1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hans Teeuwen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Raafke, 16 mei 2004.

1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Bij cabaret gaat het er toch om dat je de draak steekt met de actualiteiten? Hij heeft geen een bestaand onderwerp gebruikt. Ja, de koningin bestaat (dat vond ik dan nog wel een aardig stukje). Maar de rest was alleen maar een opeenhoping van saaie zelfverzonnen verhaaltjes. :{

2. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vond het echt leuk. Alleen het einde was iets slechter dan het begin. Circus Baf was grappig terwijl de koningin niet zo grappig was.

3. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vond het iniedergeval een tegenvaller, hij kan veel beter.. Maar om nu te gaan zeike dat hij het negens over heeft.. Ik bedoel, kijk dan gewoon niet naar Hans Teeuwen, je moet niet maatschappij-kritische humor verwachten bij deze man, het is meestal ook wel leuk dat hij daar juist de spot mee drijft.

4. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    op het laatste was ook wel TE bot met dat rukken.

5. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Sinds wanneer is het een regel dat cabaret de draak moet steken met actualiteiten? Ik heb het Herman Finkers of Bert Visscher nooit zien doen, Hans Teeuwen heeft het voornamelijk over de fouten van anderen, en ongelooflijk veel stand up comedians hebben het ook over algemene dingen.
    En het zou me wat zijn als Teeuwen al zijn grappen en verhalen had gejat in plaats van ze zelf te verzinnen.

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Misschien was het onduidelijk wat ik echt bedoelde. Maar de meeste cabaretiers hebben het toch altijd over dingen die nu spelen ofzo. Of beter gezegd, dingen die enigzins betrekking hebben tot bestaande dingen. In Dat Dan Weer Wel doet hij precies de dingen zoals jij het zegt. Maar waar had hij het hier over? In deze show zat hij niemands fouten belachelijk te maken, geen grappen maken over dingen die gebeurd zijn ofzo. Dat miste ik wel.

Het valt iig niet te ontkennen dat zijn oudere shows beter waren (Nostradamus _O_)

7. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Mja, Dat dan weer wel vond ik persoonlijk stukken leuker. Over waarom alle vrouwen kuthoeren zijn, of (natuurlijk) de jostiband. Die momenten zaten hier te weinig in, dat geef ik toe. Alleen Circus BAF even, en dat stuk over fopartikelen.

Maar van mij hoeft niet iedere caberatier de acutaliteiten op de hak te nemen. Kopspijkers begin ik echt zat te worden, en Freek de jonge ook, telkens weer dat gepreek van hem. Een beetje absurdisme is dan wel leuk ter afwisseling.

8. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    in het begin van deze thread word deze man nog bejubeld, en nu wordt ie de grond in getrapt. ik vond em gister wel aardig. dit was ook de eerste keer dat ik em heb zien optreden.

"Ik zit op het dak van een flatgebouw in een grote rieten stoel, en op mijn schoot zit een kikvorsman."

dat is dan toch wl weer mooi

9. Trossarms

Trossarms Guest

Ik zit daar in die zaal, dat tuig begint te spelen, KUTMUZIEK

10. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zijn eerste drie shows waren zeer goed !!!

Dat dan weer wel was minder.

Zijn laatste is zo fokking ongelovelijk slecht. Kom op mensen !!!, die idioot heeft gewoon 2 uur van mijn tijd zitten verneuken. Wat een bullshit allemaal. Hij kan van tevoren zijn grappen bedenken en dan is dit het beste wat hij kan bedenken :{, wat een loser.

Die gozer is echt aan het teren van het succes van zijn eerste 3 shows.

Iedereen die dit vermakelijk vond heeft geen gevoel voor humor maar een heel groot probleem!

11. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    zoohhh... rustig maar.. haast iedereen is het er wel over eens dat dit minder was in vergelijking met zijn eerdere shows.. Maaar om nu meteen zo agressief te gaan doen..

12. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Haha want jij zegt het :{.

Ik ben het met Nosh eens. Grappen over actualiteiten kunnen leuk zijn maar dit soort absurde dingen zijn gewoon veel leuker. Wat loopt iedereen nou te zeiken over die rode draad? Hier is de rode draad: Hij zat met een kikvorsman op zijn schoot op een rieten stoel op het dak van een flatgebouw. Toen sprong de kikvorsman van het dak en moest hij maken dat hij weg kwam voor de politie dus ging hij snel de lift in.
    Het is juist het meest briljante om een flinterdunne rode draad te hebben om daar na een paar absurde verhalen weer op terug te komen. Na zijn verhalen over zijn vriendin en die liedjes met hans teeuwen erin ineens weer terug komen op dat hij in de lift stond en zo bij dat rare mannetje met een hele hoge sociale intelligentie (8)) terecht komen. Alle verhalen eromheen staan los van elkaar en dat is ook de bedoeling. Ik weet niet of iemand wel eens bert visscher gezien heeft? Ook een briljante caberatier die ongeveer hetzelfde systeem toepast: een dunne rode draad en daarnaast allemaal compleet onsamenhangde stukjes.

De show van gisteren was gewoon briljant.

Laatst bewerkt: 21 mei 2004
  13. T4rg3t

T4rg3t -IDR-

Leuk Bevonden:
    1
    Er zat best wat leuks bij... (zelf vond ik zn liederen wel lol, en ook dat van die matrozen...) maar over het algemeen was het gewoon matig, het was goedkope humor op heel veel momenten, maar aan sommige dingen merk je dat hij het nog niet kwijt is, hij is nog opperbest met types.

14. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Met probleem bedoelde ik eigenlijk een sociaal/psychisch probleem, er had eigenlijk ook wel een knipoog achter mogen staan.

Maar hij kwam er idd wel "briljant" op terug hoor. "Dus ik stond dus in die lift"

Ik begrijp heel goed dat na 3 geweldige shows de creativiteit er een beetje uit is. Maar ga dan niet nog een keer een show geven.

Wees nou eerlijk Sjon, wat was er nou briljant aan die show. Die gast zat maar wat te zwatsen, sloeg nergens op. Leek wel of hij die verhalen had verzonnen toen die knetterstoned was. Als je daar een andere idioot uit het gekkenhuis had gezet dan was het waarschijnlijk nog grappiger geweest maar ja ;)

15. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Mja, ik vond het een beetje tegenvallen vergeleken met zn andere shows. Om sommige dingen lag ik dubbel, zoals met dat mannetje in de lift of ridder Anton. En het laatste stukje vond ik wel erg droog.

snelkookpan snelkookpan vrouwen met een dikke kop daar hou ik niet zo van
    alvleesklier alvleesklier maandagavond doen we vermecelli in het bier
    hinkstapsprong hinkstapsprong 12 surinamers met een ingeklapte long
    maanzaadbrood maandzaadbrood harry heeft pianoles en silvia is dood
    machtmisbruik machtmisbruik koeien met een boekenbon en kippen met een pruik
    doordrukstrip doordrukstrip tonny heeft geen benen maar is toch nog best wel hip
    optelsom optelsom vrouwen lastig vallen met een lege vissenkom
    blokfluitles blokfluitles woedende kabouter want hij kan niet uit de fles
    pijnboompit pijnboompit liggend kun je schijten maar tis beter dat je zit
    roerbakei roerbakei heroine dealen op de kinderboerderij
    hangbuikzwijn hangbuikzwijn huub wil op vakantie maar zen auto is te klein

16. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Heb alleen het 2de uur gezien, vond m wel goed. Moet het andere uur nog ff kijken, mijn zus had dat opgenomen. Maar ik vond het m vrij goed, maar waar die kerel de laatste tijd een beetje last van begint te krijgen is dat hij soms te lang met iets doorgaat of dat hij gewoon grof is. Ik vond dat stuk van de Koningin wel goed hoor, maar eerlijk gezegd behoorlijk hard over die familie etc. Toen ie zich zat af te rukken vond ik dat ie nog wel leuke grappen had maar vond t zeer onsmakelijk en een beetje triest, iets te ver gegaan misschien?!?!? Maar over het algemeen vind ik m nog steeds goed, vooral dat stuk met die matroos, ik lag serieus dubbel.

17. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Dat laatste lied is geniaal:

Snelkookpan, snelkookpan, vrouwen met dikke kop daar houd ik niet zo van.
    Alvleesklier alvleesklier, maandag avond doe ik vermicelli in mijn bier
    Hinkstapsprong, Hinkstapsprong, 12 surinamers met een ingeklapte long
    Optelsom, optelsom, vrouwen lastig vallen met een lege vissekom
    Pijnboompit, Pijnboompit, liggend kan je schijten maar het is beter als jezit.
    Roerbakei, roerbakei, heroïne dealen op een kinderboerderij.

Ik heb ze niet allemaal gedaan..duurde wat lang en sommige kon ik niet zo goed verstaan maar ze zijn echt ----> _O_

Laatst bewerkt: 22 mei 2004
  18. Re4p0r

Re4p0r clan-kamikaze.nl.tt

Leuk Bevonden:
    0
  19. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    oooooh alleen maar sociaal/psychisch, nee dan maakt het niet uit hoor :confused:

Dat is nou juist het mooie eraan. Je denkt waar gaat dit over en dan ineens komt ie weer terug op dat hij in de lift stond.

Maar goed je moet natuurlijk niet te veel naar mij luisteren, want ik heb een sociaal/psychisch proPRoproOProOOOOOOproPPPPROPblEEEEEEMMEMMEMEEEEEEMm
    Kijk! Daar staat ie met een trommeltje!

20. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond et slotlied echt geweldig, met teksten als: "pijnboompit, pijnboompit, liggend kun je scheiten maar et is beter als je zit", echt geweldig vond ik die.

Deel Deze Pagina