Mwa, ik vind het gewoon bizar dat je op zo'n blije manier kunt dansen op sets "van Unexist of een gruwelijke set van Vince, daar waar de meelopers verafschuwt afdruipen daar huis en waar de die-hard fans echt uit hun dak kunnen gaan"
Maakt mij verder niet uit hoe jij je lol beleeft hoor, hak er maar lekker op los. Ik vind het er alleen zo verschrikkelijk blij uitzien
Als ik mensen zie hakken denk ik eerder aan Gabber Piet dan aan de gruwelijke sounds die jij beschrijft...
Hoe blijer de muziek (hoe hoger het klapgehalte dus) hoe meer mensen ik zie hakken en daarom associeer ik die twee dingen met elkaar. Zo ook laatst in Ahoy, wat een blij zooitje, daar knap ik echt op af. Dat geeft mij niet het gevoel bij een evenement te zijn waar een van de meest extreme house soorten ten gehore wordt gebracht (werd er ook nauwelijks, maar das wat anders).
Ik zie een verband tussen de soort muziek die er gedraait wordt en de manier waarop mensen erop bewegen. Of dit nu ten onrechte is of niet. Als er veel gehakt wordt betekent dit vrijwel altijd dat er blij gedraait wordt. Op een terror feest zie je heus niemand hakken hoor, wel bij dj Paul, Neophyte, Evil Activities of Bass D & King Matthew om maar wat te noemen.
De terugkerende populariteit van Hardcore zie ik dan ook als iets storends. Want, ook al komen er wel meer mooie vrouwen
, het niveau gaat mi weer lekker achteruit: Van harde teringherrie naar nummers waarbij iedereen met een grote greins op zn bek staat te klappen... Feesten worden weer meer gericht op het bereiken van de massa, zo zal elke hoofdzaal altijd gevuld blijven met deze imo kinderachtige muziek. Ga dan naar een hardhouse feest...
Sorry als ik mensen voor de schenen schop (figuurlijk) maar dit was mijn ongezouten mening over het hakken. Ik zal jullie er verder niet meer mee lastig vallen, want wie ben ik om te bepalen wat wel en niet moet, kan of mag
Niet dat jullie iets van mij aannemen, maar toch
Klik om te vergroten...