glitches´-easter eggs te vinden in de levels.
    Trommel wat vrienden op, en ga door de campaign in co-op (of speel met onbekende mensen, wat jij wilt). (4 man online co-op, 2 man splitscreen)

    Alleen in de SP dus al genoeg te doen.



    Multiplayer

    De Singeplayer is natuurlijk allemaal leuk en aardig, maar waar bijna iedereen de meeste uren in zal steken is de multiplayer.
    Of je nu een 'pro' of casual speler bent. Er is genoeg te doen voor je.

    Er zijn natuurlijk weer de standaard modes zoals:
    • Free for All
    • Team Deathmatch
    • Capture the Flag
    • Team Swat

    Maar deze zijn natuurlijk niet alles. Bungie heeft nog wat nieuwe dingen verzonnen om je nog langer bezig te houden.
    • Headhunter (Verzamel schedels. De eerste die 25 heeft wint)
    • Stockpile (breng vlaggen naar je 'Stockpile' Het eerste team eerste die 10 vlaggen heeft verzameld wint)
    • Invasion (6 vs 6 - Spartans vs Elites. Elites moeten een Data Core jatten. Spartans moeten dit voorkomen. Dit speltype heeft 3 fases)
    • Generator Defense (Spartans proberen 3 Generators te verdedigen tegen 3 Elites)

    En voor de mensen die wat serieuzer willen spelen hebben ze dit bedacht:
    • Arena


    Dit zijn natuurlijk niet de enige gamemodes, maar anders kan ik bezig blijven!

    Ok. Eentje nog.
    RACE
    [​IMG]

    Je zult trouwens niet meer als Elite kunnen spelen tenzij de gamemode er specifiek voor bedoeld is. Dit omdat er deze keer echte verschillen zijn tussen Elites en Spartans.
    Elites zijn groter, hebben regenerating health en kunnen hoger springen dan een Spartan.


    [​IMG]


    Firefight

    Firefight komt terug. Beter en uitgebreider dan de vorige keer. Meer mogelijkheden. Meer maps. En matchmaking!

    Het is jij en 3 andere Spartans vs de steeds sterker/moeilijk wordende waves van de Covenant. Jij en je teammates maken samen gebruik van hetzelfde setje levens. Als je op een stomme manier dood gaat benadeel je dus niet alleen jezelf, maar ook je teammates.

    Teamwork is een vereiste!



    Forge

    Allemaal niet genoeg? Kun jij het beter dan Bungie? Maak dan maar je levels! Maak je eigen gamemodes. Misschien wordt het ooit even populair als het weirde, maar toch geweldige Grifball van Halo 3!

    Forge is dus terug en beter dan ooit

    Zelfs als je (net als mij) niet de fantasie en geduld hebt om iets leuks te maken kun je er nog veel plezier mee hebben. Gewoon wat rondklooien en tanks op het hoofd van je vrinden droppen bezorgt al een hoop speelplezier.

    Het is dus dat ik zo een slechte fantasie heb, anders zou ik allemaal mooie voorbeelden geven wat je ermee zou kunnen doen.

    Kijk dan maar dit filmpje wat je een indruk geeft:


    Theater

    Aah, de theater mode... Hoeveel uren ik daar wel niet heb doorgebracht in H3, ODST en de beta...
    Je kunt replays bekijken van... alles! Je tijd in Forge, Firefight, Singleplayer en Multiplayer worden allemaal opgeslagen.

    Deze mode heeft geen vaste camera. Neeeeh! Je kunt de camera 'loskoppelen' en vrij vliegen door het hele level. Kijk dus alles terug om nog even hartelijk te kunnen lachen om de blunders van je co-op maat. Kijk hoe je je tactiek kunt verbeteren. Verken de maps zonder steeds afgeknald te worden. Wat ging er op het laatste nu fout?
    Maak een foto van je badass Spartan. Maak een filmpje van je heerlijke killtacular. Doe wat je wilt. Het is niet maar een extra feature, het is een gamemode op zich!

    [​IMG]

    Bungie.net

    Ja, dit zet ik ook bij de features van de game. Ben je even klaar met spelen, kun je je nog de hele tijd vermaken met allemaal stats over je prestaties.

    http://www.bungie.net/stats/default.aspx

    Om een voorproefje te krijgen wat voor stats je kunt verwachte, klik hier.
    Dat zijn de algemene stats. Je kunt ook van alles bekijken per match.​


    [gb]Ok. Dat heb ik toch allemaal niet gelezen[/gb]

    =(

    [gb]Wat is het grootste verschil met Halo 3 en ODST?[/gb]

    Ik denk dat deze 2 dingen voor het grootste verschil zorgen.

    Als eerste

    Armor Abilities / Loadouts

    Heb je Call of Duty gespeeld? Je kent dus de Perks?
    Mooi. Dit is ongeveer hetzelfde. Aan het begin van iedere MP match kun je een loadout kiezen. (ook in de singleplayer komen loadouts voor, maar de impact zal denk ik groter zijn op de MP). Een loadout is een setje wapens icm een bepaalde Armor ability:


    [​IMG]

    In plaats van een hele lap tekst te besteden aan een crappy uitleg van mij laat ik hier dus zien wat ze zijn


    Jetpack


    [​IMG]

    Active Camo


    [​IMG]

    Armor Lock


    [​IMG]

    Sprint [Alleen te gebruiken met Spartans]


    [​IMG]

    Evade [Alleen te gebruiken met Elites]


    [​IMG]


    Credits

    Credits zullen qua gameplay niet echt een impact hebben, maar ze zullen voor een hoop mensen wel zorgen dat ze meer reden hebben om door te spelen

    Na iedere match krijg je credits (het aantal hangt af van je prestatie en gamemode). Van deze credits kun je leuke spulletjes kopen om je Spartan mooi uit te dossen. Denk dan aan een nieuwe chestplate, mooiere helm etc.

    Als je écht goed weet door te sparen kun je zelfs leuke dingen kopen als de feature dat je hoofd bij een headshot uit elkaar knalt in confetti. Kom op... Wie wilt dat nou niet?

    [​IMG]


    De spulletjes die je koopt voor je Spartan zie je ook in de Singleplayer!​

    [gb]Even tussendoor: Waar is Master Chief?[/gb]

    Hij zit niet in deze game. Dit speelt zich allemaal vóór Halo: CE af.

    [gb]Wat weet je me over de wapens te vertellen?[/gb]

    Er zijn nieuwe. Meest belangrijke: De DMR.

    [​IMG]

    Er zijn oude uit de game gehaald. Meest belanrgijke: De Battle Rifle.


    [gb]Ik vind lopen saai. Zijn er voertuigen?[/gb]
    En er zijn inderdaad voertuigen! Hoera! De leukste is natuurlijk je spaceship dingetje. Al is die wel alleen maar bruikbaar in de Singleplayer. Voor 1 missie. Maar dat mag de pret niet drukken!

    Je kunt er iig vanuit gaan dat er weer wat nieuwe voertuigen aan het assortiment zijn toegevoegd.

    De Brute Chopper is er niet meer. RIP. =(

    [​IMG]

    [gb]Ik begin een beetje moe te worden van The Pit. Zijn er nieuwe maps?[/gb]

    Ja! Al zijn er ook remakes. Welke dat zijn zul je zelf wel zien.


    Spire
    [​IMG]

    Reflection
    [​IMG]

    Zealot
    [​IMG]

    Boneyard
    [​IMG]

    Overlook
    [​IMG]

    Swordbase
    [​IMG]

    Powerhouse
    [​IMG]


    [gb]Ik hoorde dat er een beta is geweest?[/gb]
    Ja.

    [gb]Wat heb ik gemist?![/gb]
    Veel!




    [​IMG]

    [gb]Ziet er leuk uit. Maar hoe weet ik of de game nu echt goed is?[/gb]
    Je vertrouwt mij niet?

    Vooruit. Wat quotes van de pers:















    Metacritic




    [gb]Links naar gerelateerde topics:[/gb]


    Startpost in een spoiler gezet tot pagina 2 ivm kritiek in de Party Chat. :+
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2010
  2. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Het blijft een epic startpost! Nogmaals hulde Dulle! _O_
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Daily Cap? Hoeveel credits mag je dan maximaal halen op een dag? Ik dacht dat daar geen limiet aan zat.
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    60.000 per dag.
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dat is gruwelijk veel! :eek: Daar kom ik toch nooit aan. Jij wel Cookie, moet jij niet De Sims spelen :+
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Van het weekend weer denk :+ En ik krijg nu 1000-1400 punten per potje en met potjes swat van 5 minuten gaat het dan wel hard.
     
  7. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat had ik gister ook gehaald.
    En wist je trouwens al dat als je een commendation, for example, One Shot helemaal op Onyx MAX hebt, dat je dan geen cR meer krijgt voor een Headshot in MM. Ipv van 7 cR krijg je dan 2 cR omdat je wel een kill hebt.

    En ik zag vandaag een Field Marshall met 83% Commendation Progress. Hij had alle commendations van Firefight en Campaign op MAX. Alleen MM moest ie nog wat. Je zou maar zin hebben om alles te boosten...
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    WTF is dat voor bullshit :confused: Bron? Want als dat zo is dan loop ik binnenkort een shitload aan credits mis :x
     
  9. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    :lol:
    Wie veegt mij op! 8)

    *alvast in handen wrijven doet*
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Er is ook al eentje met 97% commendations 8)
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2010
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    *veegt op*
    Haha, briljant!
    Mooie avatar trouwens. :cool:

    @hierboven W T F !
    *kuch geen leven kuch*
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Als ik IW heb ga ik echt 24/7 voor je neus staan :mad:

    Dat is echt ziek. 72K MM, 110K Firefight en 87K campaign kills...

    Edit:// Kolere, zie die game history dan:
    http://www.bungie.net/Stats/Reach/PlayerGameHistory.aspx?player=Crankodile

    Hoe droevig kan je een spelletje spelen, 200+ kills per potje m.b.v. guests :emo:
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Je moet zijn filmpje is bekijken van 1840 rating. Damn die is echt sick :D
     
  14. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin in een potje Halo reach dit weekend? Effe matchmaken of customen let me know en dan voeg ik je wel toe.
     
  15. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Die gast breekt echt alle records met zijn guests, potjes met +371.
    Ben al blij als ik op een dag 400 kills haal. 8)


    Wellicht kan je met mij, Cookie of Daz meespelen. Voeg mij maar toe als je wilt.
    Wordt dan overigens wel Team S.W.A.T. :+
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2010
  16. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Hoe doe je dat dan?

    Want ik speel continue SWAT, Heb meestal zo rond de 15 headshots en ga maar een stuk of en mijn KD is dan ook +10 of +9...

    En dan krijg ik altijd rond de 500 credits.. Wat doe ik fout?
     
  17. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik citeer uit de Halo Reach guide: Each type of action has a maximum number of incidents that can be accumulated in any one gameplay mode, after which point you stop receiving cR for that action.

    For example, although players receive cR for a Headshot in all three gameplay modes, each of these is tracked separately. You can earn cR for completing 60.000 Headshots, but only 20.000 in each of the three modes. A player who manages to accumulate 20.000 Headshots in MM, for example, can no longer receive cR for Headshots in that mode, but may still earn Headshots cR in Firefight and Campaign.

    Dat is zwaar klote voor jou:+, omdat je alleen SWAT speelt.
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    En nog 4 potjes gruntpocalypse en ik krijg ook geen credits meer voor infantry classes oftewel grunts, nou, lekker dan 8) Maar als het niet van de game completion bonus afgaat dan maakt het me niet heel veel uit aangezien het dan maar iets van 50-100 credits is per MM potje wat je misloopt, hoewel het wel een brakke regeling is want juist nu kan ik alle punten goed gebruiken.
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Jezus wat een rot systeem zeg. Kan je de game gewoon weg gooien als je alles op 100 hebt. :+
     
  20. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, want stel dat je alles op 100% hebt, dan kan je alleen nog cR krijgen door potjes te completen en challenges, nou, dan ga je wel heeeel sloom vooruit, en het duurt al zo lang dan om te ranken.
     

Deel Deze Pagina