1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hardcore/Oldschool

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dione, 1 jul 2004.

1. Dark Shadow

Dark Shadow Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik luister heeeeeel veeel naar hardcore. Ik vind de plaat: Braincrackin helemaal toppie. Ik luister veel naar Dark Raver, Outblast en natuurlijk Masters Of Hardcore

2. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het allemaal kak mag de naam muziek niet eens dragen maar goed smaken verschillen maar laat hardcore maar fijn dood gaan ik zal het niet missen

3. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Laat jou maar fijn verwijderd worden van dit forum, ik zal je niet missen.

4. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    sorry dat ik je op je hardcore pik heb getrapt maar ik zei al smaken verschillen en waarschijnlijk zal jij mijn muziek wel niet missen als dat er niet meer is of dacht je werkelijk dat heel de wereld naar dat gehak en gebeuk luistert mischien dat de pillen je hersens aan heeft getast :) of mag ik dat ook al niet meer zeggen

5. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    ...

Gedraag je. Allemaal.
    Als er niet normaal gepost kan worden, gaat de bezem erdoorheen en gaat ie op slot.

k?

Mooi.
    Lief spelen nu.

6. Culemborg

Culemborg XBOX VERSLAAFD

Leuk Bevonden:
    1
    dat slaat nergens op MORPHEUS maar jah ik luister ook wel naar happy en angerfist vind in heel goed maar terror vind in tog nog ietsie beter dan hardcore

7. bilsplijter

bilsplijter Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Jo hier zit nog zo'n gast :D

Maar ik luister ALLEEN maar Hardcore _O_

Kweet niet hoe het met de rest zit ? :9

8. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ik vind hardstyle iets beter,
    iets rustiger
    alsof je het rustig kan noemen 8)

9. kluts

kluts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hardcore oldschool hardstyle early hardcoree dat zijn mijn muziek smaken!!!

10. Culemborg

Culemborg XBOX VERSLAAFD

Leuk Bevonden:
    1
    hardstyle vind ik juist weer te langzaam:)

11. x-core

x-core Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hardcore is toch al zo'n 10 jaar de muziekstroming waar mijn hart ligt. Ik vind dat de hardstyle de laatste tijd niet echt meer ontwikkeld en dat de meeste nummers veel op elkaar lijken en dat er dus niet veel vernieuwende tracks uitkomen. Hierdoor ben ik gestopt met het draaien van hardstyle en ben ik me volledig gaan richten op hardcore/darkcore. Maar hardcore heeft dit ook een tijdje gehad dus ik denk dat het wel weer goed komt met de hardstyle producties!

12. TheWalrus

TheWalrus Guest

ik vind Gabbers uit culEmborg ook niet doPe. Allemaal van die meloenI's Met een bos haar en dan maar hakken. Ze weten helemaal niet van muziek te genieten. Pas dus op daar want die lui zijn niet fiT. stelletje babyBOOMERs.

(Die hoofdletters zijn zo vaag gebruikt om iemand in zijn onderbewustzijn aan te spreken, samen vormen zij ook twee woorden ;))

13. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    _0/ gaat dat over mij _0/

Greetz uit Culemborg underground

14. Dione

Dione Guest

Lekker dan, ik dacht dat der alleen maar alto's op dit forum zaten :D. Maar relaxed dus. Nog mensen die naar MoH of Thunderdome gaan?

15. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Daaaaaaaag Dione heb je gewoon een nieuw account aangemaakt omdat je Promo account is geblokt? :D:D:D Ik ga trouwens ook naar MoH

16. kippenhok

kippenhok Fabian

Leuk Bevonden:
    0
    1 woord:

gewoon Te gek :D

(zijn er 3 :p )

Hardstyle en HAppy Ownen ook 8)

17. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik luister nog steeds best vaak de Darkraven cd. Meesterlijk in elkaar gezet gewoon.. _O_

18. Dione

Dione Guest

naaah, darkraver vink beetje kut nu. Vroeger was ie wel goed maar nu is der helemaal niks meer van over. Is ook geen hardcore meer...

Beste hardcore dj's van nu vink dan wel Dj Paul, Omar Santana, Dione, Dr. Z Vago.

Deel Deze Pagina