1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer jij maar eens een goed hardcore nummer te maken, met goede bass, kicks, strings, goede opbouw van een track naar de qlimax etc waar een hele zaal helemaal op los kan gaan.
    Dat is ook écht veel moeiljker dan je denkt.

Al die hiphop die je bv. op TMF ziet.. Genoeg gevoel en pure emotie??
    Ik kan best naar andere muziek luisteren, naar de teksten luisteren, de boodschap eruit proberen te pikken, welke emoties de artiest heeft bij een bepaald geschreven nummer.
    Dat merk ik dus écht niet bij de commerciele hiphop. Van wat ik van vrienden gehoort heb die naar hiphop luister, zijn deze punten echt duidelijk te vinden in de undeground muziek van hiphop.

Gelukkig maakt dat bij de "Harderstyles" bar weinig uit, hoef je je daar ook geen zorgen om te maken :cool:

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.706
    Precies. En daarom noemen we underground echte hip hop en de commerciele troep grotendeels hip pop of gewoon troep.

3. Victor

Victor Guest

Dat noemen we Popmuziek. ;)

4. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OK, weet ik dat ook weer :9

5. ViperMike

ViperMike Guest

Alle alogtone die ik ken lope er zo bij, en nee ik woon niet in een rijke luize dorp,

Volges mij ben jij de gene die er niks van af weet. En hoezo goed nederlands? Je kan het tog leze. Een bril kan ook helpen.

Ik wou er alleenmaar mee zeggen dat iedere groep zijn eige muziek heeft. Jullie doen net of al die mense die naar hardcore luistere nazi zijn met een kale kop en kiste. En dat al die alogtone lievertjes zijn, je moet het van beide kante bekijken voor je iets zegt.

Laatst bewerkt door een moderator: 31 dec 2006
  6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.706
    Sint Oedenrode klinkt nou ook niet echt als de grote stad...

Wat mij trouwens opvalt is dat de meeste allochtoon-hatende personen die ik tegen ben gekomen allemaal uit brabant en omstreken komen en juist niet uit bijvoorbeeld de randstad. Toeval?

Laatst bewerkt: 31 dec 2006
  7. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0

Als jij zo goed weet wat respect inhoud zou je hier ook respect voor hebben, dit is gewoon sommige mensen hun stijl. Net zoals jij en je hardcore-vriendjes in bomberjacks en kisten lopen wat ik er niet uit vind zien bij sommigen. En je geeft die Nazi's groot gelijk dat ze allochtonen haten? gast kijk om je heen elke lonsdaler loopt wel met een turk of marokaan en dan als excuus gebruiken ja dat is de enige goede die ik ken... ja mijn kont ze zeggen dat ze die zwarten haten etc.. maar ze durfen niks stelletje broekpoepers. Net als bij ons in het dorp die lonsdalers zwerven 's nachts altijd door het dorp met grote groep en pakken iedereen die alleen fietst. Net als pas zo'n marokaan die in een bushokje zat die is neergestoken (niet dood) door dat stelletje teringlijers.

Oke dit is natuurlijk maar een klein aantal mensen maar het zijn wel de door jou soms zo geweldig gevonden Neo-Nazi's. Ik heb ook een aantal vrienden die met een Neophyte pet en/of jack lopen maar die haten de buitenlanders niet die houden gewoon van de muziek vooral de bass die erin zit. En als ik al jou (ViperMike) reacties zo lees ben jij gewoon een klein meelopertje die ergens bij wil horen_0/ De Hardcore feesten van tegenwoordig zijn gewoon naar de klote het draait alleen nog maar om drugs en rellen, ik kan het onjuist hebben maar dit is het beeld wat (veel/sommige) mensen ervan hebben. De Hardcore feesten waar mijn broer vroeger naar toe ging daar zou ik wel eens heen willen, gewoon iedereen in een Ausi lekker hakken en gewoon lol hebben en verder geen problemen zoeken erna. Dit beeld is helaas verpest door al die nazi's waar je zovaak over hoort op tv als ze weer eens grafstenen hebben ondergespoten met hakenkruizen.. wat stoer dit is het enige wat ze durfen..in grote groepen vandaliseren..

8. ViperMike

ViperMike Guest

Ik ben allange me respect in die mense verloren. En wanneer heb ik gezegd dat al mijn vrienden met kiste rondlope en bomberjacks drage? En dat meelope slaat ook nerges op want de meeste mense die ik ken luistere niet eens naar hardcore. En het draait me helemaal niet om drugs en relle bij hardcore feeste, ik rook niet eens laat staan aan de drugs. En dat ik die nazi's af en toe gelijk gaf is omdat. Die alogtone kome hier in ons land, en dan moete ze zich ook gedrage......al zeg je op tv iets racistish heb je al kans dat je word doodgeschoten. En al ga je naar de landen waar die mensen vandaan komen zijn het topmense, mischien ligt het aan de plek waar ik woon. Maar 9 van de 10 zijn van die overdreve wannebe niggers. Als hun zich hier niet kunne gedrage dan doe ik dat ook niet tege over hun, ik zal niet de eerst beste alogtoon die ik zie meteen in elkaar slaan. Maar het is vooral die groep waar ik me aan erger.

Het is ook niet echt een stad, maar ook geen rijke luize dorp.

9. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    En bla bla En nog meer bla bla, and just when you think the bla bla is done :even more bla bla.

ik ken vele allochtonen met een betere beheersing van de Nederlandse taal. Je presteert het iig om mijn beeld over de gemiddelde hardcore luisteraar ( note : de gemiddelde)nog slechter te krijgen, en ik maar denken dat dat niet zou kunnen

10. ViperMike

ViperMike Guest

Vraag eens hoeveel ik daar om geef.

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.706
    Hoeveel geef je daarom?

12. ViperMike

ViperMike Guest

HELEMAAL NIKS!

13. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    nee dat blijkt, anders had je wel beter opgelet tijdens de lessen Nederlands

14. ViperMike

ViperMike Guest

Die lessen zijn het niet eens waard om bij op te lette. Is tog ieder jaar hetzelfde liedje.

15. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    jou schrijfstijl bewijst het tegendeel. Maargoed met een IQ onder NAP is het moeilijk concentreren op zulke intense en moeilijke stof.

Anyway om iets nuttigs bij te dragen aan de discussie (andermans muziek bashe is niet nodig) s'Avonds na sluitingstijd op het werk staat er eigenlijk standaard wel jumpstyle/hardcore op, 90% van de werknemers luistert hardcore/jumplstyle. Allemaal goeie gasten. Sommige nummers zijn te pruimen anderen echt niet. Maar het feit dat het eigenlijk 1 van de weinige muziekstijlen is die je niet vind in mijn playlist betekent niet dat sommige nummers niet goed zijn

16. ViperMike

ViperMike Guest

In mijn playlist vind je niks anders.

17. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat je 's iets als Armageddon Project of Peaky Pounder moet proberen. Hou ook totaal niet van dat herzenloze gebeuk zoals Neophyte, etc.

18. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet discriminerend bedoeld hoor, maar bij bepaalde groepen allochtonen is dit precies hetzelfde.

Dat hersenloze gebeuk van "Neophyte etc." vind ik af en toe wel eens lekker eigenlijk. Maar ik zal eens kijken hoe die 2 zijn ;) Wel leuk om eens wat anders te horen.
    Ik luister nu eigenlijk veel meer hardstyle, dat is vaak al veel minder hersenloos gebeuk imo, maar eens keer echt iets anders in die stijlen is ook wel leuk natuurlijk.

19. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Zo af en toe vind ik hardcore wel geinig maar dan wel met een lekker deuntje erin:)
    Ik heb wel een hekel aan die gabbertjes stelletje racisten(sommige dan)

20. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Hardcore/Jumpstyle is geweldige muziek*) Met uitgaan is er geen reet aan om te gaan dansen (al zijn er geen mooie meiden) op hiphop of R&B. En dan is Jumpen of Hakken wel lekker om te doen..

@Corossi, ben ik het mee eens maar het gaat hier over zijn geweldig gevonden Nazi's ;)

Deel Deze Pagina