1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat nummer van Angerfist is eg ubermachtig :)
    Theme van MOH 2005
     
  2. B u L l I T

    B u L l I T New Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Hardcore is te gek hoewel ik meer naar terror luister}:]
     
  3. raymondjansen

    raymondjansen Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    nee,terror vind ik persoonlijk niet veel aan.Maar goed,smaken verschillen.Ik ben meer een liefhebber van hardcore,darkcore,industial,early hardcore.Zijn er ook nog liefhebbers van teKno }:] hierzo.Geweldige muziek is dat.Wordt vooral veel op illegale feesten gedraaid.
     
  4. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Kent iemand nog vette melodieuse hardcore nummers
    Geen korsakoff want die heb ik denk allemaal al de leuke
     
  5. B u L l I T

    B u L l I T New Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    outblast - lifesentence from mankind
     
  6. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    whaha ja die heb ik ook al
    maar iets minder bekende nummers
    niet die van The Box :)
    die heb ik wel allemaal

    Trouwens The Box heeft die vrijdagavond met vette muziek, met o.a nieuwe en oude hardcore platen, niet meer geloof ik he nu die vage Alex on the Box ofzo is ingevoerd
     
  7. Hermaniak

    Hermaniak Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    3
    Neophyte - Lost in Music = mooi nummer.
    En Snow Dodger wat ijl jij, ben jij naar MOH geweest in thialf of ben je buiten gaan rondhangen...kees!
     
  8. raymondjansen

    raymondjansen Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0

    Wat dacht je van chosen few-whats the name of the dj. *)
     
  9. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    ff kijken :D
    Thanx in iedergeval alvast
     
  10. Dj Demonic

    Dj Demonic Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0

    het is name of the dj, en die is niet echt melodieus... zoek meer naar weapon x, t-junction, dj D, ferox, dat soort dingen...
     
  11. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik hoor weinig over Masters hier! Het is al morgen :) Naja dit jaar ben ik er niet, maar ik wil ooit wel gaan :) vette shit man :)
     
  12. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Masters is op zich wel leuk, maar ht geluid was er vorig jaar echt slecht. Als je achter in de zaal stond hoorde je gewoon nauwelijks iets meer.
    En het publiek wat MoH aantrekt is nogal erm... 'fout'. Erg, heel erg veel pogo'ers, kisten met witte veters, geruite blousjes en omgeslagen pijpen. Natuurlijk komen er ook zat mensen die gewoon een feestje willen bouwen, maar als ik telkens mijn biertje krampachtig vast moet houden, omdat een stel dronken boeren een pogopit hebben gebouwd, haak ik toch af.
     
  13. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Ja het volk is niet soms niet erg vriendelijk dat stoot me ook af, maarja wat ik hoor van andere valt het op sommige plaatsen zeer mee en dan is de sfeer wel weer goed. Wordt nu ook steeds gebelt door een gast die er is. Hardcore you pussie motherf*ckers ;)
     
  14. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Angerfist!!!
    Die theme is in iedergeval wel vet :)
    Maar weet nie of het iets voor mij is :p

    Wordt wel steeds duurder die feestjes
    je betaald meer dan het dubbele dan voorheen
     
  15. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Daarom moet je ook goed je feesten uitzoeken. Ik ga maar een paar keer per jaar naar de (echt dure) grote feesten zoals Thunderdome of Defqon. Voor de rest ga ik dan naar kleine underground feestjes. Ondergrondse herrie of Beter kom je niet. Die zijn relatief goedkoop, en kennen een goede line up.
    Dan is het qua geld goed te doen. Als je iedere maand op een gigantisch feest wilt staan gaat het inderdaad wel bakken met geld kosten.
     
  16. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister bij masters zo een 46 man ge-arresteerd. Waren in totaal zon 15.000 man.
     
  17. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Zal niet de moeite waard zijn maar als iemand nog 2 kaartjes over heeft voor Defcon heb ik wel interesse. Zouden eigenlijk met een heleboel vrienden gaan. Iedereen al kaartjes en ik maar tegen me vriedin zeggen....... ja joh rustig haal ze van de week wel..... waaren ze uitverkocht vorige week :{

    Dus mensen ken je iemand die verhinderd is ik hoor het graag. PM me maar.
     
  18. raymondjansen

    raymondjansen Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou eens op partyflock kijken.Daar bieden ze misschien nog kaarten aan.Maar dan denk ik alleen dat je geen kaartje hebt voor 45 euro.


    Ik ben naar moh geweest.topfeestje,goede muziek,goede sfeer.Geen ruzie gezien.Alleen maar vrolijke mensen.Nu op naar Nightmare outdoor.
     
  19. Ome henk

    Ome henk Guest

    Ik als trouwe frans bauer luisteraar, vind hardcore een inspiratie loos muziek. eigenlijk is het geen muziek te noemen. iemand met een kale knar loopt op zijn hakjes te lopen.
    zou francois boulangee geweldig vinden...

    hoe dan ook hardcore kan je vergelijken met de Nol roos op het gebied van goedheid.
     
  20. raymondjansen

    raymondjansen Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker boeiend wat jij vind!!
     

Deel Deze Pagina