1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Gisteren een Hardstyle/Jumpstyle feest gehad bij ons in de discotheek. Darkraver zou ook komen en ik verwachtte meer nieuwere (hardstyle)nummers van hem, blijkt dat hij gewoon constant hardcore draait, ook veel oude, echt geweldig. Ook op de dansvloer, sta ik gewoon normaal te doen, lopen er weer enkele dudes over de hele dansvloer te pogo'en. Echt irritant.

The Prophet draaide er ook, maar dat was puur hardstyle wat hij draaide, hardcore doet ie niet meer aan, heb ik dacht ik eens gehoord.

Maar ik heb ooit ook ergens vaag gelezen dat The Prophet ook The Masochist is. Weet iemand hier meer van? Of is het van dezelfde producer ofzo?

2. raymondjansen

raymondjansen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt.the prophet heeft zelfs meer namen.hardheadz en rose bijvoorbeeld.massochist draait harcore.hardheadz is een liveact die hij samen met pavo doet.deze 2 doen hardstyle.rose ken ik niet,dat heb ik gehoord.

3. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    De discussie over lonsdale en racisme word al een tijdje niet meer gevoerd, maar ik heb net iets meegemaakt, wat ik hier graag even kwijt wil.

Ik hield me in discussies over hardcore-racisme, lonsdale en racisme neutraal en ik gaf hier en daar de 'buitenlanders' gelijk, maar sinds net is dat anders. Ik reed, samen met een kameraad met flink geluid uit z'n scooter, en hij had hardcore opstaan. Komen we langs een cafetaria (onbedoeld) waar veel allochtone jongeren samenhangen. Stormen er ineens zo'n 8-10 allochtonen naar buiten en schelden van: hardcore is voor sukkels, jullie zijn meelopers, etc. Terwijl ik toen ik 8 was al veel hardcore, rave en happy luisterde (mocht toen nog nie naar thunderdome :p).

Ik dacht, als hun onze muziek bespotten, doe ik het ook. Ik laat me in mijn (lees: ons) land niet op de kop zitten, ik zeg: RnB is voor neukers. Duikt er opeens een allochtoon op die mij van mn fiets slaat. Gelukkig was er een andere kameraad, die best wel breed en getrained was en die hield hem tegen en zei alleen: rustig he.

Die kameraad zei ook dat dit niet de eerste keer was dat dit gebeurt (dat de allochtonen het uitlokken) en nu ben ik er dus ook achter dat het eerder is dat allochtonen hier ruzie en racisme uitlokken dan andersom.

4. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    't Eethuisje zeker :+

5. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Yep, ik dacht: laat ik de naam maar niet posten, niemand kent het hier, maar het eethuisje is, sinds dat allochtonen het overgenomen hebben, een hangplek voor allochtone jongeren, waar ze in alle rust kunnen samenspannen. Zo word het alleen maar erger. Volgens mij is er bij 't Eethuisje wel vaker gedonder geweest met allochtonen sinds die chinezen het over hebben genomen. Toen er nog Nederlanders waren die de tent daar runden, was er nooit iets aan de hand. Ook weer zoiets.

6. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0

T is waar dat er (vooral in de buurt waar ik vandaan kom) ruzie gemaakt wordt door marrokaanse jongens. Ik had echter ook een paar marrokaanse vrienden en dat waren echt aardige jongens. Dus t ligt niet aan iemand zn afkomst maar gewoon of t een kk lijer is of niet.

Anyway ik luister de laatste veel harcore punk maar ik denk niet dat dit topic daar echt over gaat? of wel?

7. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Nee, dit topic gaat over de muziek Hardcore, de electronische muziek waar gasten en acts als Neopthye en Angerfist onder vallen. Maar aangezien wij in principe gediscrimineerd zijn door buitenlanders op 'onze' muziek hardcore, doordat wij dat luisterden zonder iemand kwaad te willen doen, en er eerder ook al een discussie hier is gevoerd over, vond ik het toch enigzins in dit topic passen.

Anyways, het gaat hier nog steeds over de muziek Hardcore, dus vanaf nu weer ontopic verder over de muziek, want dit is nog geen racisme-topic.

Laatst bewerkt: 20 jun 2005
  8. nfsu dragmaster

nfsu dragmaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nog mensen naar Pokkeherrie! geweest. paar weken geleden inde happy days:p.. was echt hard. werd aleen maar Darkcore & Terror gedraaid :D

enkele namen uit de lineup: neophyte , tommyknocker , the outside agency , noisekick,
    meagashira_O_

Laatst bewerkt: 15 nov 2005
  9. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    R&B/Hip-hop ---> Marokanen en dat soort tuig.
    Hardcore/hardstyle/etc.. ---> Lonsdalers.

die vegelijking wordt meestal gemaakt terwijl het helemaal niet waar is. Ik ben al een keer in elkaar geslagen omdat ik Hardcore luister, ''wij'' gaan toch ook niet elke marokaan ofso neerslaan omdat ze Hip-hop sletjes zijn ? Ik heb 2 favo muziek soorten en die zullen er nog heel lang blijven dat zijn:
    Rock/metal &
    Hardcore. Dat is al jaren zo het wisselt per jaar welke muziek ik het meest luister dit jaar is het meer Hardcore maar vorig jaar was het meer Rock en in de eerst was het alleeen maar HARDCORE niks anders geluisterd zowat :) Toen vooral artiesten als Neophyte, Angerfist en Rotterdam Terror Corps. Nu is mijn lijst veel uitgebreider, op dit moment is DJ Nosferatu mijn abslute favoriet omdat ik heb gewoon een erg goede DJ vind met erg goede nummers die altijd goed oplopen (ook al klinken ze vaak wel hetzelfde). Het is alleen jammer dat er in mijn buurt (op Utreg jaarbeurs na) geen Hardcore feesten zijn :'-(

10. nfsu dragmaster

nfsu dragmaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hiphop is de vijand:p

happy days in culemborg heb je trouwens goeie feesten. das niet zo ver weg van utrecht.

Laatst bewerkt: 15 dec 2005
  11. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    masters of hardcore!!! doenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenk ram bam doenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenk ram bam doenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenkdoenk

het gemiddelde hardcore nummer oftewel slaapverwekkend

12. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    HIPHOP 4 LIFE

13. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Te gek! :cool:

14. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hele goeie reactie :)

Ik luister af en toe een nummertje hardcore. Een beetje het commerciele van Outblast vind ik wel gaan.

15. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Lol.
    En voor hiphop is het dan zeker:
    Bling bling bling bling

En dan voor de alternatievelingen
    fok the world, fok the world, fok the world

8)

16. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet wel dat iemand als Nas wel dergelijk over maatschappelijke onderwerpen raped. Luister eens 'Stillmatic' dat album is een van de weinige albums waarvan ik kan zeggen dat ik die regelmatig luister.

Voor de rest weet iedereen dat het tegenwoordige muziek afstamt van Jazz/Blues. MILES DAVIS:9

??? Ben zelf ook Marokkaan, ben ik tuig? Ik luister voornamelijk Jazz en classic rock. Ik luister gewoon naar nummers die mij goed aanspreken.

En 'wij' gaan ook niet elke Hardcore nazi op zijn bek slaan omdat zei Hardcore luisterd. ;)

Laatst bewerkt: 16 dec 2005
  17. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0

die vind ik goed

18. Necro v2

Necro v2 Guest

best grappig;)

gelukkig is er zoveel intelligente text in hardcore muziek..of moet je goed zoeken naar de verboren boodschap onder het gedreun:confused:

bij hip hop moet je is naar de texten luisteren en dan niet naar dat commerciele troep op mtv enz.

daar komt teminste nog iets zinnigs uit hun mond in plaats van F*CK DE JODEN:confused:

19. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0

Jazz en blues zijn imo ook de grondleggers. Een goed hip-hop nr bijv heeft over het algemeen een jazz sample ;)

Wat ik me dan wel in alle eerlijkheid afvraag, Worden jullie nou niet zwaar agresief van die muziek. Als ik de gemiddelde londsdale jongere is bekijk straalt er alleen maar agressie van af. De teksten zijn over het algemeen ook niet de vriendelijkste...

En voordat iedereen met het hip-hop cliche komt van alleen maar bling dit bling zus, das geen hiphop

20. Necro v2

Necro v2 Guest

vink ook wel typisch...dat geleik weer naar marokanen verwezen word na het horen van hip hop...geeft mij weer de indruk van het hardcore type eigelijk..(bedoel ik natuurlijk niet allemaal mee...maar wat ik dan zie...lompe kneuzen op kistjes onder getatoeerd:confused: vind dat maar lompe kneuzen maarja)

Deel Deze Pagina