1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. raymondjansen

    raymondjansen Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Een topic met alles wat met hardcore te maken heeft.Geef hier je mening over de muziek,feesten en alles wat er mee te maken heeft.
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2005
  2. Beowulf

    Beowulf Intellectual Killer

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het prima. Ben naar MoH geweest en was een prima feest. Mogen er best meer komen.
     
  3. raymondjansen

    raymondjansen Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben laatst naar nightmare in rotterdam geweest.Dat was een goed feestje.Doordat het zo'n succes was zijn ze van plan dit jaar nog een nightmare in rotterdam te organiseren en deze keer nog groter dan de vorige editie.
     
  4. Sokkebokje

    Sokkebokje Guest

    ach het is wel grappig om weer allemaal van die nazietjes en gabbertjes op straat te zien... zolang ik er maar geen last van heb boeit het me niet zoveel
     
  5. Serial

    Serial AK-47 Serial

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het beste muziek om op uit te gaan. Alleen vind ik het overgrote deel van de hardcore luisteraar te blij met zijn muziek...Hardcore leeft, Nederland beeft? En dan alsmaar afgeven op een andere muziekstroom. Er zijn vast ook wel mensen die de tonen van het hardcore bestaan afschuwelijk vinden, maar die geven toch ook niet zo massaal van die nutteloze en van onintelligente uitspraken?
     
  6. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik had gratis kaartjes voor nightmare (via een vriend van een vriend van een broer van de neef van...) en ik vond het gewoon leuk. Goed, ik werd vreemd aangekeken, aangezien ik met een misfits shirt liep, en kisten met rode veters aanhad, maar de meeste van die gasten waren best aardig, al liepen er echt mongooltjes (white pride) tussen.
     
  7. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon negeren, gaat het vanzelf wel weer weg...
     
  8. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Hardcore is gewoon super muziek waar je echt lekker op uit je plaat kan gaan!!!!!!!! @Sokkebokje, ik denk dat je eerder last heb van ander soort groepen jongeren (gevaarlijke antilianen of zo..., de gemene dan he niet de lieve) dan van een een groep "gabbertjes", je ziet ook steeds meer lonsdale best een vet merk vind ik echt belachelijk dat ze het op sommige scholen verbieden dan moeten zie Karel:9 Kani en Fubu ook verbieden daar erger ik me weer aaan!:)
    En Supercharged denk jij maar niet dat het zomaar weggaat want het is nooit weggeweest!!!!!!!
    Hardcore 4 life:)
     
  9. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben niet zo' n fan van hardcore. Het komt alleen maar terug omdat Mental Theo platen moet maken voor ze contract (die hij zelf moet dokken). En met dat bounce programma zorgt ie ervoor dat het terug komt zodat het verkoopt.

    Geef mij maar Trance of Hard Trance, alleen hardcore vind ik net iets te hard voor te freaken, ook de kleding staat me totaal niet aan hoewel ik wel een cavello heb om naar de douche te lopen (studentenhuis).
     
  10. raymondjansen

    raymondjansen Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind trouwens wel dat ze het deze keer niet zo moeten verkrachten met die commerciele blije happy hardcore.Dat heeft naar mijn mening toen de ondergang van de hardcore betekent.
     
  11. The_NOT_One123

    The_NOT_One123 Damclub Hooligan

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    !"HARDCORE GAAT DOOD"!

    ik bedoel daarmee te zeggen dat de muziek weer gelukkig minder word want er zijn paar hardcore zalen weer gesloten om dat het slecht liep!



    en PUNK RULEZ}:] }:] }:]
     
  12. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Hardcore? was dat niet van die eentonige 'boem-boem-boem' muziek, zo lang je dat tot de term muziek mag rekenen :+.
     
  13. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    pffffffffffffff en neem nou 50cent is dat muziek???GANgster dit gangster dat dat is pas &*%^$^bende .............en dan zet naar mijn idee jeugd tot verkeerde dingen aan aangezien het tegenwoordig COOOL!!!!!!! is als je gangster bent???:confused: NOT dus als je het mij vraagt! geef mij maar lekker Happy Hardcore - Hardstyle - Hardcore - Trance ;)
     
  14. The_NOT_One123

    The_NOT_One123 Damclub Hooligan

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    hardcore doem-doem-doem F*** iest en dan heb je een nummer.
    bij alle andere muziek soorte is er meer nodig dan een keyboard en een standart zinnetje
     
  15. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal pruttel :p

    Mijn leider vorig seizoen van de voetbal was daar ook helemaal weg van, hardcore dus, ik zat bij die kerel in de auto. Hij zet van die hardcore muziek op, keihard, pfff niet om uit te houden, de auto trilde ervan :D.
     
  16. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    helemaal niet mee eens jullie horen alleen die dreun maar bij sommige nummers zit die "dreun" zo ongelovelijk mooi in elkaar ............................... enz...:)
     
  17. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Hardcore never dies :D

    Is wel leuke uitgaansmuziek :) Lekkah stampe en uit je dakkie gaan :D
     
  18. raymondjansen

    raymondjansen Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik weet niet waar jij dat vandaan haalt,maar het wordt wel degelijk populairder.Kijk nou naar nightmare in rotterdam,dat was helemaal uiverkocht
     
  19. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    bedankt dat jullie me ff komen steunen hardcore maten;), idd het wordt met de dag populairder als uitgaans muziek is het ook idiaal!
     
  20. The_NOT_One123

    The_NOT_One123 Damclub Hooligan

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0



    hier in het ooste hebben een disco genaamt danspaleis en was een bekende hardcore disco en daar is de hardcore zaal gesloten dus daar haal ik het vandaan!


    PUNK RULEZ
     

Deel Deze Pagina