1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hans Teeuwen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Raafke, 16 mei 2004.

1. sungod

sungod linkin park!!

Leuk Bevonden:
    0
    kut hijs was zo grappig 8) _O_

2. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    hij was vroeger tog ook een duo met een andere caberetier dat was ook erg grappig,
    maar nu is ie ook meesterlijk vooral paarden jostiband bijbelverhaal en het liedje dat dan weer wel is ook goed :)

3. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Dat was maar 1 show, namelijk Heist, dat was samen met Roland Smeenk, maar die is verongelukt.

4. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    of je bedoelt mannen vd radio?

misschien al gezegd, heb niet teruggekeken.

5. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom...:mad: echt jammer dat hij stopt, Ik heb hem altijd de beste gevonden:)

6. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Die laatste was minder van hem. En daarna heb ik de show van Theo Maassen weer eens gezien. Eigenlijk vind ik Theo Maassen nu veel leuker. Ben altijd Teeuwen fan geweest. Ken bijna heel zie zooi uit m'n hoofd, simpelweg omdat ik het zo vaak gezien heb (kan ook een oorzaak zijn).

Maar geef mij nu maar Maassen. Of Finkers die blijft ook geniaal :cool:.

7. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Maassen heeft meer een boodschap vind ik, Teeuwen is gewoon pure onzin.. :) Industry of Love was inderdaad een stuk minder, Trui, Hard & Zielig en Dat dan weer wel waren echt VEEL beter.. :)

8. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    Heb laatst die laatste van Maassen gezien, "Functioneel Naakt". Erg leuk dat ie van al dat pessimisme gewoon zn beroep heb kunnen maken. K wou dat ik dat kon :p

9. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Al zijn voorstellingen zijn gewoon meesterlijk. Op Dat Dan weer wel is zon stukje met die duimen, ik heb me echt kapot gelachen. Eigenlijk heb ik dat bij elke DVD wel.

10. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    JAAAAA, dat stukje is zooooo vet :9

11. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    jah maar elke stuk van hem is meesterlijk die man is een genie :D

12. Hoezo daar komen ze niet voor? Hij kan best redelijk pingelen en aardig zingen. In het gat Heiloo komen ze misschien alleen naar het theater om bier te smijten en "Boeren!" en "Heilo boven!"te roepen maar in de rest van ons land weet men een stukje Cultuur wel te waarderen! ;)

Ik vind Hans Teeuwen best okay, alleen jammer dat hij zo overmatig populair is. Niks erger dan mensen die dat soort shows bijna volledig uit hun hoofd kennen en ook nog eens nadoen. Dat is in mijn ogen echt kleuterniveau, imitatie en herhaling.

Ik vind Theo Maassen wel interessanter en grappiger dan Hans Teeuwen. Minder voorspelbaar en minder shock geörienteerd.

Laatst bewerkt door een moderator: 16 sep 2005
  13. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    pimpmaster, je loopt me toch niet te dissen he?!? ;)

wel slim om er (tijdelijk) mee te stoppen, volgens mij heeft hij inmiddels alle onderwerpen/groepen mensen/geloven wel gehad.

14. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goede zaak dat hij is gestopt, beetje schreeuwen en discrimineren op het podium vind ik niet grappig:{

15. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    ach een beetje spotten met de maatschappij en zijn knelpunten is altijd leuk, soms is het niet leuk en dan moet ik er toch om lachen omdat de grap dan weer TE bot is.

Hans Teeuwen zit vaak op het randje, en dat is juist zijn DING. vind ik wel gaaf :)

16. Verkeerde thread (eigenlijk PM)

Laatst bewerkt door een moderator: 16 sep 2005
  17. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    ergens doet ´´die pimpmaster´´ bij mij een lichtje branden, maar dat zal wel aan mij liggen...

ben benieuwd hoe hans teeuwen het er vanaf gaat brengen wat betreft het maken van films, zou wel wat leuks kunnen worden

18. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    (wanadoo nieuws)

19. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Stond ook in het AD vandaag. Vind het persoonlijk niet zo'n ramp dat hij stopt.

20. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, hij kan grappig zijn, maar het is zeker niet mijn favoriete cabaretier :cool:

Deel Deze Pagina