1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hans Teeuwen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Raafke, 16 mei 2004.

1. Knarf

Knarf X-Power.be

Leuk Bevonden:
    0
    Hij wordt idd erg overhypt en deze show is vergeleken met hard en zielig echt helemaal niks. Koning van de lach? Niet nu iig ;). Maar ik heb met zijn vorige show's echt wel gelachen. Ik vind dit ook een erge tegen valler en ik had er in de tv-topic nog zoveel zin in :mad:

Welterusten trouwens ;)

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Man ik dacht dat ik hier wel de eerste zou zijn die zou posten op dit late uur dat hij tegenviel. |:- Man wat teleurstellend. Ik vond Circus BAF, dat over het Koningshuis en het laatste liedje goed, maar de rest vond ik gewoon teleurstellend. Net als het einde van Dat Dan Weer Wel, die show begon goed maar werd steeds langdradiger. Waar ging Industry of Love nou over? Hij had gewoon helemaal geen onderwerpen. Hij vertelde alleen maar saaie verhaaltjes en 3/4 van de tijd zat hij zich als een mongool te gedragen. Vroeger had hij het over god, turken, werkelozen, nostradamus en ga zo maar door. Hier had ie helemaal geen echte onderwerpen. Industry of Love was voor mij een zware tegenvaller. :mad:

Hans Teeuwen heeft zijn glans verloren. Geef mij dan maar de Vliegende Panters of Najib Amhali.

3. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    "Ongeïnspireerde bagger" :mad: !

Z'n verhaaltjes gingen echt van hak op de tak over in elkaar, ging nergens over. Zomaar wat fantasie geblaat zonder enige rode draad. Er zaten wel wat leuke stukjes tussen maar voor het merendeel zat ik me constant af te vragen waar ie het over had, dan stond ie voor een wit zwijn en 10 sec. later zat ie op het politiebureau, naakt met een 2 tassen vol fopartikelen :confused:
    Op het einde van de show ging ie ook wel een beetje heel erg ver 8) :{ Over het algemeen vond ik hem echt veel slechter als al z'n vorige show bij elkaar :{

1 persoon vindt dit leuk.
  4. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Wat moet ik er aan toe voegen? Helemaal mee eens, des al niet te min een leuke show, maar doet ernstig ten onder aan erdere shows als: Hard en Zielig en Trui! _O_

1 persoon vindt dit leuk.
  5. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond het ook 3 keer niks. Er zat totaal geen structuur in zijn hele optreden.

6. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    daar ga ik morgen naartoe :cool:

maar ik had ook gekeken en ik vond het nergens op slaan
    *gaat mee met dioga

7. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vond het ook niks idd ben in slaap gevallen zelfs.

8. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ja ik vind het gister ook tegen vallen..daarom heb ik maar jensen gekeken :9

9. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    van die 2 uur was alleen het laaste kwartier een beetje lachwekkend maar de rest....*slaap*

10. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb alle negatieve voorgevoelens weggehaald en ben gaag kijken. Gaap, niet lachwekkend, ik heb helemaal niet gelachen, mischien ligt gehinikt. hans Teeuwen kan niet alleen cabereten maar ziet er ook nog verdomd lelijk uit. Hij kan niks hij is een prutser. Najib RULES

Wat wel lachen was is de dovenondertiteling aan zetten.

11. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ik vond het best grappig, zaten leuke stukken in. Bij circus BAF kon je me oprapen, het mannetje in de lift was erg leuk (daar is weer dat mannetje met dat trommeltje!) en het slotlied was geniaal. En geen onderwerpen? Hij had het over een zwijntje, de koningin, fopartikelen, een gek mannetje in een lift, to name a few. Onderwerpen dus.
    Voor de rest regelmatig gelachen, al moet ik toegeven dat ik Dat dan weer wel leuker vond. En dat gezeur over liefde hoeft er voor mij ook niet in, dat was voor mij het moment om drinken te gaan halen

12. mars15

mars15 Guest

ik vond hem ook niet zo goed niet afgekeken

13. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Huh? Zit je aan het begin van het topic hem de lucht in te prijzen omdat hij nergens over gaat, is het nu opeens fout? Als je Teeuwen kijkt weet je dat van tevoren al. En er zat zeker wel een rode draad in, hij ging een poster voor het witte zwijntje kopen, maar toen kwam hij een fopwinkel tegen, en toen werd z'n fiets gejat!8).

Ik heb erg gelachen, en vond hem véél beter dan de cd, op de cd heb ik een paar keer moeten grinneken, maar naar hem kijken is veel vetter. Ook hoe hij met het publiek speelt, ik heb genoten.

14. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Mensen veranderen blijkt wel weer. Zijn vorige shows heb ik allemaal hard & vaak om kunnen lachen, bij deze zat er dat niet in. Heb natuurlijk wel gelachen om sommige stukjes maar niet zoveel als bij de vorige.
    De show is niet fout. Vind hem gewoon minder, wat steeds vaker terug kwam is dat ie als een mongool op dat podium staat te springen en zich meer voor lul zet als dat ie grappen maakte. Bedoel, na 1 à 2 keer heb ik het echt wel gezien dat ie een vage bakkes kan trekken..

15. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1
    Die verhaallijn die daar staat beschreven heb ik niet kunnen ontdekken gisteravond...

16. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ik heb ongeveer 0 keer gelachen om de hele show :{

17. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heb een klein stukje gezien maar vond er niks aan. Ben geen cabaretfreak (al is kopspijkers wel grappig) omdat het vaak niet te verstaan is. Maar goed, niks voor mij die Hans.

18. Heavenraiser

Heavenraiser The raiser of heaven

Leuk Bevonden:
    25
    ik vind vlees helemaal niet lekker, maar ik eet het uit principe, die ownt gewoon de shit
    verder is het shit

en toen ie liedjes ging zingen, Hans teeuwen de grappen koning, dat was ook nog wel leuk

19. Karelax

Karelax Guest

Ja de liedjes waren goed maar de grappen naja, ik vond het echt niet grappig terwijl Hans me favo was, na de show van gister heb ik liever Theo maassen of Najib

20. RiFF

RiFF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gezien in Maastricht met deze show, schitterend. Vooral dat stuk over Beatrix en cohorten :) Misschien wordt ie nog wel aangeklaagd voor majesteitsschennis ofzo :p Maar hij is echt n topcabaretier, maar wat sommige mensen vergeten is dat hij echt wel een serieuze kern in zijn stukken heeft. Uitspraken als:
    Das wel geniaal, maar mensen vergeten dat zo iemand het echt wel moeilijk met zichzelf heeft. Hij is een echte romanticus, altijd op zoek naar een komma beter zoals in de Vara gids :) Daar staat btw een heel leuk stukje van Theo van Gogh over Hans Teeuwen in, echt de moeite waard. Ik heb die pagina's ingescand, geinteresseerden PM maar en dan mail ik ze (7 MB).

Maar hij is top, hij weet het publiek te boeien vanwege zijn lompheid. Mensen gaan gewoon lachen om de meest verschrikkelijke dingen :) Maar toch, zijn vorige shows waren iéts beter. Trui niet, die viel vrij hard tegen, maar Dat dan weer wel en zeker Met een Breierdeck vind ik beter. Maar toch, de 18 euro zeker waard :)

Deel Deze Pagina