1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
  2. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
  3. ViperMike

ViperMike Guest

Speedcore en Terror is ook zkr vet, hardstyle is iets te soft als je het mij vraagt. DJ Noisekick FTW :D

4. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Hardstyle is heerlijk feestmuziek, speedcore en terror vind ik echt iets te :)

5. ViperMike

ViperMike Guest

Ja da vinde de meeste :p
    Ik vond eerst hardstyle mooi en hardcore weer te hard, toen begon ik hardcore mooi te vinde, en nu luister ik bijna alleen speedcore en terror.

6. Castro Le China

Castro Le China Gary Teo

Leuk Bevonden:
    0
    en nu hebben ze ook
    "Extratone"???ofzo?

7. ViperMike

ViperMike Guest

Extratone? Da is tog nog sneller en extremer als speedcore?

Laatst bewerkt door een moderator: 22 dec 2006
  8. Castro Le China

Castro Le China Gary Teo

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen flauw idee
    ik heb het alleen maar opgepikt.

jij zal het moeten weten;)

9. ViperMike

ViperMike Guest

Khad net voor de grap op google gekeken, die muziek is echt bagger. Die muziek is nog sneller als speedcore, veel sneller kon niet. Die muziek is gwoon geruis omdat het zo snel gaat.
    Speedcore is nog wel vet, maar Extratone is echt TE snel.

10. Castro Le China

Castro Le China Gary Teo

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind speedcore al geen muziek
    maar als je alleen geruis hoort kunnen ze toch geen muziek laten noemen|:-

11. ViperMike

ViperMike Guest

Ik vind speedcore wel vet.:)

12. Castro Le China

Castro Le China Gary Teo

Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk het is maar een mening;)
    jij vind tech-house geen klote aan.....denk ik

ik zag op partyflock een youtube filmpje met extratone.....jezus wat een freaky mensen
    ik wil hem wel hier laten zien maar hoe haal ik de link ervan af...

13. ViperMike

ViperMike Guest

Ja daar had ik ok een filmpje van gezien, allemaal met die hande zo vaag in de lucht lol.

14. Castro Le China

Castro Le China Gary Teo

Leuk Bevonden:
    0
    ja inderdaad:D

15. SiNNeD26

SiNNeD26 The world, chico.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik luister zelf al sinds m'n 11e naar Hardcore (dat is nu 15 jaar geleden) en ging voor het eerst in 1997 naar een Hardcore feest. Mooiste tijd die ik ook heb gekend. De sfeer in die dagen was zo goed en het zonde dat daarna de Gabber Piet periode kwam die de hele "Hardcore scene" belachelijk maakte. Gelukkig is Hardcore nog steeds springlevend alleen mis ik de sfeer tegenwoordig. Je ziet inderdaad vaak van die mongolen met opgerolde broeken, kale koppen (ok, dat boeit niet zoveel, heb ik ook gehad) en bombers die duidelijk niet voor de muziek komen maar voor drugs en rotzooi te trappen. Daarom ga ik zelf ook bijna niet meer naar feesten maar ik luister nog wel naar Hardcore en vooral naar Darkcore.

16. ViperMike

ViperMike Guest

Ik luisterde ook al rond me 11e naar hardcore en ik ben nu pas 15;)
    Maar ik draag ook geen bomberjacks en scheer me kop ook niet kaal.

17. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    srry hoor maar ik heb nu echt zoon kereltje in mijn hoofd die Hardcore luistert omdat ie het "cool" vind en het dan vooral de reden is omdat ie erbij wil horen. Ik haat van die kleine kinderen die denken echt hardcore Hardcore te luisteren terwijl ze niet verder komen dan DJ's als Outblast, Angerfist en Korsakoff... damn (zo waren een paar van mijn vrienden in het begin ook maar gelukkig intereseert het ze nu echt en draaien ze zelf ook en luisteren ze niet naar die commerciele Hardcore shit). moest er ff uit.

18. ViperMike

ViperMike Guest

Waar slaat dat nou op? De meeste mensen die erbij willen horen luisteren al1maar naar outlast angerfist of die andere bekende DJ's. Ik kan je er zo een paar opnoeme als je wilt. Van die 3 DJ's vind al1maar angerfist goed, geef mij maar Noisekick of panzerfuast. Als ik er echt bij zou horen zou ik met een MOH petje rondlope, en een trainingsbroekje en al die onzin. En deze muziek intereseert mij ook, al zit ik achter de pc heb ik altijd muziek op, naar school heb ik altijd mijn mp3 in. Je weet niks van mijn leven, dus ga nu niet slap ligge zevere.
    Ik word er zo gek van dat mense allemaal onzin over elkaar lulle terwijl ze er niks van af weten, zo zielig.

Laatst bewerkt door een moderator: 23 dec 2006
  19. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    daarom basseer ik het niet op feitten en staat er waar ik me er dan bij voorstel :)

20. ViperMike

ViperMike Guest

Ik wou er alleenmaar mee zeggen dat ik zo helemaal niet ben.

Deel Deze Pagina