1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo the Movie...

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door RiFF, 20 nov 2004.

  1. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Zo'n man kan alleen leuke sprongetjes maken, krijg je zo'n neppe MC van bij het acteren verder :eek:
     
  2. master dude

    master dude Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat als er een film komt, dat het in anime style is, net zoals de tussenfilmpjes. Ik zou het besterven moest arnold schwarzenegger ofzo MC spelen |:- :mad:
     
  3. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    als ze een film maken wil ik dat ze het computer achtig word net als in de game(is dat anime?)
    dan word het teminste niet zo nep, niet zo ''menselijk''
    (zoals met die kabels enzo)
     
  4. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd dat bedoel ik. De bewegingen enzo moeten perfect zijn enzo...
     
  5. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    nee want dan krijg je weer van die dingen als:
    hey ik stap in een ghost en vlieg weg,
    maar eerst ff mijn tekst: I'll be back |:-
     
  6. Don Pasta

    Don Pasta New Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel liever halo dan dat ik er naar ga kijke :+
     
  7. Ross

    Ross The Father

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is al een jaar ofzo op bungie.com mense het is daar ook ontstaan maar bungie/ ms hebben nooit het gezecht of iets in die kant. dus jammer maar oud nieuws. en trouwens op dat forum vonden de meesten dat vin diesel het beste de mc kon spelen.
     
  8. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Nou dat hoop ik niet. Ik zie het liefste een onbekend persoon als de master chief, en zoals eerder gezegd liever ook niet die persoon in beeld. Laat hem anoniem blijven.. Toegegeven, Vin Diesel zou er imo wel een goeie stem voor hebben (denk aan de Riddick game), maar beter als de originele acteur het zou doen.. Als hij niet zo bekend was zou ik het wel misschien wel tof vinden, maar als ik nu die stem van Diesel zou horen en de MC stapt in een warthog ben ik bang dat hij gaat lopen blaten en zoeken naar z'n lachgasinjectie :+
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2005
  9. Ross

    Ross The Father

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    jah maar tog vin is wel breed en hij heeft idd de goeie stem er voor, trouwens een lachgasinjectie op de worthog zou niet verkeert zijn nog wat mooi neon licht er onder en het is perfect.
     
  10. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    haha. Sure. Dan dan een race off tegen een Elite die in een ghost of Zo'n ander covenant apparaat zit. Winnaar krijgt het voertoeg van de ander etc.. Leuke halo movie indeed! :p
     
  11. Ross

    Ross The Father

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    jah maar nou nog een leuk verhaal er omheen....drug dealende grunts ofzo
     
  12. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Lekker boeiend wie de master chief speelt, je ziet toch alleen zn pak en z'n stem is vervormd... en alstie dan aant einde zn masker afdoet... moeten ze toch weer met de computer werken want het is een covenant elite :eek: grapje
     
  13. Ross

    Ross The Father

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    is dat grappig?
     
  14. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Thanks bruh!!!! Fucking nice dit! @iedereen het werkt echt dit is geen scam!!!!!
     
    Rampage vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina