1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hangjongeren op gesubsidieerde reisjes

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 15 mrt 2007.

1. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Neem het die marokkanen niet kwalijk. Zou jij zelf nee zeggen tegen een gratis vakantie?

2. Dioxic

Dioxic Guest

Jij meot al helemaal niet zeuren als het over racisme gaat, echt, stfu.
    En het blijft leuk he :{

Natuurlijk zouden ze dat niet zeggen, het is tegenwoordig een trend om marokkanen te bashen voor iets ook al is het positief in dit geval. En waar maakt Goiz druk om met die bedragen? Ga jij huilen omdat ze zoveel uitgeven? Dikgedrukt ook nog :lol: Maak jij je maar druk om die allochtoon in het Koninklijk huis die honderdduizenden euro's opvreet van onze belastingen

3. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat er sprake is van discriminatie.
    Als jongeren wat bijgebracht moet worden over de natuur, waarom sturen ze in vredesnaam alleen maar Marrokanen? Bullshit...

4. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, ja, intercontinentale koopjesjagers die met hun smerige tengels onze zuurverdiende belastingcentjes wegplukken van de staatsruif! :lol:

Dit bericht komt trouwens uit De Telegraaf, dus ik denk niet dat we met zekerheid kunnen zeggen dat de inhoud van dit bericht geheel accuraat is, om het maar eens zachtjes uit te drukken.

5. Dioxic

Dioxic Guest

Daar heb je gelijk in maar hoe Goiz dat inbrengt is compleet verkeerd, hij heeft het over geldverspilling dat volgens hem beter kan besteed worden. Onzin, iedereen betaalt evenveel belasting en niemand wordt hiermee benadeeld behalve Wilders met een gloeikop waar ik tevens van geniet.

Laatst bewerkt door een moderator: 15 mrt 2007
  6. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het gaat uitrekenen kost dit volgens mij iets van een cent per inwoner ofzo. Dan wordt de term belastingcenten wel heel letterlijk. :+

7. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja, je had die Marrokanen beter een dagje naar Groningen kunnen sturen ofzo. Helemaal naar Marrokko... ik vind het ver gaan. En ik vind het eigenlijk ook niet kunnen dat van 'ons' geld zulke projecten worden betaald zonder enige toestemming. Ik ben er namelijk voor dat zulke projecten niet 'zomaar' op kunnen worden gestart.

8. Dioxic

Dioxic Guest

Ik leg ook nadruk op Goiz hoe hij serieus zichzelf genaaid voelt omdat er geld wordt uitgegeven aan educatie

9. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Het probleem is (imo) dat deze lui met een criminele achtergrond daarheen worden gestuurd op kosten van de overheid.. Met als excuus dat ze er wat van leren. Kom op zeg. En die vergelijking slaat inderdaad nergens op van er zijn zat allochtone & autochtone die inderdaad in het buitenland studeren.. Niks mis mee. Het is dan ook totaal wat anders dan dit (vind ik).

Ja kom op. We zeggen nooit meer ergens wat van.. Komt vast goed dan:thumbs:

Wie?

Nope, tuurlijk niet. Ik zou ook gaan!

10. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ik heb zelf gemengde gevoelens hierover,. Als het een paar van die jongens zeg maar op het goede pad helpt dan ben ik er zeker voor. En dan is dat geld niet meer als een investering die zich terug betaald. Ik vind ook dat er in de jeugd geinvesteerd moet worden, natuurlijk heb ik het dan voornamelijk normale scholing, waar ook het nodige aan verbeterd moet worden. Maar leer/cursus trips als deze kunnen ook zeker bijdragen.

Maar... Ik kan mij ook heel erg goed voorstellen dat mensen denken in de trand van beloning voor criminaliteit/overlast. Het is een gevoel wat ik ook gedeeltelijk heb. Maar goed dat is ook een beetje een onderbuik gevoel. Wat mij wel steekt met berichten als deze is wanneer heeft iemand van jullie voor het laatst gehoord dat een groep ouden van dagen uit een bejaardenhuis een dergelijke trip heeft gekregen? Daar is nooit geld voor, ouden van dagen en gepensioneerden worden overal opgekort, mensen die vaak hun hele leven gewerkt hebben. Mensen die verwaarloosd worden in bejaardentehuizen omdat er geen geld is.. etc. etc.
    Het geld komt uit een ander potje, dat besef ik ook wel, maar toch vind ik de verhoudingen niet meer kloppen. Project als dit, prima. Maar dan toch nadat o.a. ouderen eerst prioriteit hebben gekregen.

11. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    :emo:

Nee hoor.. Ik wil er alleen maar mee zeggen dat ik het te triest voor woorden vind dat dit kan. Genaaid voel ik me niet hoor.

12. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, we zouden ons eens druk gaan maken om echte problemen, stel je toch eens voor! :{

Laatst bewerkt: 15 mrt 2007
  13. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    haha best hoor... En dan de rest maar negeren? Nah, ik heb hier een mening over en die heb ik dus neergezet :)

14. Dioxic

Dioxic Guest

Als de foute media zo aandacht blijft geven aan deze kwesties zullen de prioriteiten altijd fout ingesteld blijven. Allochtonen staan vooralsnog op nummer 1 als het gaat om nieuws, hard maar waar

15. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Dude. Die Marokkanen zijn hier dus niet fout, maar onze regering (in mijn ogen dan; de meningen zijn duidelijk verdeeld).

16. Dioxic

Dioxic Guest

En ik heb het over de media, ik volg al een paar maanden geen nieuws meer en het interesseert me ook geen ene moer meer. Geen dag dat ik een krant of de sites lees, en er iets in staat over 'aanslagen gepland', 'Wilders... Albayrak'.

En maar opblazen alles

17. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste is dit al nieuws van vorig jaar en toen is die discussie ook op niets uitgelopen (voornamelijk omdat dit soort discussies altijd op niets uitlopen). Het is Wilders er alleen maar om te doen dat het hier om Marokkanen gaat, zodat het 'pleps' zich weer eens lekker druk kan maken om niks.

Ten tweede is de bron een uit de kluiten gewassen roddelblad voor rechtse ballen, dus zou ik de details van dit verhaal met een korrel zout nemen.

18. Dioxic

Dioxic Guest

Dan hebben we het nog niet gehad over de rechtse mongolen van GS, god laat ik daar niks van zien hier op xbw.

19. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Oke.

Nou, het was op de radio. Toen ik thuis kwam ben ik ff gaan kijken op internet en google vond dus het persbericht in de telegraaf. Trouwens, al zouden de bedragen overdreven zijn vind ik het nog lomp.

20. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, lomp misschien. Iets waarbij je, als je het voor het eerste hoort, je hoofd even bij schud. En dan komt die Wilders weer met zijn partij voor nog niet uit de kast gekomen racisten en dan mondt het weer uit in een discussie met een toon alsof het hier een nationale ramp betreft.

Deel Deze Pagina