1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hangjongeren op gesubsidieerde reisjes

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 15 mrt 2007.

1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Goed zo Dioxic, in elk topic waar je kunt flames starten en irritant blijven doen en er een ban aan overhouden :thumbs:

oke..

Toen ik dit hoorde en later las vond ik het gewoon te lomp voor woorden en nog steeds.. Politiek gewin? Mwah.. Ik vind het gewoon lomp en opende er een topic over om overige meningen te horen.. Een discussie als deze viel te verwachten, true, maar dat vind ik niet erg.. Tijdje geleden weer ;)
    En trouwens, zoals jij nu post is er toch niks aan de hand (dit in tegenstelling tot wat Dioxic de hele tijd deed)? Normaal een discussie voeren kan dus blijkbaar ook ;)

Maar goed, ik ben dus van mening dat hier best wat van gezegd mag worden en ben dan ook blij dat een meerderheid van de 2e kamer dit soort dingen inmiddels afkeurt.

2. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    nu.nl

Dit berichtje past hier wel in. Aan de voorstanders; lekker bezig he? Goede plannen zijn dit toch:emo:

Deel Deze Pagina