1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hans Teeuwen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Raafke, 16 mei 2004.

1. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Hasn teeuwen is gewoon dé caberatier van dit moment, hij heeft het stokje overgenomen van Neerlands hoop, Wim kan en Youp van t Hek. Wat ik idd zo mooi vindt is dat hij niet zijn mening verkondigt. Goed, hij staat als de gemiddelde nazi te schelden en komt er mee weg. Gewoon, omdat hij het zo absurd doet dat het grappig is. Dat vind ik ook het grootste minpunt aan iemand als Freek de jonge. Goede caberatier hoor, maar hij ziet het als zijn taak om zijn mening aan iedereen op te dringen.

2. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Hans Teeuwen komt er niet altijd mee weg hoor ;) Voor "Dan dan weer wel" is ie ooit eens in elkaar geslagen door een stel "bonkige leerlichten". Vandaar ook later in die show dat ie de grap maakt dat ie nog het meest bang is voor de Josti Band, daar refereert ie eigenlijk naar de gebeurtenis van een groep Hells Angels :+

3. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja! die waren echt geweldig. Ook vind ik die met de badmeester erg goed, maar wil wel eens weer wat nieuws zien. Ik ga zeker kijken donderdag. Ben echt benieuwd hoe de nieuwe show is.

4. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Hans Teeuwen is erg leuk jah. Maar op de 1 of andere manier vind ik Najib Amhali leuker. Komt waarschijnlijk omdat het wel over iets gaat, niet zo serieus als Youp v/h hek, maar zijn eigen stijl.

Ik ga zeker donderdag kijken :D:D:D

5. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    hans teeuwen roeleert.

"fons, chanteer jij me nou"?

6. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    "je bent lelijk, je hebt een wijnvlek, en nou blijk je ook nog een homo te zijn, noem me 1 reden om jou NIET te pesten"

:+ Geniaal :D

7. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    No shit, echt? Valt natuurlijk te verwachten, maar toch verbaast het me.

8. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    hans teeuwen vind ik wel lagge maar ik vind bert visscher de beste. en arie en silvester vind ik ook wel lagge

9. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Hoezeo, hebben ze een slechte internetverbinding dan?

10. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij zegt niet "noem me 1 reden om jou NIET te pesten", maar "heb jij enig idee wat jij je ouders aandoet" :9

11. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    ? :confused:

12. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Lagge <--> Lachen :)

Yup, serieus... Tijdens een optreden zijn ze op het podium een appeltje gaan schillen met mr. Teeuwen |:- Ik had het ook wel verwacht.

13. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    oow :cool: ik zal de volgende x wel duidelijker typen..

Laatst bewerkt: 17 mei 2004
  14. Wasabi

Wasabi Forza Utreg

Leuk Bevonden:
    0
    Hans Teeuwen is echt top:D alleen hoor ik uit verschillende hoeken en gaten dat dat dan weer wel beter was dan industry of love... maja:D hij zal zeker niet saai zijn en ik zal me zeker weer kapot lache:D

15. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind hem echt een dikke pik. Hij mag zijn 'mening' uiten oke maar wat hij doet valt niet erg in smaak bij andere bevolkingsgroepen. niet dat dat niet mag ofsow. Ik ga voor Najib die is pas echt lachen.

16. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Hij is goed. Vooral dat stukje een tijd geleden over de Josti Band "dan heb je een stuk muziek geschrevne en dat wordt dan verkracht door een stelletje mongolen die half met hun tong uit hun bek op een trommel zitten te rammen" of zoiets. Heerlijk! (als grap dan:D)
    Maar ik vind Najib Amhali beter. Die is gewoon wat ehm,.......... grappiger |:- .

Laatst bewerkt: 19 mei 2004
  17. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    _O_KENNER_O_

18. NL Apex

NL Apex iPod, therefore I am

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind bij dat gedeelte van de jostiband die twee stukjes van "[mongoloïde stem] (..)Alles wat ik doe is toch wel leuk[/stem] Ja, met zo'n instelling Blíjf je zwakzinnig"

En ook dat "En dan als die laatste verzorger weg is : Hej, zag je dat, ik kwijlde die vent helemaal onder hej!"

_O_ (niet letten op of het letterlijk overgenomen is of niet)

19. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471

Vol is Vol van Najib Amhali is gewoon geniaal. Die grappen die die maakt, waar haalt ie het vandaan. En hij kan zo geweldig geluiden en andere stemmen nadoen. _O_ Zoals dat stuk waar die spanjaard op zoek is naar een huis.:p

Maar Hans Teeuwen vond ik ook goed, hoewel ik Dat Dan Weer Wel na een tijdje verschrikkelijk langdradig vond. Ik zag op www.vara.nl laatst stukjes van zijn show Trui, van heeeeeel lang geleden, daar was ie echt veel beter.

20. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dus dit was nu de nieuwste show van Hans Teeuwen? Wat een ongelooflijke tegenvaller zeg. Hard en Zielig en Met een Breierdeck vond ik zeer goed, maar met Dat Dan Weer Wel begon wat mij betreft het verval. Die laatste had tenminste nog een paar hoogtepuntjes, maar deze nieuwe show is echt een complete waste of time. Wat mij betreft wordt Hans Teeuwen dan ook echt zwaar overhyped op dit moment. Ik kijk het niet eens meer af en ga lekker naar bed.

Deel Deze Pagina