1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hans Teeuwen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Raafke, 16 mei 2004.

1. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    OMG, ik ging dood toen ie daar over begon _O_ 8) .

2. RiFF

RiFF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie moeten btw niet vergeten dat t Hans geen fuck boeit wat de mensen van hem vinden :D

3. Fusion

Fusion Someone unfreeze me!

Leuk Bevonden:
    0
    Vond de show wel leuk... gewoon gezwam over helemaal
    niets is ook wel eens lekker hoor.. Waarom moet het altijd
    actueel zijn en "ergens" over gaan..
    Laatste stuk (koningin en rukken) paste er totaal niet bij maar goed..

Soms doet Hans Teeuwen me te veel aan Jim Carrey denken,
    zoals met dat meubels immiteren.. wat een Jim Carrey wannebe! :{

4. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Volgens mij moet een cabaratier mij aan het lachen maken. maar zijn humor is gewoon zo dom en laag dat ik er echt niet van moet lachen. En die liedjes... jesus verzin dan niks ofzo :confused:. Grappen waren gewoon te voorspelbaar en oppervlakkig, als je dit "briljant" vind is er echt iets mis met je volgens mij. En Jim Carrey vergeleken met Hans is een belediging voor Jim.

5. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Daar verschillen jij en ik Hordo, ik vind het best als iemand het niet leuk vond. Ik heb me kapot gelachen, en dat is waar het om gaat. Als jij het niet leuk vond, best, maar laat mensen die het wel leuk vonden in hun waarde.

1 persoon vindt dit leuk.
  6. Fusion

Fusion Someone unfreeze me!

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen houden nu eenmaal van verschillende soorten humor
    Jij vind zijn humor dom en laag, ik vond het 'wel leuk'..(!!)
    Weer een ander vond het helemaal te gek en daar is niets mis mee
    Dat zegt helemaal niets over de persoon in kwestie verder,
    niet zo kleinerend doen!
    (Want dit is tussen de regels door te lezen :
    "Die Hans Teeuwen is dom, dus mensen die ervan genieten moeten ook wel dom zijn")
    Foei en in de hoek! :D

De vergelijking tussen Hans en Jim was niet positief bedoeld btw.
    Ik vond het juist irritant dat Hans, in mijn ogen, een Jim immitatie
    aan het doen was...

7. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet misschien even duidelijk maken dat ik met briljant heel leuk bedoel. Geen briljantie in de vorm van einstein ;). Nu komt jiskefet wat wel briljant is :D.

8. RiFF

RiFF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hans Teeuwen is een genie. Als je zoiets bedenkt als die shows van hem dan ben je echt geniaal vind ik. Industry of Love was ook erg goed. En Hordo, Hans is alles behalve onvoorspelbaar. Hij heeft voortdurend anticlimaxen (heel onvoorspelbaar) en bovendien kun je echt niet zomaar weten wat hij gaat vertellen. En die liedjes daar zit een goeie kern in die je (mij iig) aan het denken zet. Om daarna de hele boel weer compleet te verwerpen met zijn grappen. En die meubels... ik heb in een deuk gelegen. Schitterend!

9. greenbean

greenbean Pow! ur dead!

Leuk Bevonden:
    1
    ik vond het echt uber lollig toen ie die meubels ging imiteren :9. het leek er natuurlijk totaal niet op. en toe hij ff zn been goed deed en dat het het voorstelde alsof hij een hele grote fout had begaan, echt dikke lol!

10. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Doe toch niet zo arrogant man. Ik denk niet dat jij een betere show neer kunt zetten. Natuurlijk is het oppervlakkig, maar dat kan ook niet anders bij het type cabaretier dat hij is. Dat jij er niet van houdt kan, maar ga geen andere mensen afzeiken omdat zij het wel goed vonden. :{

1 persoon vindt dit leuk.
  11. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zou me niks verbazen als hij een betere show neer kan zetten :{

Die liedjes waren wel briljant zeg!!! Don't judge my anus, GENIAAL HA HA :{

Het is idd niet oprecht om andere mensen af te zeiken omdat jij het niet leuk vond. Maar deze show vond ik gewoon zo ontzettend slecht !!!. Het vreemde is dat ik (en veel vrienden van me) Teeuwen een van de beste cabaratiers van NL vonden.

Hij kan maanden van te voren zijn grappen bedenken en dan komt hij met deze scheitzooi. wees nou eerlijk, als je een maand vrij neemt dan kun je toch wel iets leukers bedenken dan dit 8)

12. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Een maand? Hij is daar toch wel ietsjes langer mee bezig geweest als een maand (niet te zien overigens :+ maar dat terzijde). Voor de uiteindelijke show geeft ie eerst altijd wat try-outs door Nederland, daar gaat ie kijken wel stukjes wel/niet in de smaak vallen. De eerste paartry-outs zullen naar alle waarschijnlkijkheid ook totaal andere shows zijn als deze.
    Vroeg me tijdens de show al af wat ie heeft gedaan met de resultaten van deze show want echt positief kan het niet zijn geweest :{
    Hij doet ongeveer een jaar of het maken van een nieuwe show, in dat jaar geeft ie try-outs waarna ie de show aanpast. Het jaar daarop is de definitieve show klaar en gaat ie een jaar door Nederland touren.

13. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Die anticlimaxen van hem zie ik echt altijd aankomen. Gewoon omdat ie nooit wat anders doet :{ Ik voel gewoon dat ie nu weer iets doms gaat zeggen en daarmee de grap voor mij weghaalt. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand dit soort humor briljant vind.

14. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Wat wil je nou zeggen man 8)
    - Hans is alles, maar niet onvoorspelbaar. (zeg jij)
    - Als hij niet onvoorspelbaar is, dan is hij voorspelbaar. (denk ik dan)
    - Maar zijn anticlimaxen zijn wel heel onvoorspelbaar. ( 8) )

Beetje teveel meubels nagedaan?

Laatst bewerkt: 24 mei 2004
  15. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    beetje teveel mieren geneukt? ;)

16. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Alleen als ze Beatrix heten, of bier voor me halen, of allebei.

17. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    idd geen topshow, maar wel een paar hele goede stukjes

het stukje over de koningin vond ik briljant, dat is op en top hans teeuwen

maar dat hij bijvoorbeeld gaat zitten piano spelen vind ik overbodig, daar komen de mensen niet voor

al met al een goed caberetier die het moet hebben van zijn momenten, net als in de vorige shows

18. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het met je eens, ook bij mij is zo ongeveer de hele klas voor hans teeuwen :{ ik vind er alleen niks aan. om andere mensen nou af te zeiken :{ geef mij maar theo maaasen, die gast is echt GENIAAL

19. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    hans teeuwen de koning van de lach _O_

nuff said

20. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    ik moet eerlijk zeggen dak t wel erg plat van.. hans teeuwen.. neej.. gewoon te grof..

Deel Deze Pagina